Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Lisanne schreef:Ja ook in dit geval kun je van algemene ouders spreken. Er zijn ook mensen die niet zo zeer psychische problemen hebben die hun kinderen vermoorden.. Helaas zijn die er ook..
_Irene11_ schreef:_Lisanne schreef:Ja ook in dit geval kun je van algemene ouders spreken. Er zijn ook mensen die niet zo zeer psychische problemen hebben die hun kinderen vermoorden.. Helaas zijn die er ook..
Ja oke, maar je onderwerp is toch: 'ouders die hun kinderen vermoorden'. En als je stelling 2 zou kiezen moet je het ook nog hebben over mensen met psychische problemen...

_Lisanne schreef:Even jullie hulp nodig.
Voor maatschappijleer heb ik morgen een actualiteitendiscussie. Ik hou het over kinderen die door hun ouders vermoord worden.
Maar wat zou dan een betere stelling zijn?:
1. Ouders moeten meer begeleiding krijgen als ze aan kinderen beginnen.
of
2. Mensen met psychische problemen mogen nooit kinderen krijgen.
Ik moet de stelling hebben waar het meeste gediscusseert kan worden. En dat er dus verschillende meningen zijn.

xTralala schreef:_Lisanne schreef:Even jullie hulp nodig.
Voor maatschappijleer heb ik morgen een actualiteitendiscussie. Ik hou het over kinderen die door hun ouders vermoord worden.
Maar wat zou dan een betere stelling zijn?:
1. Ouders moeten meer begeleiding krijgen als ze aan kinderen beginnen.
of
2. Mensen met psychische problemen mogen nooit kinderen krijgen.
Ik moet de stelling hebben waar het meeste gediscusseert kan worden. En dat er dus verschillende meningen zijn.
Hee, dat heb ik over 2 weken
Stelling 2