Het truukje was een soort klapperen met zijn hoofd. Ook met lange teugel in stap en in galop. Erg irri. Alleen met heel veel je been eraan op te lossen. Was de eerste keer dat hij dat deed.
Thirza ken ik zo even niet, maar in principe loopt Zorro gewoon goed als je zelf heel rustig zit en rijdt en hem niet teveel hindert. Hij loopt vrij makkelijk naar beneden. Maar hij is gewoon nog heel erg jong in zijn doen en laten. Zavier is al veel verder.
Het kan zijn dat ie nog gaat bloeden, maar dat verwachten ze niet. Hij krijgt medicijnen via een slangetje dat naar zijn luchtzak gaat,, en verder is waarschijnlijk alles goed met hem. Behalve dit hebben we (Lot) nog niks gehoord. Hij moet nu 6 tot 8 weken daar blijven.
Ja inderdaad, het is ongeveer een uurtje (ietsje minder) rijden daarheen, dus ze kan er natuurlijk niet elke dag heen.. Voordat ie helemaal hersteld is duurt waarschijnlijk ook nog wel even , ookal zou die dan al thuis zijn ..
Gelukkig dat die goed door de operatie is gekomen, en nou duimen voor een goed herstel. 6 tot 8 weken klinkt echt lang, mijn vorige paard heeft er 3 weken gestaan en dat vond ik al vreselijk lang!