Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Thanks alvast, en tot morgen.....ik ben zo benieuwd
. LIQUITA schreef:Haai Jo, denk je morgen aan het Ltje?Thanks alvast, en tot morgen.....ik ben zo benieuwd
![]()
.

Hackie schreef:Haha
Heeft iemand nog leuke/sappige roddels over veldt?
Via PB mag ook hoor![]()
Wil wel een beetje op de hoogte blijven

als we weer terug komen
hieper de piep voor rowan vandaag 10 jaar Sanniiy16 schreef:halloo allemaal
Vandaag gaan we met ze 3en (joyce eline en ik ) met de paarden naar t strand we zijn echt allemaal heeeeel zenuwaxchtig
haha
ik ben nog nooit eerder met een paard op t strand geweest dat was echt iets uit mijn dromen
nu wordt het eindelijk waarheid
Nou zie jullie laat in de middag op de manege welals we weer terug komen
Sanniiy16 schreef:halloo allemaal
Vandaag gaan we met ze 3en (joyce eline en ik ) met de paarden naar t strand we zijn echt allemaal heeeeel zenuwaxchtig
haha
ik ben nog nooit eerder met een paard op t strand geweest dat was echt iets uit mijn dromen
nu wordt het eindelijk waarheid
Nou zie jullie laat in de middag op de manege welals we weer terug komen
voor mezelf vindt ik het wel jammer, want ik vindt het nog steeds reuze gezellig bij Veldt, maar voor Nelson denk ik dat het beter is. hij staat daar van april tot oktober op het land en in de winter overdag buiten en s' nachts op stal.
natuur5D schreef:ik kan alleen mijn laatste nieuws vertellen Hackie. per 1 november ga ik naar een andere stalvoor mezelf vindt ik het wel jammer, want ik vindt het nog steeds reuze gezellig bij Veldt, maar voor Nelson denk ik dat het beter is. hij staat daar van april tot oktober op het land en in de winter overdag buiten en s' nachts op stal.
maar ik zal nog wel regelmatig bij Veldt te vinden zijn. het is er niet zover vandaan

meelen schreef:Zoo nouj we zijn dr weer ( ik ben trouwens Sanne )
alles ging super goed! totdat we weer naar huis moesten
we hebben er dik een uur over gedaan om nado weer in de trailer te krijgen uiteindelijk hebben we hulp gekregen van 2 andere meisjes die daar ook met hun paard waren!
Nou oke op het strand aan gekomen lekker even stappen en natuurlijk de grootste lol om die paarden en elkaar haha
we gingen door een kleine plas met water die opeens wel heel diep werdt dus wij zijknat erg gelachen dus..
toen zeiden we van oke nu gaan we en weg waren we
we gingen super hard! bles en tornado voorop en starco dr achteraan haha
het was echt een leuke dag!
hier even een foto'tje
winnitou schreef:Hier valt op dit moment ook niks te beleven, ga maar mijn bed in. Moet morgen eerst Rowan wegbrengen naar een vriendje en dan zelf om 8.30 ur in het ziekenhuis zijn. Er worden foto's van mijn heup (en knie) gemaakt.
Tot morgen en welterusten!
winnitou schreef:Foto's zijn gemaakt, heb ze al gezien. In mijn linkerheup komen de kop en de kom tegen elkaar aan terwijl hier ruimte hoort te zitten. Krijg eind deze week de uitslag via de huisarts (hoop ik) en 13 november naar de orthopeed.
Ga nu toch maar met een opstapje op het paard klimmen (of een kleiner paard rijden)