Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:hahaha xD
mja om maar even ontopic te gaan zal ik dus even melden dat mijn geit het vandaag aardig goed deed in de les. Niet weggerend, nog steeds niet gevallen, nog steeds niet gebokt... wat een wonderponie.
Dus vooruit, ze mag blijven.
roxxxiejjj schreef:Anoniem schreef:hahaha xD
mja om maar even ontopic te gaan zal ik dus even melden dat mijn geit het vandaag aardig goed deed in de les. Niet weggerend, nog steeds niet gevallen, nog steeds niet gebokt... wat een wonderponie.
Dus vooruit, ze mag blijven.
Hahahha geweldig tochBrave Orms
Mijn geit kakt in, was wel braaf met springen, beetje te braaf eigenlijk
, zo ken ik hem helemaal niet
Ceriadwen schreef:Nou ik zit eigenlijk te denken dat er misschien wel iets van de andere boxen bij hem binnen "lekt". Hij is wel HEEL nat en geloof nooit dat dat allemaal van hem kan zijn. T'is alsof alle paarden van onze kant van stal dagelijks in zijn box plassen en dan weer terug richting eigen box gaan. Hij sopt echt na 2 dagen al.
roxxxiejjj schreef:Ceriadwen schreef:Nou ik zit eigenlijk te denken dat er misschien wel iets van de andere boxen bij hem binnen "lekt". Hij is wel HEEL nat en geloof nooit dat dat allemaal van hem kan zijn. T'is alsof alle paarden van onze kant van stal dagelijks in zijn box plassen en dan weer terug richting eigen box gaan. Hij sopt echt na 2 dagen al.
Dichtlijmen dan maar?