) Fijn dat Shaar weer goed loopt Bar, bevalt het een beetje op je nieuwe stekje?
Thirz, misschien kun je met Bloem op zelfverdedigings cursus of misschien iets in de trant van "Hoe voorkom ik ongelukken in en om het huis..."

Heeft Voice al een beetje een grasbuik ontwikkeld Nel, of laat je dr zo hard werken dat ze haar niet aan toe komt. En Bianz geniet nog even lekker van Janis!
Fijn dat het zo goed gaat met Jade, Mariek. Hopelijk kunnen jullie lekker veel buitenritjes maken deze zomer.
Hier gaat alles ok, heb nieuwe foto´s op mijn site, had alleen nog geen verhaal en dus geen rondstuur e-mail. Al zeg ik het zelf, het zijn fantastische foto´s! www.freewebs.com/ciskainperu
Geniet van het lekkere weer allemaal!
Iedereen vindt de kabelbaan eng haha!
Hopen dat ze daar ook een beetje rekening mee houden! 
zaterdag hè 
Ja, want ene vriendin nu zwanger, andere vriendin een kind van een jaar.. Dan kon ik toch niet onderin 20 zijn?
Benieuwd naar het feestje mét de verrassing hihi! 
*
Het kan overal mooi zijn. Hier in zeeland bijvoorbeeld is ook al genoeg te zien!
Maar nog best moeilijk wel!
Was net klaar met mn verhaal..
Hoe ik er aan kom geen idee, hoop alleen dat ik maar weer snel vanaf ben!
Stiekem heb je Nous gewoon op die ene stoffigste, zanderigste plek gewezen 

Gister moest ik al eerder beginnen omdat er zieken waren. Vanmorgen mocht ik dan vroeger stoppen. Maar 1 kindje was dus ziek vanmorgen en toen ik 2 kids naar school bracht, bleek die school nog dicht te zijn! Ik was niet de enige die er voor niets stond, dus school heeft toch iets fout gedaan