manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:57

Leuke foto´s dames van de vakantie! En Kim, ik hoop je buik ook nog even te kunnen bewonderen als ik terug ben (dus hou je het kind nog even binnen tot 25 aug? Tong uitsteken)
Fijn dat Shaar weer goed loopt Bar, bevalt het een beetje op je nieuwe stekje?
Thirz, misschien kun je met Bloem op zelfverdedigings cursus of misschien iets in de trant van "Hoe voorkom ik ongelukken in en om het huis..." Clown
Heeft Voice al een beetje een grasbuik ontwikkeld Nel, of laat je dr zo hard werken dat ze haar niet aan toe komt. En Bianz geniet nog even lekker van Janis!
Fijn dat het zo goed gaat met Jade, Mariek. Hopelijk kunnen jullie lekker veel buitenritjes maken deze zomer.
Hier gaat alles ok, heb nieuwe foto´s op mijn site, had alleen nog geen verhaal en dus geen rondstuur e-mail. Al zeg ik het zelf, het zijn fantastische foto´s! www.freewebs.com/ciskainperu
Geniet van het lekkere weer allemaal!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 19:42

Kims schreef:
Wil je het echt weten? Ik lijk wel zo'n oud wijf als ik opsta haha! Nee echt hoor, die rug is 10× niks meer... Ben benieuwd hoe het op stage zal gaan! Ik zit trouwens de eerste 3 weken in Rotterdam op kamers (blaak) en de weken daarna in Utrecht.

Nick is ook weer gerustgesteld; hij voelt zich weer een beetje vent Haha! Iedereen vindt de kabelbaan eng haha!

haha, heb je hem ook verteld dat t wel allemaal meiden waren die t eng vonden? Clown Weet niet of hij zich daarvan nou zo meer vent moet gaan voelen Vork

Wel balen van je rug.. verwachte t eigenlijk al een beetje. Paar weken gelee had je er al last van natuurlijk en nu is je buik nog zwaarder! Pittig hoor.. en je moet nog zo'n poos! Wordt zeker ook zwaar met je stage dan idd! Bloos! Hopen dat ze daar ook een beetje rekening mee houden! Ach gut
*Ben stiekem best benieuwd al Bloos zaterdag hè Knipoog

Een meisje wat de vorige keer in de trein zat toen we op Roosendaal vast stonden (toen waren we samen met Dennis mn oud klasgenootje en zijn we in Blaak uitgestapt.) had blijkbaar aan Maaike (klasgenootje) gevraagd hoe oud ik nou eigenlijk was Huilen van het lachen Ja, want ene vriendin nu zwanger, andere vriendin een kind van een jaar.. Dan kon ik toch niet onderin 20 zijn? Clown Erg bijdehante antwoord van mn klasgenootje: Tsja, zij woont in zeeland hè. Vork
Hihi, ach ik weet wie t zegt Haha!

En die sik Huilen van het lachen Daar hebben we inderdaad ook even behoorlijk om moeten grinniken Tong uitsteken Vandaar dat hij op de foto mocht!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 22:29

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:32

Hoi hoi,

arme kims, overal pijntjes en voelt zich oud...
Nog even en dan heb je er wat moois voor terug!

Anne, tja wij willen op tijd kinderen, want dan zijn ze ook weer op tijd het huis uit!!! Knipoog

Heej cis, wat leuk dat je er ook gewoon telkens bij bent, wel op een afstandje dan...

Ben net terug van stal, heb Mariekje lesgegeven en heb zelf nog even gereden op voice.

Kims hoelaat begint je feestje?
En waar woon je ook alweer?
Ben er nog nooit geweest, maar je hebt het weleens verteld.

En ik moet nog even kijken naar wat ik aan ga trekken, want wil eigenlijk roze met blauwe kleren aan, aangezien ik niet van te voren weet of de baby nou een meisje of een jongetje wordt.
Tja dan weet ik ook niet welke kleur ik aan moet....

Nou ik ga lekker slapen.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 10:25

Whaha, Nel wil zelfs dr kleding erop aanpassen Haha!
En Cis: wat een ubergave foto's, echt zo mooi daar! Geniet ook maar voor ons! Die cursus voor Bloem lijkt me wel goed...maar waar geven ze die? Huilen van het lachen
Ik ben ook wel erg benieuwd naar die film, lijkt me super interessant!
Fijn dat je stage-slaapplaatsen zijn geregeld Kims. Moet je dan van ma - vr stagelopen en kom je t weekend naar huis of heb je ook weekenddiensten?

Kom net van mn werk, wordt tijd dat de vakantie weer voorbij is, want de kids vervelen zich té erg Clown Maargoed, dinsdag begint de rust weer! Ben ook blij dat we vanaaf pas gaan paardrijden, tis nu echt al zo warm buiten! Ik ga maar ff van de zon genieten Cool

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 10:49

Hooi!
Anne en Cis allebei echt supermooie foto's zeg! Of je nu dichtbij (in verhouding dan he) huis zit of heel ver weg: overal is er genoeg te zien!
Kims, als je het tijdens je stage niet trekt met je rug moet je ff langskomen he Knipoog Heb het al eens eerder gezegd Lachen Benieuwd naar het feestje mét de verrassing hihi!
Haha Thirz, die kids zijn ook weer blij als ze naar school mogen Haha! Gelukkig is de vakantie idd bijna voorbij. En nu lekker ff van de zon genieten: het is idd al warm aan het worden zeg! Wordt morgenmiddag ook zweten bij de paarden!
Ik moet tot 16:15 uur werken en dan fijn een paar uur bij de kapper zitten voor knippen en weer nieuwe coupe soleil (je moet er wat voor over hebben, maar ik heb er zo'n hekel aan daar te zitten wachten tot ze klaar zijn he). Bedenk me net: kan beter op Koudekerke gaan wonen, want naast dat Orson er straks ook al woont ga ik er ook nog altijd naar de kapper haha!
Lekker hoor Nel, dat je nu ook zelf kunt rijden wanneer het uitkomt; zo dichtbij huis!
Die film lijkt me idd ook erg mooi; ben benieuwd wat ze er van maken!
Ik ga weer lekker verder werken; straks 3 dagen vrij, jippie!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:31

Jullie kunnen rond een uur of 8 komen morgen Lachen

Nel: je hebt een PB met routebeschrijving! Is een beetje gevaarlijk om die op bokt te geven Knipoog

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 17:45

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:25

Kims schreef:
Jullie kunnen rond een uur of 8 komen morgen Lachen

Nel: je hebt een PB met routebeschrijving! Is een beetje gevaarlijk om die op bokt te geven Knipoog

Mag ik ook een routebeschrijving Bloos ?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:25

Zo ik ben echt super gaar, heb van 8 tot 6 gewerkt, nu even eten en dan lekker naar Sharon Haha!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 19:53

Phoe.. Ben jij ook zo lichtelijk tomaat als ik Thirz? School en in de zon zitten is niet de goede combi geloof ik. Ben een beetje vergeten te gaan verzitten en een beetje vergeten op te letten Bloos Dusja.. nu heb ik de les geleerd: niet meer zo verdiept in je school in de zon gaan zitten Clown
*zucht* en ik was zo goed bezig zonder te verbranden..

Haha, Nel die zal ik onthouden en zeggen als ze er nog een keer naar vragen Vork En ik ben benieuwd of je je blauw met roze kleren kan vinden Knipoog (verwacht stiekem wel van Kim dat zij wel helemaal in de baby-kleur is natuurlijk Tong uitsteken)

Nou na vandaag is de vakante voorbij hoor Thirz Ach gut Alleen nog een weekend en dan mogen de kids weer vrolijk naar school!
Veel plezier vanaaf bij de paarden! Zou inderdaad een marteling zijn 's middags te gaan paardrijden. Voor de paardjes en voor onszelf!

Het werken vol kunnen houden? en hoe was t bij de kapper Bianz? T zitten vol kunnen houden? Ziet t er weer netjes uit?
En je hebt zeker gelijk Ja Het kan overal mooi zijn. Hier in zeeland bijvoorbeeld is ook al genoeg te zien!

Gelukkig kan je de lange dag lekker afsluiten bij Sharon Haha! Rondje buiten?

Hihi en Kim, ik heb ook echt een route beschrijving nodig hoor! Wil je er ook één naar mij sturen? Stel dat ik verdwaal bij het oversteken van die ene straat Vork Je weet t nie hè Tong uitsteken
Hopen dat jullie het allemaal kunnen vinden aan de hand van de beschrijving Ja Komt vast goed!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:18

En bianz, tevreden met het resultaat? Had de kapper airco of zweette je van het stoeltje af? Clown

Lekker hoor, op buitenrit met de paarden! Waren Sharon, Jade en Nous braaf?

En anne verbrand, heerlijk Clown Hadden ze wel werkende airco in de trein of was dat ook teveel gevraagd? Lijkt me dan helemaal vervelend om in zo'n snikhete trein te zitten.

Nemen jullie morgen allemaal een trui oid mee? Dan kunnen we in de tuin zitten namelijk Lachen Is misschien wel lekkerder dan binnen. Heb helaas geen terrashaard!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 21:22

Ben niet naar school geweest Kim Lachen Heb wel een dagje buiten aan school gewerkt. Ons projectvoorstel moet over een week af en we hadden nog wat dingen die we aan moesten vullen. Dus geen idee of de airco het deed. Donderdag deed hij t gelukkig prima!
Woensdag had ik er zo opgelet, 2 keer smeren (oke factor 5, maar wel ff smeren) en nu.. iets te druk bezig en ben ik mooi rood Clown inderdaad heerlijk. Vooral t vervellen over een poosje dan weer Scheve mond

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:35

ohh wat is dit gezellig, leuk meelezen en babbelen met jullie Haha!
Zo te zien genieten jullie allemaal van het mooie weer, heel verstandig hoor! Grappig Anne om te lezen dat jij factor 5 smeert. Wij moesten de eerste weken 45 smeren omdat we anders gewoon levend verbrandden. Nu hoeft het gelukkig niet meer maar de zon is hier echt super sterk.
Volgende week is er in Lima een grote bijeenkomst van alle leiders van zuid-amerika, de cariben en de Europese Unie...tot onze grote vreugde logeren een aantal hotemetoten in het hotel om de hoek wat resulteerd in het feit dat wij nu "High security zone" zijn, je moet geregistreerd staan en hebt je paspoort nodig om toegang tot het gebied (en ons huis) te krijgen. Wat een feest...Clown
Kims, ik drink er eentje op jou en je medebewoner in je buik! Vind het super jammer dat ik er niet bij kan zijn, dus wel graag fotos Haha!
Mijn ouders komen dinsdag voor 10 dagen als alles goed gaat en ik ben superblij want wil ze graag zien.
Nou dames, lekker terrasjes en paardrijweer, dus genieten maar!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:28

Iedereen lekker van de zon genoten? Lachen
Bianz, Marieke en ik hebben t zelf nog aangedurft om nog een rondje te stappen op de paarden.. Clown

En Bianz en Anne: superleuk thema Hyper! Maar nog best moeilijk wel!
Tot straks allemaal!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 16:30

Goh, wat is het stil hier Knipoog Jullie zitten zeker allemaal lekker op het strand te zonnen!

Nou Cis, als er echte beroemdheden komen willen we natuurlijk wel de foto's zien he Knipoog Lijkt me trouwens wel irritant dat je iedere keer gecontroleerd wordt als je je huisje binnen wilt gaan Scheve mond

Overmorgen begint voor mij de stage. Het is de eerste keer dat ik er echt totaal geen zin in heb. Ik hoop dat ik daar internet heb zodat ik de tijd eventueel nog wat kan doden als ik op kamers zit!
Ik ben net naar Nous geweest. Het was echt superwarm op stal (waait het daar niet ofzo?). Ik heb Nous maar een complete douche gegeven, die vond het echt lekker! Daarna is ze in het zand gaan rollen dus je hebt weer wat te doen morgen Thirz Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 19:16

ik, met mn domme hoofd, klik bokt weg Boos! Was net klaar met mn verhaal..

Poging 2:
Neehoor Kim, niet op t strand Tong uitsteken wel hier in de tuin! Gister de hele middag geweest met het projectvoorstel en daarna doorgestuurd naar mn projectgenootje. Zij zou er vandaag nog even naar kijken, dus had ik mooi even rust Lachen Blij toe dat ik er gister zo hard aan gewerkt heb, want ik ben jawel: verkouden Verward Hoe ik er aan kom geen idee, hoop alleen dat ik maar weer snel vanaf ben! Vork Sinds die pfeiffer heb ik dan ook altijd last van mn kaakholtes, heel fijn. En je wordt er ook zo duf van.. Ga je t hebben over André Bauwer enzo Huilen van het lachen

Logisch dat je er nu geen zin in hebt hoor! Zit je toch nog in dat verre, kille Rotterdam (waar zit je eigenliijk op kamers?) en dan ook nog eens hard werken met je bolle buik.. Heb je je begeleider(s) al eens gesproken? of ken je ze? Denk je dat ze wel begripvol zullen zijn? Hoop het voor je!
hihi, en je bent gemeen Kim Duivel Stiekem heb je Nous gewoon op die ene stoffigste, zanderigste plek gewezen Tong uitsteken "Kijk Nous, ga daar maar rollen. Braaaf paard"

En mij lijkt dat inderdaad ook niets.. Zo gecontroleerd worden Scheve mond Iedere keer je paspoort weer ergens vandaan vissen om je huis binnen te kunnen. Blijft dat lang zo?
Wel leuk dat je ouders komen Cis! Fijn dat ze dat kunnen Ja Slapen je ouders dan bij jullie in het huis? of gewoon in de buurt ergens? En komen de ouders van Annemiek ook een keertje langs? Veel plezier alvast met je ouders die 10 dagen!

Jaja moeilijk thema, maar we weten dat jullie t kunnen Knipoog Komt vast goed!
(we gaan dit jaar voor het thema film Cis Cool vandaar)

Iemand nog nieuws van de stappers? Iedereen veilig thuis gekomen?

Wij hebben gisteraaf lekker in de tuin gefonduet en zijn daarna nog even naar het Nollebos en strand geweest. Vond onze Zeehond heel vervelend Vork
Onderweg naar het strand wat stokken uit het water halen
Afbeelding

Harde werkhond!
Afbeelding

En nog even lekker sjeezen door de zee Hyper!
Afbeelding
*ja, die zwarte vlek is hem echt Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:33

leuke foto´s Anne!
Succes op kamers Kims, gelukkig is het maar voor drie weekjes dus dat is nog wel te overzien...Het komt vast goed Lachen
Ik ben echt superblij dat mijn ouders komen ja, was er al vanuit gegaan dat het allemaal niet door ging dus dit is een welkome verrassing en een beetje afleiding kan geen kwaad. Het weer hier laat alleen wel wat te wensen over, dus ik hoop dat ze wat zon uit Nederland meenemen.
Da´s trouwens een knap lastig thema dames, ook hier moeten natuurlijk wel weer foto´s van geproduceerd worden, want dat wil ik zeker niet missen Haha! Misschien een Marilyn Monroe en Charlies Angels? Ben benieuwd Clown
Hoe was het eigenlijk de 10e, nog een beetje geslaagd enne welke kleur had de overhand...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 20:17

Over de kleur zal Kim zelf wel wat komen zeggen denk ik Lachen Helaas niet meer aangedacht om foto's te maken voor je Cis.. Maar was gezellie Ja Lekkere door Kim gebakken cake-jes gegeten en choc fondue en chipjes. Tsja en veeel babbelen hè Knipoog

haha geen Carlies Angels voor mij hoor. Die hebben mij iets te strakke en vaak té blote pakken aan Tong uitsteken Of iets te fout (denkt aan de heidi-in-tirol outfit in 1 van die films als ze de ogen van van die bewakers gaan scannen) Vork
Maar we die keer wel foto's maken hoor Cis *prent in geheugen*

Zeker als je t nu niet meer verwachtte, is t fijn natuurlijk! Kun je eindelijk weer een keer irl met ze babbelen Lachen En ik vind t prima als ze wat zon mee nemen, als ze wel nog genoeg hier laten! Knipoog

Wat een drukte met ambulances, brandweer en traumaheli's toch de hele tijd Scheve mond Gister en vandaag is t echt niet normaal.. 3 keer de heli gezien en de keren dat ik sirenes gehoord heb zijn niet meer te tellen.. Tuurlijk kan t ziekenhuis gewoon naar Goes. Hier met t strand naast de deur en die kudde toeristen hier gebeurt er nooit wat!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:20

Leuke foto's hoor anne Lachen Die hond boft maar met jullie haha. Iedere keer naar het bos en strand...

@ Cis: was het maar waar, 3 weekjes! Ik moet er 8 in totaal! 3 weken in rotterdam op kamers en daarna nog 5 weken in utrecht (terwijl ik in rotterdam stage loop).
Leuk dat je ouders langskomen! Heb je in die tijd ook vrij of dat niet?
De kleur is trouwens ROZE Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:58

Grr, ik had ook weer een lekker dienst Gister moest ik al eerder beginnen omdat er zieken waren. Vanmorgen mocht ik dan vroeger stoppen. Maar 1 kindje was dus ziek vanmorgen en toen ik 2 kids naar school bracht, bleek die school nog dicht te zijn! Ik was niet de enige die er voor niets stond, dus school heeft toch iets fout gedaan Clown Dus zat ik daar met 3 kinderen en de volgende dienst kwam pas 14.30u. Ik vanalles gebeld, niemand nam op! Uiteindelijk iemand te pakken gekregen en dus kon ik eindelijk naar huis, ben bekaf nu!
En 1 van de trauma heli's was gister bij de kinderdijk, wij liepen er net langs met de kinderen, ligt daar een auto met iemand erin in het water Scheve mond Was wel schrikken, we zijn snel doorgelopen met de kids. Ben benieuwd of die man t nog gered heeft?

Die Tinker heeft het echt naar zn zin met al die leuke uitstapjes Lachen
En vandaag naar je kamer dan Kims? Is het wel een leuke kamer met nog andere mensen ofzo? Je moet maar lekker veel bokken om de tijd te doden! En vanaaf tref ik Nous dus zanderig aan? Heerlijk Vork
Cis: veel plezier met je ouders! Echt leuk dat ze je komen opzoeken!

Nel: ga jij vrijdagavond of zaterdagmiddag lessen? Mijn les van vandaag kon dus ook niet doorgaan en Carolien wilde mij wel ergens aan jouw les koppelen zodat ze maar 1 keer hoefde te komen. Haar voorkeur was zaterdagmiddag. Dat moeten we dan ff samen afspreken Knipoog

En nu: van de zon genieten Cool

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 15:14

Hee Kim, ik dacht dat je die laatste 5 weken ook nog even naar Rijswijk moest? Of hebben ze dat nu toch wel aangepast?
En hoe was je eerste dag? Kon je het een beetje volhouden? Kamertje enzo goed geregeld? Ben benieuwd. Ons wel op de hoogte houden hè!

Handig van die school Scheve mond Zullen ze vandaag ook wel klachten over horen denk.. Iedereen daar voor niets voor de deur. Vast ook wel mensen die dachten dat ze zonder kinderen zouden zitten die dag, maar dan toch niet zaten. Handig als je dan moet werken en je hebt verder geen oppas ofzo. Beetje slordig!
Lekker van je dienst ook zo.. De rest van de dag lekker uitgerust?

Stond vandaag ook in de krant. Echt bizar zoals al die mensen daar aan de kinderdijk staan Bloos! Leuk joh, live spectakel. Net als in de film.. Hebben je kids het toch niet zo bewust gezien?

En Tinker is maar een klein beetje verwend met zn iedere dag bos en strand Tong uitsteken haha. Ach, hij verdient t ook zeker allemaal wel! Onze woeste waakhond, hè Mariek en Thirz Huilen van het lachen Denk toch echt dat t aan de katten geur ligt, of aan het feit dat hij jullie pas 'laat' leerde kennen ofzo? Cis vindt hij verre van eng iig Tong uitsteken

Ik denk.. dat k nog even ga kijken of ik even buiten kan zitten in het zonnetje Lachen Morgen weer de hele dag school, dus dan kan t zeker niet. Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:07

Pfff wat een dag zeg! Moest vandaag naar hoofddorp voor een congres voor mn werk... moest om 6.15 met de trein, want we moesten daar om 9 uur zijn.
Ik zit net goed en wel op het station wordt er omgeroepen: dames en heren, door een aanrijding zullen er geen treinen rijden tussen goes en kruininge-yerseke. Houdt u rekening met een vertraging van 60 tot 90 minuten! Zucht... was ik maar in mn bed blijven liggen! Ok, dus met de trein naar goes en daar wachten. Werden er bussen ingezet, dus wij in een bus en een tijd later stonden we in kruiningen...
Ok, daar moesten we weer 20 min wachten op de trein en toen reden we naar Roosendaal. Daar moesten we overstappen en weer een kwartier wachten en toen konden we eindelijk door naar schiphol!
Nouja... daar een bus gepakt naar t hotel waar dat congres was... we waren er om kwart voor 11! Ohhh ik was zo sjacho!

Over de terugreis hebben we gelukkig "maar" 2,5 uur gedaan... ben nu echt doodop Boos!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 22:51

Haai!
Da's zeker balen Bar, was het congres wel leuk? Waar ging het over?
Was wel ff schrikken Thirz, dat je een ongeluk van zo dichtbij meemaakt mét de kids erbij. Gelukkig dat je door kon lopen omdat er al hulp was. Ik hoop dat die man het overleefd heeft.
Leuke foto's weer van Tinker Anne; hij wordt nog hollands next dog model hihi Haha!
Kims, hoe is het? Trek je het nog een beetje? Hoe is je rug?
Cis, hoe is het met je ouders? Heel blij dat ze er weer zijn?
Haha en ons thema: veel succes Knipoog Denk er aan: de details doen het hem he Knipoog Komt iedereen trouwens: heb nog geen reacties gehoord van mensen die niet kunnen?
Nel, hoe was het ringrijden bij jou? Het verhaal van Wilco en Stefanie heb ik vanmorgen gehoord Knipoog
Vandaag weer een lekker buitenritje gemaakt met Janis en Thirz en Nous. Janis was een beetje maf vandaag; eerst bokte ze alleen in galop, maar daarna ook gewoon nog in draf waarbij ze zelf vond dat ze wel aan kon springen in galop. Zelfs aan de hand naar de wei spoorde ze niet en ging ze gewoon bokken. Energie te veel? Het was wel benauwd zeg: met tennissen ook zweetweer! Morgen wordt het toch nog best goed schijnbaar, dus afwachten maar!
O ja, nog maar 2 1/2 week!!! Hihi, ik streep al af...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 23:08

Wow Bianz, jij bent nog best laat op (toch?)
Klinkt als een heftig buitenritje met Janis, weet je zeker dat ze niet stiekem een pilletje had geslikt Tong uitsteken
Gisteravond zijn mijn ouders aangekomen met een berg spullen voor me, lekkere dingen en boeken enzo Haha!
Morgen gaan we voor 4 dagen op pad naar een mooie stad aan de noordkust, ben benieuwd. We moeten 8 uur met de bus, dus dat is nog best een hele zit.
Balen Bar van de trein, het is ook altijd wat en meestal gebeuren zulk soort dingen als je ergens écht op tijd moet zijn.
Jaaa Tinker is mijn vriendje, ik kom m wel weer eens dag zeggen als ik weer thuis ben.
Al een beetje bijgekomen van de schrik thirz, ik las op de site van de PZC dat die man het niet overleefd heeft.
Nou goed, ik ga maar weer eens aan het werk.
Doeii