Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Ik hoorde alleen niet alles wat Mike zei
. Ik kreeg unox die paddock niet uit want hij wou maar door spelen
. Diddl ging ook steeds maar recht tegen hem opstaan, was echt geen gezicht.
, als je een niet al te lomp exemplaar uitzoekt 

goldflower schreef:Hoi hoi wanneer is dat??
Gold komt toch de achtste dus als t daarna is wil ik zeker weten deze x met haar mee doen
Want wil t al lang heel erg graag !!!
Ik hoor t wel
groetjes.

melissa7 schreef:even een vraagje, mag je eigenlijk een instructrice van buitenaf laten komen om les te geven?
Amoer

Ireentjuh schreef:Hij ziet er weer goed uit! Fijn dat het nu beter gaat met hem!
Anoes, weet jij nog hoe lang het paard ergens moest staan voor het "paardenfluisteren"? Evita staat namelijk nog maar een half jaar in deze box, maar wel al 3 jaar hier op stal, gaat het daar om of om de box?
Ik wil eigenlijk toch ook wel mee doen, vooral omdat ik benieuwd ben of er het zelfde uit komt als de vorige keer
Fardos schreef:Wie komt er nous? fluisteren bedoel ik?
weet je de kosten al?
wij willen denk ik ook wel he joyce!!
Ireentjuh schreef:Ik heb geen lijst gezien gisteren? Of heb ik nou gewoon een brilletje nodig?

) stalgenootjes,
heb ik besloten om toch naar Den Haag toe te gaan. Ik heb een aantal weken geleden besloten om een punt achter mijn relatie van 6 jaar te zetten. En ik moet zeggen dat ik een goede keuze heb gemaakt, aangezien ik hierdoor meer tijd heb voor mijn paardje en voor jullie natuurlijk ( daar zal niet iedereen blij mee zijn )
Dan weten jullie dat, en ik zie jullie snel weer!!!!!!!!!!!!!!!