Bokkers die op stal Groenewoude rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bokkers die op stal Groenewoude rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:18

Ik heb lekker gereden met poownie vandaag, en ze heeft me hinnikend begroet... Wat hou ik toch veel van haar <3!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 18:23

Aahh wat lief!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 15:31

Late reactie maar jaaaaa <3!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 18:06

Haha! Ik zag alweer een foto op FB voorbijkomen, vandaag ook lekker gereden :) ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:02

Haha nee die was van vrijdag :+!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 19:03

Ooh haha, morgen weer? ohnee dinsdag nu he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:07

Dinsdag idd. 1 sep doe ik haar een half jaar <3!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 19:15

Nice! Dat is al weer een behoorlijke tijd zeg. Leuk dat je zo blij met haar bent! Mis je Nas nog wel is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:29

Ja zeker al een tijd! Nee, niet echt eigenlijk... [naam] heeft nu mijn volle aandacht, hihi. Vooral met het bitloze, het is zo wennen! Maar wel leuk, eens iets anders. En toch blijf ik erover dromen om ooit eens een heel goed paard te rijden, en daar ook officiële wedstrijden mee te rijden. Al zal dat niet gaan gebeuren denk ik.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 19:31

Ja dat snap ik. Zou het niet haalbaar zijn om met Star wedstrijdjes te rijden? Tot de L2 mag dat ook bitloos. En als ik jou goed begrijp gaat het rijden prima :) ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:36

Het rijden gaat inderdaad goed, maar door de veranderingen moeten we de balans even terugvinden, en dan zo dat ze echt ontspannen gaat lopen. Vooral met de galop is ze weer lastig terug te krijgen. Het idee om les te nemen is er al, moet nog even kijken hoe en wat maar ik zou graag 1x p/m les nemen met haar. Wedstrijden weet ik niet... Ze blijft toch een manegepony en als de wedstrijden op een manegedag vallen weet ik niet of ze haar kunnen missen. Er worden trouwens wel onderlinge wedstrijdjes georganiseerd op stal, misschien dat ik me daar eens voor inschrijf!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:41

nou ik schrijf me nergens voor in dan word ik sowieso laatste haha :')
en ik droom ervan om net zo goed als jullie te kunnen rijden, ik vind dat ik er niks van bak :o
zaterdag paardrijden was trouwens echt vreselijk! -O-
Laatst bijgewerkt door xLHHx op 24-08-14 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:42

Waarom :(:)?

De onderlinge wedstrijdjes lijken mij wel leuk! I don't care als ik laatste word :+.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:45

Yezzi schreef:
Waarom :(:)?

De onderlinge wedstrijdjes lijken mij wel leuk! I don't care als ik laatste word :+.

ik zat op Zilverster...
normaal geeft K les maar er was een inval omdat K op vakantie is , dit is al de 2e keer dat de invaller mij op Zilverster zet,
K had me juist van Zilverster af gehaald omdat het gewoon niks ging worden.
dus zaterdag ging alles weer fout en ging Zilverster weer eens vervelend andere pony's aanvallen en in het midden staan, ik vind Zilverster echt gewoon heel erg eng! , dus als I (de invaller) me zaterdag weer op Zilverster zet ga ik mooi niet rijden! :n
ik bedoel ik zou best wel op andere paarden willen rijden dat maakt me ook echt niet uit en ik weet dat ik niet voor altijd op panan kan, maar ik wil gewoon echt niet op Zilverster!
en dat weet K ook!
Laatst bijgewerkt door xLHHx op 24-08-14 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:47

Da's niet leuk :(:). Volgende keer gewoon zeggen dat je vaste lesgeefster je op Panan zet, met de reden erbij?

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 19:50

Een keer mee doen met de onderlinge is al een goed begin! Dan kan je altijd nog verder kijken. Het is ook niet zo gek dat jullie weer even moeten wennen natuurlijk, je hebt een tijdje niet gereden plus een nieuw hoofdstel dat is allemaal anders.

Aah Lies, gewoon meedoen joh kan je alleen maar beter van worden. Voor jou zou het denk ik goed zijn om gewoon elke week een ander paard te rijden, zodat je van je angsten af komt. Dus niet elke week op hetzelfde vertrouwde paard maar je grenzen verleggen door elke week weer een ander te rijden. Dan ga je vanzelf merken dat dat ook leuk is.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:50

Yezzi schreef:
Da's niet leuk :(:). Volgende keer gewoon zeggen dat je vaste lesgeefster je op Panan zet, met de reden erbij?

volgens mij weet ze dat ik normaal altijd op Panan rij!
maar ik ga wel zeggen dat ik niet meer op Zilverster ga

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:53

Da's waar, Lot!

Zilverster lijkt mij juist een heel leuk paard, hij moet alleen iets aangepakt worden. Ik zou graag eens op em rijden om te zien hoe hij is, hij lijkt mij juist een heel fijn paard!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:55

ik wil ook best wel op andere paarden! :) , een paar weken geleden reed ik op Wicky en die is ook heel erg leuk!
maar ik vind zilverster gewoon echt niet leuk
dus ik zou het geen probleem vinden als ik op Carpe Diem , of Odin of Wicky , of weet ik veel welk paard moet , als het maar geen Zilverster is!,
ik had het bij K ook heel lang op Zilverster geprobeerd maar het werkte gewoon niet

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 19:57

Dat snap ik hoor Lies, met sommige paarden heb je gewoon geen klik en dan kan je beter niet meer erop rijden.

Maar vraag dan is of je ook op andere paarden dan Panan mag en dan bedoel ik niet paarden die je al kent, maar gewoon 1 waar je nog nooit op gereden heb. Zoek je grenzen op en verleg die, dan wordt het alleen maar leuker. Wel in je eigen tempo natuurlijk, niet gelijk de wildste bok van de manege pakken haha.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 20:05

lovefi schreef:
Dat snap ik hoor Lies, met sommige paarden heb je gewoon geen klik en dan kan je beter niet meer erop rijden.

Maar vraag dan is of je ook op andere paarden dan Panan mag en dan bedoel ik niet paarden die je al kent, maar gewoon 1 waar je nog nooit op gereden heb. Zoek je grenzen op en verleg die, dan wordt het alleen maar leuker. Wel in je eigen tempo natuurlijk, niet gelijk de wildste bok van de manege pakken haha.

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 20:12

Ik vond het juist hartstikke leuk op alle moeilijke paarden! Elke keer een uitdaging, een paard wat aangepakt moet worden!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 20:14

Ik ook :)) Maar toen ik net reed wilde ik dat ook echt niet. Je moet eerst vertrouwen kweken voordat je verder kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 20:16

Ik weet nog dat ik er als 6 jarige kleuter af gevallen was omdat we van de juf zonder beugels mochten proberen... Ik schop enthousiast die beugels uit en de volgende hoek lag ik ernaast, hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 20:17

Maar ik wilde wel altijd op de 'vervelende' pony's, en nog steeds, hihi.