We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 01:47

_Patriciaa schreef:
aaaaah ik heb lekkah met dolfijnen gezwommen :D !!

Oehhh jaloers was het toevallig met flipper haha
Waar was dat

KarmaWitch

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 02:01

Jahoor, fijn dit weer...
Weeeer blaasontsteking...
Gelukkig de 21 feb naar de uroloog toe....

Vet Patricia, met dolfijnen zwemmen! Echt als ik ooit de kans krijg doe ik het :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:50

gaaaf patries!

danielle als je zelf weinig tot niet op andere reageert kan/mag je ook niet verwachten dat anderen wel op jou reageren..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:15

Ik las het al op facebook Patries, super vet!
En super irritant Daan, je bent er wel vatbaar voor hea? Ik heb dat godzijdank nog nooit gehad.

Oh en had ik jullie al verteld wat voor super leuks ik ga doen? Ik ga volgende week maandag (dus de 28e) naar de officiële premiere van Verliefd op Ibiza in Amsterdam. Ik ben gevraagd voor mijn werk (La Cubanita) om daarheen te gaan, samen met een ander meisje van mijn werk en ook samen met nog 16 andere meisjes van andere La Cubanita's. Wij moeten daar dan hapjes serveren enzo tussen alle bekende nederlanders en de hele crew enzo, super tof!!! Of wij zelf de film ook mogen zien weet ik nog niet, maar ik hoop natuurlijk van wel! Staan zometeen Jan Kooijman, Marly van der Velden, Gigi Ravelli en Kim Veenstra voor me neus, super cool!! Ons treinkaartje wordt ook vergoedt en het is voor ons natuurlijk ook werken dus we krijgen er gewoon voor betaald!!! Wieehooee heb er echt zin in!!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:18

_Linn_ schreef:
Ik las het al op facebook Patries, super vet!
En super irritant Daan, je bent er wel vatbaar voor hea? Ik heb dat godzijdank nog nooit gehad.

Oh en had ik jullie al verteld wat voor super leuks ik ga doen? Ik ga volgende week maandag (dus de 28e) naar de officiële premiere van Verliefd op Ibiza in Amsterdam. Ik ben gevraagd voor mijn werk (La Cubanita) om daarheen te gaan, samen met een ander meisje van mijn werk en ook samen met nog 16 andere meisjes van andere La Cubanita's. Wij moeten daar dan hapjes serveren enzo tussen alle bekende nederlanders en de hele crew enzo, super tof!!! Of wij zelf de film ook mogen zien weet ik nog niet, maar ik hoop natuurlijk van wel! Staan zometeen Jan Kooijman, Marly van der Velden, Gigi Ravelli en Kim Veenstra voor me neus, super cool!! Ons treinkaartje wordt ook vergoedt en het is voor ons natuurlijk ook werken dus we krijgen er gewoon voor betaald!!! Wieehooee heb er echt zin in!!

Vet gaaf laat je wel weten hoe het was haha
Lijkt me ook vet gaaf om te doen

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:26

Oehh wat gaaaaf patries!!!
En Linda, ook suuuuper leuk! Jan Kooijman is niet vervelend om te zien haha :P

Ik heb besloten te stoppen met school. Heb mijn motivatie gewoon echt niet kunnen vinden bij de opleiding die ik nu doe. Heb het de laatste twee jaar van de middelbare school best zwaar gehad met m'n thuissituatie en heb sowieso al zitten twijfelen of ik niet een tussenjaar zou nemen. Nu denk ik dat dat toch beter was geweest. Het is gewoon een chaos in m'n hoofd, houd het op school allemaal niet bij, vergeet steeds wat ik moet doen. Zou nu tentamens hebben en ik was nog niet eens toegekomen aan het leren aangezien ik te druk was met verslagen maken... Nu ga ik een half jaartje parttime werken, lekker klussen in m'n moeders nieuwe huisje (Ze krijgt morgen de sleutel!!), lekker relaxen, leuke dingen doen, orienteren op wat ik volgend jaar ga doen, veel meeloopdagen doen en vooral lekker gaan rijden met Ferro :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:31

denkdat dat een goeie beslissing is.ella!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:31

Hoelang moest je nu nog dan op school

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:36

Ik was pas een half jaar begonnen en moest dus nog 3,5 jaar.

Ik zou graag HBO paardensport moeten doen maar dan moet ik helemaal naar Deurne en daar zijn niet zoveel banen in te vinden. Nog even verderkijken dus...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:37

Oh jeetje Ella dat had ik niet verwacht. Maar als het goed voelt moet je het idd gewoon doen! En idd lekker orrienteren! Heb je wel al enig idee welke richting je op wilt?

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:00

Super gaaf linn!
Pff lastige keuze Ella. Maar je moet doen wat goed voelt!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:12

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:43

ik zal morgen jullie topics eens gluren, ik ben zo moeee hele avond verslagen gemaakt en nog lang niet klaar!
maar ik wil zo snel mogelijk klaar zijn met alles!!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 00:46

Linn: klopt erg vervelend... Wees blij. Tis een hel haha... Maarja, gewoon doorgaan... Echt super vet dat je naar de officiële primiere gaat! Komen al die beroemdheden daar ook?
Britt: nee klopt ik reageerde hier 1x in de maand ofzo... Maar goed laten we er maar over ophouden...
Ella: als jij het zelf goed aanvoelt dat een tussenjaar beter is, moet je dat ook gewoon doen. Inderdaad parttime gaan werken, kun je daarnaast nog klussen bij je mams wat ik las en lekker verder met Ferro :)
Simone: ga je topic nog even bekijken :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:03

@Daan: ja het is de echte officiele premiere met alle crew enzo! Dus alle bekende nederlanders zijn er ook!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:26

Pffff drukke dag! Van half 12 tot 15.10 bezig geweest met de post. Toen snel naar huis even snel wat drinken en een koekje pakken. Toen naar de vader, even snel langs de winkel en met me vader een kookplaat voor hem ophalen. Nu kan ik heel even zitten en moet zo om half 6 opeens weer werken bij La Cuba! Drukdrukdruk!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 18:57

Wauw echt vet Lin!
Jemig drukke dag ja :o
Met die sneeuw zeker duurde de post zo lang?
Werkte voor straks!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:47

Jippiieeee we hebben de sleutel van m'n moeders huisje! Morgen ga ik beginnen met behang van de muren af trekken en ik moet alle muren en vloeren enzo opmeten zodat we weten hoeveel laminaat en verf we nodig hebben :) Mijn moeder moet wel werken, maar ach, dan neem ik het hondje mee, muziekje aan en dan komt ze vanzelf wel een keer 's middags :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:07

Hee Ella, wil/kan jij trouwens niet mee met huren de 17e?
je moet nogsteeds een keertje mee! (als je wilt natuurlijk :P)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:44

xDaantjxx schreef:
Wauw echt vet Lin!
Jemig drukke dag ja :o
Met die sneeuw zeker duurde de post zo lang?
Werkte voor straks!

Nee niet zo zeer door de sneeuw. Dinsdag is een piekdag en hebben we altijd meer post en ook nog eens huis aan huis bladen, dat is altijd op dinsdag, donderdag en zaterdag zo. Maar deze week moeten we ook de gemeentegids rondbrengen, ieder maar dan ook ieder huis moet die krijgen. Die gidsen wegen 300 gram, dus echt zwaar. We mogen er de hele week over doen om deze te bezorgen, maar dit zorgt dus ook voor meer loop/draagtijd. Dus lekker druk.
Bij La Cuba was het ook lekker druk en morgen en donderdag wordt het nog veel drukker en dan moet ik ook werken, dus ik heb echt meeeer dan voldoende te doen!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:53

haha nouja soms ook wel lekker om het even druk te hebben :) als het maar niet te druk is (of met school te maken heeft :+ )

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:28

_Lucy schreef:
haha nouja soms ook wel lekker om het even druk te hebben :) als het maar niet te druk is (of met school te maken heeft :+ )

Naja op school zit ik nu niet dus daar heb ik niks mee te maken. En heb vandaag weer me fooi en me loon van de post gehad, was ook weer leuk dus vind het allemaal wel prima zo! En werken bij La Cuba vind ik echt leuk dus totaal niet erg! Bij de post is alleen wat minder leuk...maarja.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 01:08

Zou graag mee willen de 17 de is het goed als ik het in de week van 8 february laat horen ik hoop natuurlijk dat ik niet mee kan haha

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 10:09

Je hoopt dat je niet mee kan. Zeg je dat nou of is het een typfout?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:33

xDaantjxx schreef:
Je hoopt dat je niet mee kan. Zeg je dat nou of is het een typfout?

Nee dat zegt ze want als ze niet mee kan dan kan die leuke terschellingse boer haar nog steeds kiezen! Als ze wel mee kan is ze al naar huis gestuurd door hem.