_Patriciaa schreef:aaaaah ik heb lekkah met dolfijnen gezwommen!!
Oehhh jaloers was het toevallig met flipper haha
Waar was dat
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Linn_ schreef:Ik las het al op facebook Patries, super vet!
En super irritant Daan, je bent er wel vatbaar voor hea? Ik heb dat godzijdank nog nooit gehad.
Oh en had ik jullie al verteld wat voor super leuks ik ga doen? Ik ga volgende week maandag (dus de 28e) naar de officiële premiere van Verliefd op Ibiza in Amsterdam. Ik ben gevraagd voor mijn werk (La Cubanita) om daarheen te gaan, samen met een ander meisje van mijn werk en ook samen met nog 16 andere meisjes van andere La Cubanita's. Wij moeten daar dan hapjes serveren enzo tussen alle bekende nederlanders en de hele crew enzo, super tof!!! Of wij zelf de film ook mogen zien weet ik nog niet, maar ik hoop natuurlijk van wel! Staan zometeen Jan Kooijman, Marly van der Velden, Gigi Ravelli en Kim Veenstra voor me neus, super cool!! Ons treinkaartje wordt ook vergoedt en het is voor ons natuurlijk ook werken dus we krijgen er gewoon voor betaald!!! Wieehooee heb er echt zin in!!
xDaantjxx schreef:Wauw echt vet Lin!
Jemig drukke dag ja
Met die sneeuw zeker duurde de post zo lang?
Werkte voor straks!
_Lucy schreef:haha nouja soms ook wel lekker om het even druk te hebbenals het maar niet te druk is (of met school te maken heeft
)