hahaha ik ben dan maar een keer geweest in 2010 en ga nu dan voor de tweede keer maar het zal wel haha dan weet ik nu dat ik 2 keer 50 cennt mee moet nemen! ik heb er iniedegeval onwijs veel zin in nu al gewoon zin om me tas in te pakken en ik ga pas over 3 weekjes
Haha ahja En heel herkenbaar! Ik heb m'n tas inpakken veel te lang uitgesteld, nu moet ik dat morgen heel erg haastend doen want m'n hele zaterdag is vol gepland haha.
ihihihih hopen dat je dan niks vergeet ik begin er liever te vroeg mee dan te laat:P
Lynnepinny
Geplaatst: 04-07-13 22:59
Ik ga morgen ook alvast beginnen met pakken! Ben zo blij me m'n nieuwe cappie, hij zit echt geweldig! Nog een mooie aankoop gedaan voor de trektocht dus
xMazzel
Geplaatst: 05-07-13 00:33
may123 schreef:
volgens mij hoefte dat niet mijn groep heeft dat iniedegeval niet gedaan volgens mij of ik ben even in de war hahaha ik kan het niet herrineren
Ik ging in 2010 voor t eerst, en heb toen 0,50 cent moeten lenen van iemand
Ik dacht ook dat je maar één keer moest betalen, alleen bij de Hutterd.. Maar weet het niet meer. Weet alleen dat ik bij Bartels daar in de douche mijn handdoek was vergeten haha.
Ha Sanne, ik zeg nog steeds maar ponykamp tegen m'n vader. Hij onthoud het nooit. Dit jaar brengt hij me voor het eerst weg, misschien helpt dat.
Hier is het trektocht, JT snappen ze hier ook niet
Extra is dat je zegmaar voor alles zorgt. Paarden insprayen met vliegenspray, sanitair schoonhouden, zorgen voor kreupele paarden, zorgen dat de kratten met eten voor op jt gevuld worden. Dat is het toch? Of zeg ik nu iets heel raars