Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jetta schreef:Niet meer doen dus.
Enne...Mussies....jij bent gediplomeerd ORUN instructrice? Dan weet je toch ook wel hoe je een paard moet leiden?
) maar mocht ie een sprongetje maken heeft ie iig wat ruimte. Gelukkig is ie niet zo springerig. Verder is mijn hoofdmotto "loslaten" dat doe ik niet bij ieder lif lafje maar laat me zeker nooit meer mee sleuren. Ons paard is prima op gevoed maar een schik-reactie met evt daaropvolgende paniek daar doe je niets aan, maar moet je aaaltijd voor op je hoede zijn, blijven vlucht-dieren. Het blijven vasthouden leverde mij 6 jaar terug een schedel-basis fractuur op met bijbehorende gevolgen en trauma op een mm na had ik het niet meer na kunnen vertellen, ik weet hoe 1pk voelt . . . denk helaas dat ik niet de enige ben. Ons paard is lief en gehoorzaam hoor, hij was toen 3, een uit de kluiten gegroeid veulen nog niet gewend in de hand, zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden,

Musiess schreef:Twinklebel schreef:Wat fijn dat ze goed liep Marijke! Hopelijk mogen jullie na het kliniekbezoek weer lekker gaan opbouwen!
Ik heb vandaag een heel rondje longeerbak gehangen op een superbrave Esmee, nu nog een zadeltje en dan gaat het echt gebeuren!
Spannend!
Al in petto welk zadel je geschikt lijkt?
. Twinklebel schreef:Spannend!
Al in petto welk zadel je geschikt lijkt?
.[/quote]Twinklebel schreef:Bedankt voor je advies, ik heb gelukkig een goede zadelmaakster die met me meedenkt en met me meekijkt! Ergens op gaan zitten wat niet nagekeken is ga ik ook absoluut niet aan beginnen, daar heb ik al teveel zadeltroubels voor gehad met haar moeder.
is ook niet altijd even fijn hoor. Ik zit nu wel als een huis hahaha.
[JITP] Blando de tuiger, voor het eerst op bokt. 
Daarna is Sandra er ook nog op gegaan. Ook zij reed zo met hem weg. Erg leuk om te zien