Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:19

winnitou schreef:
hoe kan een mens het druk hebben: gaat net de telefoon.... of ik vanmiddag voetbaltrainen kan geven aan de mini's. Die gaan voor het eerst mee trainen met de F-puppillen en nu zijn er 2 van de vier trainers die niet kunnen. Rowan moet zelf eerst om half vijf keeprstrainen en deze training begint om vier uur. Rowan straf ik er niet mee om een half uur eerder al op het voetbalveld te zijn dus heb maar ja gezegd... Vanmiddag maar trainingspak aan.. (voetbalschoenen heb ik niet meer en anders zouden ze al niet meer passen, ga wel op mijn stalschoenen die zitten erg lekker).

Leren "nee" zeggen? Zolang jij "ja" blijft zeggen, zullen ze altijd eerst naar jou toe blijven komen! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:21

LIQUITA schreef:
Werk ze alvast.

Ik moet ook vanmiddag werken. Nu ook alleen wat kleine klusjes doen:
Afbeelding,Afbeelding, Afbeelding,Afbeelding, Afbeelding,Afbeelding, Afbeelding,Afbeelding,
Afbeelding,Afbeelding, Afbeelding, Afbeelding en dan Afbeelding!!!

San gaat vanmiddag lekker op First Afbeelding!!!

HA HA HA, grappig al die plaatjes! _O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:23

LIQUITA schreef:
Whaaaa...had ik toch even mazzel. Kwam er een half uurtje geleden achter dat we vorige week een brief hadden ontvangen. Met de mededeling dat we vandaag i.v.m. werkzaamheden van 9:00 t/m 17:00 uur geen warm water zouden hebben. Gelukkig had ik nog wel warm water, dus ben ik meteen maar onder de douche gesprongen :D

Jij durft! 8-) Voor hetzelfde geld werd het halverwege alsnog afgesloten! :brr:

xan

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:01

hihi heb bokt op het werk gevonden, maar ga er maar gauw weer uit.
Te druk

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:07

Heb vanmorgen ff op Mimbria gereden,ook leuk om te voelen hoe anders een paard dan is dan dat van je zelf.En daarna vond Carool het leuk als ik eens op Franco stapte dus Noor eraf en ik er op.Nou dat is echt werken zeg.Alle respect voor Noor.Hoop zo dat maandag Col weer goed is want wil nou wel weer met me eigen paardje aan de slag vind 3 weekjes alweer lang zat.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:49

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
hoe kan een mens het druk hebben: gaat net de telefoon.... of ik vanmiddag voetbaltrainen kan geven aan de mini's. Die gaan voor het eerst mee trainen met de F-puppillen en nu zijn er 2 van de vier trainers die niet kunnen. Rowan moet zelf eerst om half vijf keeprstrainen en deze training begint om vier uur. Rowan straf ik er niet mee om een half uur eerder al op het voetbalveld te zijn dus heb maar ja gezegd... Vanmiddag maar trainingspak aan.. (voetbalschoenen heb ik niet meer en anders zouden ze al niet meer passen, ga wel op mijn stalschoenen die zitten erg lekker).

Leren "nee" zeggen? Zolang jij "ja" blijft zeggen, zullen ze altijd eerst naar jou toe blijven komen! ;)

nee tegen iemand kan ik wel hoor! maar wil alle leuke dingen doen. En ik vind het ook heel sneu voor degene die voor het eerst meetrainen en dan verzuipen in een groep met maar 2 trainers.
Ik wou dat er wat meer ouders ja zouden zeggen.
Vanmiddag op school gepoetst in de klas. Waar zijn al die ouders dan. Zijn altijd dezelfde die wat doen op school. Dat heeft niks te maken met nee zeggen dat heeft met mentaliteit te maken.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:54

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
kon ik vanmorgen eens heerlijk uitslapen (Rowan was bij zijn vader), sta ik om half zeven al naast mijn bed.....
hoor de vogeltjes weer heerlijk fluiten en heb zin in het voorjaar! ha zou zo weer naar de camping willen rijden. Misschien vanmiddag nog even (met Rowan, die hoeft nu pas om half vijf te trainen) en anders morgen, dan gaat mijn vader weer mee en kunnen we de vlonder afmaken. Moet zo wel al de spullen gaan verzamelen die mee moeten.
Ga maar een begin maken aan de belastingaangiftes (doe die voor mijn ouders ook).

Herkenbaar! :D Ik ben standaard vóór de wekker wakker: om 7.00 uur gaat hij af en tussen half 7 en kwart voor 7 lig ik al wakker. Als hij dus afgaat, ga ik er ook meteen uit. Maar nu neem ik me wel eens voor om uit te slapen en lig dan - net als jij - nóg vroeger wakker, vaak dan al om 6 uur... Ben nu eenmaal een ochtendmens, dus eigenlijk maakt het niet uit. Uitslapen is voor mij tot half 8 of 8 uur, anders vind ik het zonde van m'n dag! :D

ik ben meer een avond/nachtmens als ik mijn bed smorgens uit ben gaat het wel. 's avonds er laat in en s morgens er vroeg uit das toch wel steeds een korte nacht.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 17:46

Rona heeft vanmiddag gereden op No Afbeelding!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 18:49

Nicole1995 schreef:
Heb vanmorgen ff op Mimbria gereden,ook leuk om te voelen hoe anders een paard dan is dan dat van je zelf.En daarna vond Carool het leuk als ik eens op Franco stapte dus Noor eraf en ik er op.Nou dat is echt werken zeg.Alle respect voor Noor.Hoop zo dat maandag Col weer goed is want wil nou wel weer met me eigen paardje aan de slag vind 3 weekjes alweer lang zat.

Merk je al verbetering? En wordt Nicole inmiddels ook wat rustiger met wandelen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 18:55

winnitou schreef:
nee tegen iemand kan ik wel hoor! maar wil alle leuke dingen doen. En ik vind het ook heel sneu voor degene die voor het eerst meetrainen en dan verzuipen in een groep met maar 2 trainers.
Vanmiddag op school gepoetst in de klas. Waar zijn al die ouders dan. Zijn altijd dezelfde die wat doen op school. Dat heeft niks te maken met nee zeggen dat heeft met mentaliteit te maken.

Dat klopt, dat er meer ouders zich eens in zouden mogen zetten voor bepaalde dingen. Het is af en toe te zot voor woorden hoe makkelijk sommige ouders hun kinderen "dumpen" en dat een ander voor zo'n kind mag zorgen. Daar heb ik me tijden lang druk om gemaakt, ten koste van mijzelf. Die ouders maakt(e) het toch niets uit. De reden dat ik het had geschreven was meer omdat ik de indruk kreeg dat je moe werd van je eigen drukke bestaan.
Ik was ook altijd degene die te allen tijde klaar stond, vaak ten koste van mijn eigen gezondheid/gestel. Maar ik heb ook geleerd om af en toe gewoon nee te zeggen hoe l*llig dat ook mag zijn. Mijn eigen gezondheid gaat voor, want zonder dat kan ik helemaal niet meer voor een ander klaar staan. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 18:57

winnitou schreef:
ik ben meer een avond/nachtmens als ik mijn bed smorgens uit ben gaat het wel. 's avonds er laat in en s morgens er vroeg uit das toch wel steeds een korte nacht.

Dat kan ik dus weer niet: lang opblijven. :o Ik stort rond half 9 al in, maar weet me kranig te houden tot hooguit kwart over negen/half 10 en ga dan toch echt naar boven. Tussen half 10 en 10 lig ik meestal in mijn bed, uitzonderingen natuurlijk daargelaten. ;) Moet wel zeggen dat het helpt dat de dagen nu weer langer licht zijn! Anders lag ik tegen 9 uur al op bed.... :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 18:58

xan schreef:
Rona heeft vanmiddag gereden op No Afbeelding!!!

Leuk!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 19:00

Yep, de bel gaat! M'n "chauffeur" (vader) voor menles staat voor de deur! :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:15

Shenavallie schreef:
Yep, de bel gaat! M'n "chauffeur" (vader) voor menles staat voor de deur! :D

Veel plezier

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:15

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

Merk je al verbetering? En wordt Nicole inmiddels ook wat rustiger met wandelen?

Been blijft dun en is niet meer warm,ze word al wel wat rustiger met wandelen ze zal zich er wel bij neergelegd hebben ;) Maandag proberen hoe het gaat in draf en als dat goed gaat erop.Ben benieuwd.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:17

xan schreef:
Te druk

haha, dat was niet echt handig.
Kon ik bijna mijn andere schermen niet meer vinden :o?
Ik werk daar met 2 beeldschermen en 1 muis en 1 toetsenbord.
Soms wel verwarrend hoor, want die muis kun je dus van het ene scherm
overbrengen naar het andere, maar soms gaat dat wel eens mis, en dan
moet ik ff zoeken waar de boel is :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:18

Nicole1995 schreef:
Been blijft dun en is niet meer warm,ze word al wel wat rustiger met wandelen ze zal zich er wel bij neergelegd hebben ;) Maandag proberen hoe het gaat in draf en als dat goed gaat erop.Ben benieuwd.

Inderdaad ben ook benieuwd.
Kan me voorstellen dat je er wel weer genoeg van hebt.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:19

Hi Sandra,
lekker gereden vandaag ????

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 21:33

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Dat klopt, dat er meer ouders zich eens in zouden mogen zetten voor bepaalde dingen. Het is af en toe te zot voor woorden hoe makkelijk sommige ouders hun kinderen "dumpen" en dat een ander voor zo'n kind mag zorgen. Daar heb ik me tijden lang druk om gemaakt, ten koste van mijzelf. Die ouders maakt(e) het toch niets uit. De reden dat ik het had geschreven was meer omdat ik de indruk kreeg dat je moe werd van je eigen drukke bestaan.
Ik was ook altijd degene die te allen tijde klaar stond, vaak ten koste van mijn eigen gezondheid/gestel. Maar ik heb ook geleerd om af en toe gewoon nee te zeggen hoe l*llig dat ook mag zijn. Mijn eigen gezondheid gaat voor, want zonder dat kan ik helemaal niet meer voor een ander klaar staan. ;)

Ach een beetje beweging op het voetbalveld kan geen kwaad en als ik dan die lachende snuitjes zie die genieten van hun training (ik had natuurlijk wel het leukste onderdeel en was ook de leukste trainster natuurlijk). had er een nieuw jochie bij die volgens mij nog nooit had gevoetbald, kon alleen maar punteren. Heb ik toch even mooi geleerd om met de binnenkant van de voet gericht te schieten ( wat uiteindelijk nog goed bij hem ging ook).
Ik heb wel geleerd om balans dagen in te plannen als ik over mijn grens (of liever er voor al) ga. En dat lukt me al aardig. Lig volgens mij al 3 dagen voor mijn doen bijtijds in bed...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 21:35

xan schreef:
xan schreef:
Te druk

haha, dat was niet echt handig.
Kon ik bijna mijn andere schermen niet meer vinden :o?
Ik werk daar met 2 beeldschermen en 1 muis en 1 toetsenbord.
Soms wel verwarrend hoor, want die muis kun je dus van het ene scherm
overbrengen naar het andere, maar soms gaat dat wel eens mis, en dan
moet ik ff zoeken waar de boel is :D

haha!!! wekt hetzelfde hoor maar alleen heb je nu een groter scherm met meer mogelijkheden, misschien een groothoeklens in je bril laten zetten, kunnen je alles in een keer overzien

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 21:36

xan schreef:
Nicole1995 schreef:

Inderdaad ben ook benieuwd.
Kan me voorstellen dat je er wel weer genoeg van hebt.

spannend!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 23:36

winnitou schreef:
haha!!! wekt hetzelfde hoor maar alleen heb je nu een groter scherm met meer mogelijkheden, misschien een groothoeklens in je bril laten zetten, kunnen je alles in een keer overzien

Het tweede scherm is alleen het scherm van de telefooncentrale.
Die bedien je ook met je muis.
(knoppen indrukken vind ik makkelijker en logischer)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 23:37

Weer rustig hier vanavond. :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 02:09

was druk bezig met mijn cursus, moet ook wat aan gedaan worden....
anders wordt ik natuurlijk nooit een groot schrijver

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 02:09

hoe ging je menles Shenavallie, was je met Maisie?