Zo vanmorgen weer cursus gehad..heb alleen het idee dat het slechter gaat sommige dingen als beter. De aandacht is ver te zoeken zodra er andere bij zijn, terwijl hij thuis alles doet..
Daarnet even de beestjes in de winkel gaan voeren kom van het parkje daarna terug staat er een wit hondje langs de weg.. Ik Levi in de auto even gezet, want ging hem even beetje afdrogen voor we naar binnen gingen. Komt dat hondje aangelopen en loop een trapje op naast het flat.. Ik aangebeld bij die mevrouw van kent u dat hondje, zegt ze ja die is waarschijnlijk van me zoon. (die ging dus weg toen ik naar het parkje ging met kinderen, zeker vergeten de hond in te laden ofzo)
Roksy heb ik ook nog niet gezien. Is ze er al lang? Ik kom ook eigenlijk niet meer in de manegestal tegenwoordig. Toch maar eens kijken binnenkort, waar staat ze? Is het een leuk paard?
lovis is gister heerlijk uit z'n dak gegaan in de paddock. wel handig dat als het zo waait het plastic van de kuilbalen gaat kraken, lovis gaat daar lekker van rennen. Zijn nieuwe deken blijft ook mooi liggen met rollen, de vorige zakte echt heel scheef, deze maar een klein beetje. Lies hoe was je weekend in WW?
Haha die Lovis, ja was wel oke, mijn favoriete pony en paard waren verkocht dus heb me een beetje verveeld, heb wel een pony van een ander meisje gereden die verkocht moest worden, dat beest is echt 1 drama ( is 10 maar nooit echt serieus mee gereden) Maar die liep na 2 dagen met slof de 3e dag zonder slof netjes rond, al is de galop nog wat ongecontroleerd, ga er vandaag weer heen en dan maar weer is kijken hoe de pony het doet, hij moet op marktplaats om verkocht te worden dus ook maar ff foto's maken al zullen die niet zo mooi worden want ik ben voor het mooie wel iets te groot voor een d-pony. Maar hij moetnog een hoop manieren leren, hij steigert regelmatig bij aansingelen enz. heel irritant