Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis..... 
Ik moest hem na mijn ongeluk met Meraan, laatst. Herinner me dat warme spul heel goed. Laat je weten hoe het gegaan is? 
Pebbs schreef:Op vakantie deed ik het idd nog wel eens. Wij gingen namelijk altijd met de auto naar frankrijk ofzo ,dan zit je wel 2 dagen in de auto, dus dan haalde ik vaak wat boeken, maar lees toch liever tijdschriften ofzo zoals de Cosmo vind ik wel leuk, staat van alles in!
Ik weet nog niet of het ernstig is. Ik krijg vanmiddag een CT-scan.... Heb het nog nooit gehad, vind het rete spannend.
Zit al dagen in de zenuwen ervoor
Ik heb namelijk al zo'n 6 weken last van pijn op me borst, het zit echt in het midden zeg maar.. En het komt ineens opzetten, soms duurt het paar uur voordat het weer weg is. Ik krijg het dan heel erg benauwd en krijg moeilijk lucht.
Ik ben niet iemand die snel naar de dokter gaat en heb zoiets van ach gaat wel weer over. maar inmiddels duurt het 6 weken, en das wel erg lang.. Van de week woensdag naar de dokter geweest, vandaag krijg ik dan een CT en de 30 krijg ik de uitslag...