Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoekiej schreef:Ik ga het zo overmaken, Rabo doet een beetje moeilijk
Vorstin ging trouwens echt onwijs lekker vandaag! Ik begrijp er niets meer van! Van het weekend 2 lange dagen met haar gehad, nu stap ik voor het eerst weer op en ze gaat gelijk super. Heb zelfs de appuyementen in galop weer eens meegenomen, en ik hoefde maar te verzitten en ze zette ze in. En aan het einde een dressuurmatig verantwoorde wissel erachteraan deed ze ook nogZe voelt echt aan alsof ze zo de Z in kan! Alleen jammer dat het er op wedstrijd nooit uitkomt, omdat ik zo gespannen ben.
Je had daar toch ook cursussen voor bij de KNHS? Wedstrijdspanning, sportpsychologie enzo? Ik kan het op de website niet vinden, maar het lijkt me onwijs leerzaam.
Citaat:Raadsel voor hoogbegaafden!
Goed lezen en dan nadenken.
Hierna een raadsel, eigenlijk alleen bedoeld voor hoogbegaafden.
Daarom stuur ik 'm ook naar jou.
Je rijdt in een auto, met constante snelheid, met aan je linkerhand een afgrond.
Rechts van je rijdt een brandweerwagen, met dezelfde constante snelheid, waarvan het lijkt alsof hij je wil inhalen.
Voor je rent een varken, nog groter dan jouw auto, ook met dezelfde constante snelheid.
Vlak achter je vliegt een helikopter, vlak boven de grond, ook weer met dezelfde constante snelheid.
De vraag:
Hoe kun je stoppen, zonder dat er ongelukken
gebeuren?
Het antwoord bevindt zich in de balk....maar wel eerst
EVEN ZELF NADENKEN!
Spoiler:Spoiler:
Je vraagt aan de meneer van de draaimolen of je er uit mag
JorisDy schreef:Wat voor maat hebben jullie?
Ik kom zelf uit op een M adult Long. Maar weet niet of ik alles goed gemeten heb. En moet je meeten met kleren aan?