Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ook toen we hoog gingen
Hij springt het echt netjes! 

Emmaa_ schreef:Maar kijk Mel, er zitten foto's tussen die met een compact/mobiel gemaakt zijn (ik neem aan dat Kirsten/Noortje geen SLR heeft gekocht?) en dat is niet de kwaliteit die ik probeer te leveren. En ik snap heel goed dat je het randje mooi vind en voor het formaat maar alsnog is het een beetje respectloos om zo mijn © te gebruiken ovor foto's die ik ten eerste niet gemaakt heb en ten tweede zonder het aan me vragen. En het is ook aardig respectloos tegenover Jane en Melissa, of de foto's nou gelukt zijn of niet.
Melanie_B schreef:Emmaa_ schreef:Maar kijk Mel, er zitten foto's tussen die met een compact/mobiel gemaakt zijn (ik neem aan dat Kirsten/Noortje geen SLR heeft gekocht?) en dat is niet de kwaliteit die ik probeer te leveren. En ik snap heel goed dat je het randje mooi vind en voor het formaat maar alsnog is het een beetje respectloos om zo mijn © te gebruiken ovor foto's die ik ten eerste niet gemaakt heb en ten tweede zonder het aan me vragen. En het is ook aardig respectloos tegenover Jane en Melissa, of de foto's nou gelukt zijn of niet.
Ja, je hebt ook wel een beetje gelijk..![]()
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Ohh echt ?? kan me er wel wat bij voorstellen maar aan de andere kant ook weer niet..
jammer dat we niet in ze hoofd kunnen kijken, dan was het wat duidelijker ..
Jaa die foto's die ik zag van edwin, zag je wel de angst in zowel chantal als victor ze ogen..
wel raar eigenlijk...
najah paarden zijn wel moeilijk zeg om te begrijpen![]()
Bij jou foto's ook hoor![]()
Aan de ene kant is het goed dat je hebt doorgezet. Maar aan de andere kant is het ook een beetje sneu voor hem. Omdat hij echt bangig was.
Elja schreef:http://www.sportdigitaal.nl geloof ik
Hmm, wat ging er goed?
We ghadden geen vertrouwen in elkaar.
Met inspringen ging het nog wel en toen liep ie ook niet echt te poedersuiker.
Met 't oefenrondje sprong hij de eerste hindernis meteen maar bij de andere drie ging hij steeds op de rem.
Ik zat teveel voorover, had mn buitenteugel er niet genoeg bij en zo had hij geen respect voor mij.
Ik moest hem slaan en over de hindernissen heenschoppen..
Hij luisterde gewoon niet.
Ook als ik gewoon in het zadel bleef zitten, over de hindernis heenkeek en mn hand erbij hield ging het mis.
Het zat gewoon niet mee

Echt een canvas foto!
Wordt toch wel spannend!