Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus desiree zou kijken wat ze kon regelen whahaha
wanneer ziet desiree len dan? jij bent er toch veel eerder
vind zij hem niet leuk? Stef_Winston schreef:Ja daar kan ik echt níét tegen, als mensen persee op de nieuwe willen
want zij is er nog wel eens vroeg
Monica24 schreef:Stef_Winston schreef:Ja daar kan ik echt níét tegen, als mensen persee op de nieuwe willen
Van mij mag iedereen willen wat ze willen, maar op Zorro rijd niet iedereen zo even weg, maar goed, het zal wel loslopen.
Ik wilde toch ook liever op mijn oude vriendje ivm de wedstrijd, en Zorro had een nieuw truukje vorige week, waar ik helemaal gek van werd en pas 5 minuten voor tijd de remedie op gevonden had, dus ik was het wel even zat.
Hé Joyce, neem je je camera nog mee zaterdag voor het losrijden?
is misschien wel leuk
Nouja even kijken wie er rijden en of er wel foto's willen
Monica24 schreef:Stef_Winston schreef:Ja daar kan ik echt níét tegen, als mensen persee op de nieuwe willen
Van mij mag iedereen willen wat ze willen, maar op Zorro rijd niet iedereen zo even weg, maar goed, het zal wel loslopen.
Ik wilde toch ook liever op mijn oude vriendje ivm de wedstrijd, en Zorro had een nieuw truukje vorige week, waar ik helemaal gek van werd en pas 5 minuten voor tijd de remedie op gevonden had, dus ik was het wel even zat.
Hé Joyce, neem je je camera nog mee zaterdag voor het losrijden?
ziet er altijd goed uit.
alleen niet altijd als ik op het paard zit
en ik ben weer gedaald tot niveau beginner heb ik af en toe het idee
want moet natuurlijk eerst zorgen dat mijn paard in orde is
Thomars is toch zo gedaan
... Jorine zou zorgen dat frontriem voor de wedstrijd af is
heeft stefan mooie frontriem