Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Da's een leuk begin van een nwe pagina![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan in ieder geval goed tellen.
(ps. chabrakken waren al droog, rijbroeken zitten ook in de was, dus morgen een broek aan die eigenlijk niet zo lekker zit, maar ja)

meelen schreef:Over broeken gesproken, had jij niet een broek die je voor Sanne me zou nemen?
Of ben ik nou abuis?
)

meelen schreef:Dus ik was niet in de war hahaha.

xan schreef:Kom ik vanmorgen op mijn werk, vraagt een collega of ik al transportbeschermers heb.
Nee dus (en was niet van plan om ze te kopen)
Zij vond dit weekend op zolder nog een zak vol paardenspullen, dus ze neemt ze morgen mee. Heb ik weer ff mazzel.
Toch fijn dat soort collega's.

meelen schreef:Kun je die dan niet ook voor de terugweg huren?

. Is het wat denk je?
. Tytje schreef:Ate, balen zeg van je veewagen. Volgens mij verhuren sommige meiden bij Bon Ami ook hun trailer. Misschien vind je het te ver, laat maar weten.
Yinari schreef:Ik zag trouwens dat ze bij Bon Ami een stalhulp zochten?? Mijn vakantiebaantje is voorbij, iedereen is daar weer terug van vakantie, en ik ben op zoek naar wat nieuws. Is het wat denk je?
![]()
Jeetje Ate, je hebt die wagen toch nog niet zo lang? Stom hè, heb je hem net nodig.....

xan schreef:En 10, weer lekker gewerkt vandaag ??
Had je nog steeds vakantie ??

meelen schreef:Precies ATE, ze rekenen gewoon al op je.
Ik heb mijzelf vandaag een schouderklopje gegeven dat ik een keer NEE heb gezegd. Heb daar ook altijd moeite mee.
ATE schreef:Tytje schreef:Ate, balen zeg van je veewagen. Volgens mij verhuren sommige meiden bij Bon Ami ook hun trailer. Misschien vind je het te ver, laat maar weten.
ik heb geen idee waar dat is ?? hij moet nu in vollendam een trailer halen ik heb wel een 2 paards nodig vraag als je wil even aan de meiden of ze willen verhuren en wat het me kost
Yinari schreef:Ik zag trouwens dat ze bij Bon Ami een stalhulp zochten?? Mijn vakantiebaantje is voorbij, iedereen is daar weer terug van vakantie, en ik ben op zoek naar wat nieuws. Is het wat denk je?
![]()
Jeetje Ate, je hebt die wagen toch nog niet zo lang? Stom hè, heb je hem net nodig.....
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik denk dat BiancaMilton erg van ons geschrokken is. Nadat ze gelezen heeft dat Bokt erg verslavend is, is ze niet meer online geweest.
Ha ha daar zat ik ook al aan te denken.
Maar wellicht wacht ze tot Remco weer op de bank in slaap is gevallen![]()
![]()