Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MaartJ

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:44

Ja komt omdat je lichaam dan de tijd heeft om uit te rusten ofzo.. normaal ga je gewoon op de automatische piloot door en gun je je lichaam dan geen rust ofzo zoiets was het

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 17:43

Aah beterschap Maartje. Ja dat heb ik ook wel vaker gehoord dat mensen altijd ziek worden in hun vakantie.
Komt soms ook (vooral in onze sector) door de non stop hoge adrenalinespiegel die je hebt en normaal heb je daar niet echt last van maar als je dan stilvalt is je lichaam even uit balans. Vertelde de dokter bij een medisch onderzoek vorig jaar, mijn adrenelinespiegel is namelijk ook te hoog, ook in rust, maar dat komt gewoon door het altijd maar doorgaan en kan geen kwaad. Alleen als je dus ineens stilvalt krijg je daar last van.

Jezus regent het ook de hele dag bij jullie? Hier echt non stop gieten.. hebben niks met de paarden kunnen doen behalve rijden en longewerk..

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 17:52

Ja 't is echt rotweer! Durfde vanmorgen op de snelwel niet eens harder als 80 te rijden.. continu je wielen voelen slippen.. en de hele straat hier stond blank!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 18:12

Mijn tosti-ijzer is echt gestoord, als je eraan komt als hij in het stopcontact zit sta je onder stroom. :=

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:44

Hier pas vanavond regen gehad... Overdag was het gewoon droog (volgens mij :D)

Jouw tosti-ijzer klinkt idd een beetje eng! Mss tijd voor een nieuwe?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 20:52

Ja misschien wel maar hij maakt wel goede tosti's nog. :D
Je kan trouwens wel gewoon aanraken wat niet heet wordt maar dat ijzer enzo staat dus onder stroom.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 21:17

Ik denk dan dat er een draadje niet goed zit en dat geleidt naar het ijzer.... zou er wel een beetje mee oppassen :=

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 08:23

Haha! Maaik!
Pas maar op! :)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 17:09

Woow moet zaterdag pas om 22:06 proefje rijden... Ben dan ook wel meteen de laatste...
Wordt lange dag! Moet 's morgens om 6 uur mn vader van Schiphol halen! :D

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 17:48

Gelukkig zitten er dan wel nog wat mensen tussen voor Wyoming weer moet Merel! :)
Ik moet om half 10, vind ik op zich wel lekker, kan het eten even zakken :)
Gek tosti-ijzer heb je Maaik! Kijk maar uit!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 18:02

Zitten drie proefjes tussen... Inze, Anita en Jet.... :D
Maarja, Joke rijdt ervoor op dus dan wordt ze gewoon voor me ingereden! :D

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 19:31

Klinkt niet echt gezond maaike, zo'n tosti ijzer haha.

Merel & Joyce, zijn jullie zaterdag al vanaf 1300 op poel??!

Weinig te vertellen alleen dat ik vanaf nu ff fulltime aan de slag ben bij mijn werk en het me niet echt bevalt haha ennn dat ik nu naar poel ga, lekker pferdreiten!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 19:39

Veel plezier met rijden Fabiënne!
Ik weet niet of we tussendoor op de manege blijven Fab! Mss toch wel even weg gaan... Anders moeten we wel heeeeeel lang wachten! Zit 8 uur tussen, zolang doen we vast niet over het vlechten :P

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 19:47

:D

Ik had vandaag tv opnamens voor het regionale programma De spiegel van Rotterdam. Werd op de manege opgenomen dus aanvankelijk dacht ik dat het interview over paarden zou gaan gezien ik mijn rijkleren aan moest doen.
NOT :=
Eerste vraag: Wanneer was je voor het eerst verliefd?
Uiteindelijk wordt het zoiets, maar wanneer het uitgezonden wordt krijg ik nog te horen ;) http://www.youtube.com/watch?v=-Qkejbq6cwk

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:56

Dat verwacht je ook niet nee! Wel grappig dat je daarin zit dan! Als niet echte Rotterdamse zeg maar....

Morgenavond heb ik eindelijk mijn propedeuse uitreiking! Mn moeder komt dan hierheen om daar heen te gaan. Mn vader kan jammergenoeg niet komen want die zit weer in China.. :(

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:15

Oeiiiiiiiiiiiiiii Joyce doet Ursje verlopig op de zaterdagen! :):)
Helemaal blij :) Eindelijk iemand gevonden die er voor nu tijd voor heeft en het erg leuk vindt om te doen!
He joyce ?! ;)

*

En als t goed is morgen een ander zadel! Ben benieuwd. Morgen ook een uitrijdeken overkopen van een collega van mij. Is te klein voor dr peerdje dus vroeg ze of ik m misschien wou :) Waterdicht, zwart met een reflecteerend streep ding erop.
Ben benieuwd :) Voorlopig laatste aankoop weer even qua paarden spullen etc :)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 09:25

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:18

Goede oplossing Fioon.. Voor beide kanten volgens mij erg leuk :) .

Ik moet voor Ot nog een nieuwe winterdeken, een waterdichte. en zelf zou ik al 1,5 jaar nieuwe laarzen krijgen van mijn ouders, maar daar hebben we nog niet de tijd voor genomen.. Kun je nagaan hoe mijn rijlaarzen er nu uit zien. Gaten overal, zool hangt los := .

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:51

Haha Manon, leuk die opnames, ben benieuwd!
Fab ik ben er wel rond die tijd denk (nog even kijken met auto enz.) Maar miss kunnen we tussendoor met zn allen wat eten ofzo? Is wel lang wachten anders!
Merel, eindelijk je propedeuse-uitreiking! Wel leuk dat dat gedaan wordt als je hem later haalt dan het eerste jaar! Ik moest mijne toen gewoon bij de balie ophalen :Z
En ik doe Ursje idd de zaterdagen! Vind het erg leuk en ook wel een uitdaging! Is toch wel weer een heel ander paard dan Fransje :)
Ben benieuwd of dat zadel bevalt Fioon!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:10

Is zeg maar voor de mensen die hem het eerste jaar gehaald hebben... Ze zijn een beetje heel erg langzaam bij ons op school! :D

Ik hoef alleen maar nieuwe handschoentjes eigenlijk :D Dus ik hoop dat de Sint die dit jaar aan mij gaat geven :P :D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 17:14

Leuk Joyce en Fiona!

Zo grappig Manon, ben benieuwd hoor!

Gaaf Merel, je P! :D

Vanmorgen was 't hier drukte van belang.. stoeterij waar Brecht voor rijdt was hier met 4 jonge hengsten om ze op verplaatsing te rijden, kijken hoe ze reageren. Allemaal super gedaan, was leuk om te zien.

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:22

Wat leuk dat je urs gaat rijden joyce! En wat eten lijkt me wel een idee, gewoon bij duinvermaak oid. Moeten anders maar even overleggen hoe of wat.

Mooie foto's van bandito jasmijn!

Hahah wat grappig manon, wel btje vaag dat je wel in outfit moet maar niet echt daar over gaat praten!

Heb trouwens weinig zin in de wedstrijd zeg, moet toch op wyoming omdat una nog steeds niet goed is en moest toevallig gister ook op haar rijden maar het ging me toch een partij slecht he. Zat totaal niet lekker, aanleuning ging niet en ik kon zelfs niet doorzitten, echt niet grappig. Magoed slechte generale schijnt goede voorstelling te geven dus daar gaan we dan maar van uit. Was gister ook wel btje uit mijn doen omdat cynthia met omara meereed in de 8 uurs les en het is dom, I know, maar ik kan daar toch stiekem nog steeds niet echt mee omgaan :+
Toch maar blijven speuren voor een bijrijdpaardje..

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:25

Kan je dan niet beter op Tarzan gaan als dat vorige week wel goed ging in de les? Wel heel vervelend dat je les niet lekker ging....
En hopen dat je een bijrijdpaardje kan vinden! Zou ik ook wel willen voor in het weekend maarja... Moet maar gewoon op je pad komen he! :)

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:29

Is er nou ook springwedstrijd voor de fnrs zaterdag, zoiets las ik geloof op de deur??

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:34

memerel schreef:
Kan je dan niet beter op Tarzan gaan als dat vorige week wel goed ging in de les? Wel heel vervelend dat je les niet lekker ging....

Ja ik zit echt heel erg te twijfelen ook, aan de ene kant is dat misschien ook wel een idee maar aan de andere kant wil ik het ook wel proberen met wyoming, wil gewoon niet elke keer op een andere proefjes rijden. Ik zit alleen echt te klooien met aanspringen in galop, dat is een btje problematisch