Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zullen d'r vast nog meer volgen..terorita schreef:das waar![]()
zullen d'r vast nog meer volgen..
morgen is wel voorlopig de laatste wedstrijd , ga tot aug sept niet meer starten
wel thuis nog ff rustig verder trainnen, en langzaam aan afbouwen, voor die kleine spruit
over 2 weken ff lekker skieen.

Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:@ kirs: poedersuiker dat je die stageplek niet heb! Dat is wel jammer.. maar hoe ver weg zijn die andere dingen dan?
Zometeen rijden!
Op wie wil je vandaag?
Roxie zeker?

terorita schreef:rond 5 april komt die van leur
1ste sollenburger word rond 16 maart verwacht, heerlijk al dat kleine spul weer, kijk ik altijd enorm naar uit
Melanieetjuh schreef:Je hebt nog nooit op Nick gereden toch?
Moet je is aan Nicole vragen, of je er op mag!
Die kans moet je grijpen![]()
En Wor, zou ook wel leuk zijn! Ze kan best dat ze 2 uur loopt, deed ze laatst ook..
. Alleen ik heb maar een paar keer op Nick gereden.. en dat is echt al heel lang geleden! Ik heb er wel talloze keren opgezadeld 
haha fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Je hebt nog nooit op Nick gereden toch?
Moet je is aan Nicole vragen, of je er op mag!
Die kans moet je grijpen![]()
En Wor, zou ook wel leuk zijn! Ze kan best dat ze 2 uur loopt, deed ze laatst ook..
Ik heb op alle paarden gereden behalve Wor. Alleen ik heb maar een paar keer op Nick gereden.. en dat is echt al heel lang geleden! Ik heb er wel talloze keren opgezadeld
poedersuiker ik moet opschieten.. moet me nog omkleden enzhaha
!
fallenangel3 schreef:@ kirs: poedersuiker dat je die stageplek niet heb! Dat is wel jammer.. maar hoe ver weg zijn die andere dingen dan?
Zometeen rijden!
! Wist nog geen eens dat dat in nederland zat
! En de rest is vaak alleen met de auto bereikbaar.

. Ik heb zo'n miniding, Shuffle heet hij geloof ik. Van paps gekregen
. Emmaa_ schreef:Mel, ik ben nu ook liedjes op mijn ipod aan het zetten. Ik heb zo'n miniding, Shuffle heet hij geloof ik. Van paps gekregen
.

Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Mel, ik ben nu ook liedjes op mijn ipod aan het zetten. Ik heb zo'n miniding, Shuffle heet hij geloof ik. Van paps gekregen
.
Oke!
Hoeveel liedjes hebbie er al op?
En weet jij nog een paar leuke voor mij?!![]()
---------------------------------------------------------------------------------------
'Schreeuw en iedereen zal je verstaan,
praat en alleen de mensen om je heen zullen je verstaan,
zwijg en alleen je beste vriend zal je verstaan'
.
, echt een liedje waar je vrolijk van wordt, en Bring Down Tomorrow van Di-rect, ik loop altijd te spitten in de top 40
.
!