Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 20:44

hee poep Haha! Haha! Haha! deze is wel nieuw hahahahahahhaha is zeg poep anders staat er oliebol

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 23:29

Hé Ate, had je niet even tot de 300 door kunnen gaan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 23:35

Vandaag sinds jaren weer eens met de trein geweest. Begon al goed met meer dan een kwartier vertraging. Ben trouwens aardig geschrokken van de treinprijzen. Wat hoog zeg. En als nu de kwaliteit zo bijzonder is. Je zult maar geen auto hebben.....wat een ramp. Van mij mogen ze het openbaar vervoer gratis of tegen zeer geringe vergoeding laten rijden. Maar dan rijden er minder auto's, minder kilometers dus wordt er minder benzine verkocht wat de staatskas niet zal plezieren.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 23:46

Hoi Hackie hoe gaat het daar overzee. Ben je al lekker bruin. En al veel gereden??? veel plezier.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 23:59

winnitou schreef:
Hoi Hackie hoe gaat het daar overzee. Ben je al lekker bruin. En al veel gereden??? veel plezier.

Hooi Lachen

Ja, gaat super hoor, lekker warm hier Tong uitsteken
Bruin zijn alleen me ledenmaten, van het paardrijden, want de beach heb ik al en weekkie niet meer gezien ( Clown )
Al lekker veel gereden, alle paarden gehad (vandaag had ik er maar 1 toerist, en kon ik lekker op Indy, dat gebeurt nooit (want meestal zit de tourguide op de (alpha)merrie(s), dus had wel mazzel)
Nou ben nu offiesjiele tourguide, dus verdien mijn eurie's met mijn hobby (erg vervelend *LOL* )
Over een jaar of twee gloednieuwe stallen, dus dat is wel super (de eigenaresse rijd nu steeds heen en weer met water, want er is hier geen WEB aansluiting) Alles is plat gegooid nu, staan alleen nog wat oude stalletjes, maar we hebben erg grote lol, dus daar gaat het om.

Was wel grappig trouwens, ik had ook een vrouwtje mee en die kwam uit Amsterdam, ik zeg nou ik kom uit Zaandam, zegt ze daar heb ik vroeger ook gewoont, en zat op veldt (bleek het stiefzusje te zijn van Natasha, van Pedro, die is nu verhuisd naar friesland. Zij heette trouwens ook Natasha Haha! )

Nou, voor de rest weet ik niks meer, als er wat op komt borrelen dan horen jullie het wel Lachen
(Of je moet het gewoon vragen Clown )

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 08:08

Leuk om even wat van Hackie te lezen. Misschien moeten we maar bij de 500 bij haar een ritje maken en een bakkie doen. Wie weet er nog wat sponsors, 1 grote is natuurlijk ook goed.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 08:11

En het is droog weer, dat wordt dus de voortent afbreken. En vannacht wordt het berekoud (1 graad). Lekker knus in de sleurhut. Heeft Rowan eindelijk zijn zin: eten in de caravan. (alles doen in de caravan). Heb een mooi boek liggen. Kan dus vanavond lekker luieren.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 09:21

winnitou schreef:
Leuk om even wat van Hackie te lezen. Misschien moeten we maar bij de 500 bij haar een ritje maken en een bakkie doen. Wie weet er nog wat sponsors, 1 grote is natuurlijk ook goed.

Je zit ook vol goeie ideeen Winnetou. Als jij zo'n TV spelletje wint ben jij toch die sponsor?????

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 15:38

Hackie schreef:
Hooi Lachen

Ja, gaat super hoor, lekker warm hier Tong uitsteken
Bruin zijn alleen me ledenmaten, van het paardrijden, want de beach heb ik al en weekkie niet meer gezien ( Clown )
Al lekker veel gereden, alle paarden gehad (vandaag had ik er maar 1 toerist, en kon ik lekker op Indy, dat gebeurt nooit (want meestal zit de tourguide op de (alpha)merrie(s), dus had wel mazzel)
Nou ben nu offiesjiele tourguide, dus verdien mijn eurie's met mijn hobby (erg vervelend *LOL* )
Over een jaar of twee gloednieuwe stallen, dus dat is wel super (de eigenaresse rijd nu steeds heen en weer met water, want er is hier geen WEB aansluiting) Alles is plat gegooid nu, staan alleen nog wat oude stalletjes, maar we hebben erg grote lol, dus daar gaat het om.

Was wel grappig trouwens, ik had ook een vrouwtje mee en die kwam uit Amsterdam, ik zeg nou ik kom uit Zaandam, zegt ze daar heb ik vroeger ook gewoont, en zat op veldt (bleek het stiefzusje te zijn van Natasha, van Pedro, die is nu verhuisd naar friesland. Zij heette trouwens ook Natasha Haha! )

Nou, voor de rest weet ik niks meer, als er wat op komt borrelen dan horen jullie het wel Lachen
(Of je moet het gewoon vragen Clown )

Heey...leuk om wat van je te lezen Haha! . Wanneer krijgen we foto's te zien Ja ?????

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:55

Die staan op me laptop, en laat die nou net stuk zijn Clown

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 16:56

He jammer Haha! .

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 17:02

Ja, ow, wacht heb er trouwens wel een paar, via email gehad van mijn tante zal ze ff uploaden Lachen

Vandaag trouwens de container leeg gehaalt (40 voeter) pfff wist niet dat we zoveel spullen nog hadden Tong uitsteken

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 17:11

Hier was ik in het water met Renegade, en die geeft kusjes, soms met en soms zonder tanden, dus voorzichtigheid is geboden haha Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Hier was ik met een amerikaanse vriendin van Marion (dat is de eigenaresse van de paarden),Sherry
(die rijdt in de bergen van Colorado, als je die foto's ziet, weet je niet wat je ziet zo mooi Knipoog )
Die heeft een quater, dat is net een klein mini tankje Haha!

Afbeelding

Voor de rest staat het nog op foto camera, mijn laptop zal een dezer dagen wel uitgepakt worden, maar ga niet al die foto's van mij op een ander zijn laptop gooien, dus die houden jullie te goed.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:26

OOOOOH Wat heb jij een mooi leven!!!! Wat heerlijk.....

Wauw (zucht)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:32

Was net al op zoek naar mijn driver van mijn laptop, maar er staan zoveel dozen... dus kan nog steeds niet op mijn eigen laptop baal, baal Tong uitsteken

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:37

geweldig hackie de foto s ziet er super uit

rockoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:20

smuidra schreef:
winnitou schreef:

Je zit ook vol goeie ideeen Winnetou. Als jij zo'n TV spelletje wint ben jij toch die sponsor?????

Hoi smuidra je hebt mijn dochter gek gemaakt met je kleine hondje ze vertelde dat je op vakantie gaat en nou zocht je een adres nou dat adres is bij ons thuis dus als je iemand nodig hebt weet je het.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:14

@LIQUITA ik heb nieuwe score met bookwormen hahaha Nagelbijten / Gniffelen
Ik had 1001980 gehaald en sta op nr 5 in de scorelijst van het afgelopen uur. Go jij! Go jij!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:16

@Hackie, leuk weer eens wat van je te lezen en te zien.
Ziet er allemaal geweldig uit hoor. OK dan!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 22:44

meelen schreef:
@LIQUITA ik heb nieuwe score met bookwormen hahaha Nagelbijten / Gniffelen
Ik had 1001980 gehaald en sta op nr 5 in de scorelijst van het afgelopen uur. Go jij! Go jij!

TOPPIE OK dan! ga zo door!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 22:46

WoW Hackie...deze foto's zien er al geweldig uit. Ben dus ook zeer benieuwd naar de andere foto's Pling. Ik heb geduld hoor Knipoog .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 22:49

Ik ga m'n bedje opzoeken Dromen . Morgenochtend gaat om 6:00 uur de wekker, mag lekker werken Doei, doei .

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 09:21

@Hackie, fantastisch die foto's van dat zwemmen met je paard. Dat ziet er pas lekker uit, gewoon in je bikini in helder water. Da's beter dan in dat beekje op kamp te water gaan !

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 09:35

smuidra schreef:
winnitou schreef:

Maar ik heb geen grote prijs gewonnen alleen de bespaarbox en hier zaten niet de musicalkaarten in. die heb ik laatst gewonnen en ga dus in januari naar de musical Tarzan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 09:38

Heb vandaag thuis in mijn warme bedje geslapen en ga zo weer naar de camping verder de boel inpakken. Het is gelukkig weer droog.