deze is wel nieuw hahahahahahhaha is zeg poep anders staat er oliebol Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
deze is wel nieuw hahahahahahhaha is zeg poep anders staat er oliebol winnitou schreef:Hoi Hackie hoe gaat het daar overzee. Ben je al lekker bruin. En al veel gereden??? veel plezier.

)
)
)
) winnitou schreef:Leuk om even wat van Hackie te lezen. Misschien moeten we maar bij de 500 bij haar een ritje maken en een bakkie doen. Wie weet er nog wat sponsors, 1 grote is natuurlijk ook goed.
Hackie schreef:Hooi
Ja, gaat super hoor, lekker warm hier
Bruin zijn alleen me ledenmaten, van het paardrijden, want de beach heb ik al en weekkie niet meer gezien ()
Al lekker veel gereden, alle paarden gehad (vandaag had ik er maar 1 toerist, en kon ik lekker op Indy, dat gebeurt nooit (want meestal zit de tourguide op de (alpha)merrie(s), dus had wel mazzel)
Nou ben nu offiesjiele tourguide, dus verdien mijn eurie's met mijn hobby (erg vervelend)
Over een jaar of twee gloednieuwe stallen, dus dat is wel super (de eigenaresse rijd nu steeds heen en weer met water, want er is hier geen WEB aansluiting) Alles is plat gegooid nu, staan alleen nog wat oude stalletjes, maar we hebben erg grote lol, dus daar gaat het om.
Was wel grappig trouwens, ik had ook een vrouwtje mee en die kwam uit Amsterdam, ik zeg nou ik kom uit Zaandam, zegt ze daar heb ik vroeger ook gewoont, en zat op veldt (bleek het stiefzusje te zijn van Natasha, van Pedro, die is nu verhuisd naar friesland. Zij heette trouwens ook Natasha)
Nou, voor de rest weet ik niks meer, als er wat op komt borrelen dan horen jullie het wel
(Of je moet het gewoon vragen)
. Wanneer krijgen we foto's te zien
?????

)

smuidra schreef:winnitou schreef:Leuk om even wat van Hackie te lezen. Misschien moeten we maar bij de 500 bij haar een ritje maken en een bakkie doen. Wie weet er nog wat sponsors, 1 grote is natuurlijk ook goed.
Je zit ook vol goeie ideeen Winnetou. Als jij zo'n TV spelletje wint ben jij toch die sponsor?????

meelen schreef:@LIQUITA ik heb nieuwe score met bookwormen hahaha![]()
Ik had 1001980 gehaald en sta op nr 5 in de scorelijst van het afgelopen uur.
. Ik heb geduld hoor
.
. Morgenochtend gaat om 6:00 uur de wekker, mag lekker werken
. 
smuidra schreef:winnitou schreef:Leuk om even wat van Hackie te lezen. Misschien moeten we maar bij de 500 bij haar een ritje maken en een bakkie doen. Wie weet er nog wat sponsors, 1 grote is natuurlijk ook goed.
Je zit ook vol goeie ideeen Winnetou. Als jij zo'n TV spelletje wint ben jij toch die sponsor?????