nee geen fiets

ik had gelukkig al wat gespaard en de auto's zijn gerepareerd

en ik heb anderhalve maand de auto van mijn moeder mogen lenen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

naadje24 schreef:erg mooie foto's zo bij het stro! das gelijk weer een goed idee

superTROTS
op m'n ventje

dom he... maar kijk wat ik met een van jouw foto's gedaan heb, hij was al mooi maar nu:
Dabo schreef:Ik ben trouwens nog even met PhotoFiltre aan de slag gegaan.. Hier kun je echt leuke dingen mee doen, alhoewel ik de crop-knop nog niet gevonden heb!dom he... maar kijk wat ik met een van jouw foto's gedaan heb, hij was al mooi maar nu:

naadje24 schreef:Ja maar wil je dat ik dat ook op deze zet dan?ik zet op al mijn foto's : ©naadje's

Dabo schreef:naadje24 schreef:Ja maar wil je dat ik dat ook op deze zet dan?ik zet op al mijn foto's : ©naadje's
Doe ik het morgen, nu ga ik slapen!
Trusteh!
Cindy: heb je truggepm'd

naadje24 schreef:alleen doe het nu voortaan met de foto's van wild rose omdat ik gisteravond weer een goed voorbeeld zag van zo'n kinderachtige bokker die foto's had gestolen van een andere bokker en daar een maf topic van had gemaakt alleen om een rel te veroorzaken omdat ze zich verveelde![]()
)