Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 18:36

Wou het wat in de sneeuw Jolien?

Vandaag rijles afgebeld vanwege vastzittende hoest. Hoest al een week zo erg dat ik er soms in blijf hangen en gewoon moet kokhalzen.
Wou met dat telefoontje ook meteen vragen of ik van instructeur kan wisselen, maar kreeg mijn eigen instructeur aan de telefoon, dus dat werd wat lastig. Morgen maar weer opnieuw proberen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 22:59

Ja hoor ging wel prima. De grote wegen waren goed te doen, alleen beetje rustig aan doen met remmen aangezien er nog wel veel smurrie lag. De binnenwegen waren nog wel vies maargoed, alles is nog heel gebleven.
Morgen weer twee uurtjes rijden, heb de vaart er flink achter zitten;)
Tja wel genant als je aan je eigen instructeur moet melden dat hij niet bevalt. Maar is het niet iets om het eerst zelf aan hem door te geven, straks moet hij het nl van een collega horen. Als je hem dan wel tegenkomt op de rijschool is dat misschien wat minder. maargoed, je moet natuurlijk doen waar jij je het fijnst bij voelt. Balen van die hoest! Heb je daar ook last van met paardrijden?

Rijden ging vanavond weer toppie, Collin begint weer een beetje de oude te worden. Ging vandaag 1 keertje op zn achterbenen toen ik de sporen dwars in zn buik parkeerde omdat hij dacht dat hij wel kon stilstaan vanuit de gallop:P Maar verder heeft die zich super gedragen. Heerlijk met het koppie omlaag gelopen en helemaal niet met de andere paarden bezig:)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:17

Je hebt er inderdaad vaart in zitten Jolien, goed bezig!

Wil eigenlijk liever aan de telefoon welke hoger is in functie, zou niet weten waarom ik het hem persoonlijk zou moeten vertellen, dat maakt het alleen maar lastiger. De klik is er naar mijn mening gewoon niet en ik maak me zo zenuwachtig om de dingen die hij gaat zeggen onder het autorijden. Nouja, dat kan gebeuren. Bel vanmiddag naar de rijschool.

Fijn trouwens dat het zo lekker ging met Collin!
Heb onder het paardrijden ook hoestbuien maar ga zo wel gewoon rijden. Als het niet gaat gewoon even een rondje stappen :) .

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:42

Nou, heb net naar de rijschool gebeld voor een andere instructeur. Was natuurlijk rete zenuwachtig en kom helemaal niet uit m'n woorden komen, maar de meneer van de rijschool was heel begripvol, deed nergens moeilijk over en vroeg meteen of ik nog voorkeur voor een instructeur had. Heb meteen gevraagd naar een invaller welke ik een paar keer heb gehad. Was geen probleem.

Pffffff, wat een opluchting zeg!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:58

Super! Maar zo'n rijschoolhouder begrijpt toch ook wel dat je je op je gemakt wil voelen tijdens rijlessen :)

Ik haat mijn school :)) Ik zit nu weer int 2e jaar.... En ik wist wel dat er nog evaluatiegesprekken waren... maar ik dacht lessen gaan gewoon door! Nou, niet dus, kom ik op school, beginnen de lessen pas om half1 :oo Dat schijnt hij naar 2e en 4ejaars te hebben gestuurd... Maar ik sta nog in de mailinglist van 3ejaars :roll:

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:31

Waarom zit je nou weer in het 2e jaar?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:41

lang verhaal :) Ging gewoon niet zo goed in t 3e jaar :) En nu heb ik even wat langer om mezelf te ontwikkelen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:57

Da's wel beter dat je nu wat meer tijd hebt om bezig te zijn met je studie. Alleen wel balen dat je voor niets op school bent gekomen. Als het nu mooi weer zou zijn, maar fietsen in dit weer is ook niet tof:S

@ Dymphke: wel beter dat je nu een andere instructeur krijgt. Weet je ook hoe die heet?
Ik ben vandaag voor het eerst op de snelweg geweest, wat gaat dat snel zeg:P Maar ging wel heel goed. Had alleen wel de neiging om de vrachtwagens aan de rechterkant steeds kusjes te geven:P Dus volgende keer wat meer links blijven hihi. Maar volgende week mag ik gewoon weer terugkomen!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 15:04

Daarom fiets ik met dit weer ook niet, hahahaha :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 15:39

Snelweg is leuk hè?! :D Vind zelf erop komen altijd wat spannend, net zoals invoegen en inhalen --> blijft lastig te zien hoever iemand nog op de rijbaan waar je heen wilt van je af zit.

Ik weet wie (als het goed is) mijn nieuwe rij-instructeur wordt, heb ik ook een aantal invallessen van gehad.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 16:00

Ja maar da's natuurlijk een kwestie van inschatten. Op een gegeven moment weet je dat volgens mij wel. Het was nu nog niet zo heel dramatisch druk. Wel veel vrachtwagens dus, maargoed, die horen ook in het verkeer he;)

Ik heb Gerdo als vaste instructeur. Daarnaast heb ik Richard als tweede instructeur als Gerdo niet kan en heb vorige week les gehad van Roland. Alledrie wel verschillend maar wel goed te doen hoor:) Zit altijd wel lekker te kletsen.
Hopelijk ga je je wel wat beter voelen in de auto met je nieuwe instructeur. Wanneer mag je weer?
Ik heb volgende week weer 4 uur:P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 10:02

Dymphke... Moet jij voor BS17 ook boeken hebben?
Ik heb nog 2 boeken liggen die ik er voor gebruikt hebt..
Basisboek bedrijfseconomie en bedrijfskunde de basis..
misschien dat jij daar wat aan hebt?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 11:20

:= Dat boek heb ik ook (basisboek bedrijfseconomie :P)

Heb net gezien dat ik die module gehaald heb op school :D

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 15:22

Lin4Life schreef:
Dymphke... Moet jij voor BS17 ook boeken hebben?
Ik heb nog 2 boeken liggen die ik er voor gebruikt hebt..
Basisboek bedrijfseconomie en bedrijfskunde de basis..
misschien dat jij daar wat aan hebt?

Wij hebben BS17 al afgerond (ik iig). De boeken heb ik dus zelf ook al, maar toch bedankt!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 00:49

Nou als er iemand op school ze nog nodig heeft ;) ik wil der vanaf :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:54

Ik zal het doorgeven!

Vanochtend deed Puk iet wat maf :Y) :
Ik stapte op, gaat die knol zich ineens uitrekken, met gaap en al erbij :Z . Ze zakte wat door haar voorhand, leunde naar achteren en woppaa, even rekken en strekken, ochtendgymnastiek! 8-) ! Ik was helemaal perplex haha, de andere mensen in de bak moesten ook erg lachen _O- :') !

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 15:26

Hahaha malle merrie!
Echt zo van: "oewaaah nou daar gaan we weer"

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 08:56

Siebje is nu officieel L1 :)

Hij had veeeeeel spanning.. en daardoor kon ik er net niet goed aan rijden...
maar hij ging niet hard rennend de bak door alhoewel hij dat wel had bedacht onderweg dat het ook een mogelijkheid was :P

Halsstrekken kwam die 1x omhoog.. hele erg zonde..
En buiging was die ff vergeten..

Maar t was er doodstil.. en toen in een van de hoeken achter de bak gingen kinderen spelen ofzo en giebelen en weet ik veel.. De deru paar keer flink dicht laten vallen..
Dus dan trekt die zich ineens strak uit een schrikreactie..
Ik nog in me proef roepen dat die mensen hun kids in bedang moesten houden dat paarden dat miss eng konden vinden..

Maargoed... Goed ervaring weer voor m :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 14:38

Tja sommige mensen snappen nog niet helemaal dat paarden spelende kids niet altijd leuk vinden, Sieb al helemaal niet;)
Hoezo kwam die met halsstrekken omhoog dan? Dacht die: "jippie ruimte!" ?
Maar mooi dat de kop eraf is. Hoeveel punten hebben jullie gereden?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 14:44

Nee Sieb die had op dat moment gewoon spanning van die geluiden om m heen, want het begon heel goed het halsstrekken (althans, voor het oog), en na dat omhoog met zn hoofd kwam ie ook wel weer omlaag....

Maar ik vind toch dat je het voor een eerste keer heel netjes hebt gedaan hoor Lin :)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 14:54

Hij begon zeker goed.. maar toen hoorde die achter hem geluid.. dus dan zet die de kop derop.. en daarna zakte die weer mooi maarja dan heb je toch al wel een 5 :P

Maarja als die nu zo deze punten loopt.. en het wordt meer bevestigd wordt het alleen maar meer :)

hij had 180 Dus gewoon gemiddeld netjes :P
hij had 5en maar ook 7ens

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:45

Goed bezig dan!
Tja balen dan dat die zoveel spanning had van de dingen achter de bakrand. Maargoed, dat zal je altijd wel houden met concoursen.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:46

Nou, de meeste mensen houden hun kinderen toch wel stil in de buurt van de ring, denk je niet? ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:39

Ik heb het niet alleen over kinderen...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:07

Waren jullie op Klein Oever in Balkbrug?