Gewend wel.
Ook vind ik het studeren en die gang van zaken leuk (moet alleen nog met de bult werk leren omgaan), stof voorbereiden, op college alles snel even doornemen met de docent, daarna zelf aan het werk, of de werkgroepjes waarbij je een beetje moet discussieren enzo.. maar als ik 's avonds alleen op mijn kamertje zit aangezien ik anders alleen in de woonkamer zit (ongezellige mensen
) of bij mijn huisgenoot van 27 en haar vriend, dan denk ik van 'dit moet toch anders kunnen'. Ook dacht ik dat ik een rommelkont was, maar echt...
Ook hebben wij dus iemand wonen die altijd mee eet, maar die voor vanalles en nog wat allergisch is, zodat je (ik iig) al een heleboel lekkere dingen niet kan maken. Dus genoeg ergernissen blabla. Maar zolang ik dus ergens mee bezig kan zijn heb ik het prima naar mijn zin.
Vanavond heb ik introductietraining bij de korfbalvereniging, en daarna blijf ik daar eten. Wel spannend, maar ik heb er wel veel zin in, en hoop dat het wat is.
Paardrijden heb ik naar gekeken, dat is 95 euro voor 10 lessen, wat opzich niet veel is, maar dat kan ik toch echt niet ophoesten 
Een beetje het nadeel in huis de gehorigheid. Ik was echt ontzettend moe van mijn verjaardag + de week ervoor, en lag dus om 10 uur in mijn bed. Maarja, weet de rest veel, die gaan op de gang gewoon even kletsen, en tot 11 uur kwamen er nog verschillende mensen thuis... Tsja, dan kan ik dus niet slapen en zo wordt het dan een uur of 12 voordat ik eindelijk inslaap. Om vervolgens om 7 uur weer wakker te worden van het lawaai in de kamer van de persoon naast mij die om half 8 naar haar werk vertrekt, terwijl ik eigenlijk tot 9 uur zou kunnen uitslapen. En dan schijnt het hier nog mee te vallen...
En nou niet denken dat het hier niet leuk is, want ik heb echt al aardige mensen ontmoet enzo