wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneke_

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:13

_Roosmarijn_ schreef:
Die man heet Peter don.. Knipoog
En ja Annet gaat door met de wedstrijden. Idd echt grappig.. "F8, rijden jullie dan allemaal al 8 jaar?"

dat was toch peter Knipoog niet annet hoor. ik neem aan dat zei wel weet wat dat is ..

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:14

ik moet (als het goed gaat) de laatste keer f8 doen ! maar k moet nog even bedenken op wie. volanda lijkt me niet egt een goed idee.. weet neit welke paarden nog meer leuk zijn om te den. misschien otis goldie en chester ofz.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:35

Chester is leuk! Niet altijd even braaf, want als ie het zat is wil ie nog wel een fratsen uithalen haha. Misschien Femke?

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:19

_Anneke_ schreef:
_Roosmarijn_ schreef:
Die man heet Peter don.. Knipoog
En ja Annet gaat door met de wedstrijden. Idd echt grappig.. "F8, rijden jullie dan allemaal al 8 jaar?"

dat was toch peter Knipoog niet annet hoor. ik neem aan dat zei wel weet wat dat is ..

Jaa dat was Peter, maar dat bedoelde ik ook hoor. Ik bedoelde niet dat Annet dat zei ofzow.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:21

Ik weet nog toen Sab op Chester zat toen ze achteruit wou Chester helemaal ging bokken en stijgeren en dat de hele tijd achter elkaar! Toen hoorde je Sab zo zeggen: Nog een keer, nog een keer Knipoog
Ik ga zoieso Femke, Chester, Goldie als ik goldie en chester al op mag geven!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:22

En chester is zeker leuk! Top wedstrijdpaardje! Lachen Ik 2 keer op hem wedstrijd gereden, met groot succes. Je moet er gewoon voor zorgen dat hij het ook leuk vindt, dan gaat hij ook niet raar doen.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:26

Er komt trouwens een nieuw paard, dat had Annet verteld. Ik hoorde het van Kels. Volgens haar is het een zwarte merrie van ongeveer 12 jaar en 1.64 m hoog ongeveer. En ze heeft M-dressuur gelopen. Ow en ze heet Mercedes smst ze me net! Vork
Laatst bijgewerkt door _Roosmarijn_ op 22-01-08 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:26

Ik 1 keer op chester wedstrijd! Hij ging toen super grappig stijgeren!!Heel laag hoor maar wel grappig!!
Ik ga zo naar Lilith met Rosa we zijn een beetje bezig met VD en ze kan al bijna helemaal de spaanse pas! We gaan vanmiddag ook een kusje proberen te leren Tong uitsteken Dus tot vanavond!!

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:42

Zeg mensen, hebben jullie geen school ofzo? Vork Berichten om 12 uur? Dagje vrij genomen Anneke? Knipoog
Ik heb donderdag lekker vrijhij! Voorbereiden op SE Maatschappijleer. Alsof je dat allemaal in één dag propt.. Maargoed; heeeerlijk dagje Paard dus Haha!
Iemand nog iets heel leuks en vrolijks te vertellen?? Bloos

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:47

Hee Roos, waar ben je ineens? Knipoog een kwartier geleden was je er nog...

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:57

d0nnaa_dan schreef:
Hee Roos, waar ben je ineens? Knipoog een kwartier geleden was je er nog...

Sommige mensen hebben ook nog een leven naast dat van bokt.nl Cool

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:17

Clown

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:04

Dominiqueee schreef:
Shetjjee__x schreef:
ik ga me dan volgende week opgeven! Haha!
- Sherra
- Sherra
- Goldie
denk ik.. Haha! Tong uitsteken (op Sherra en Goldie nog maar heel weinig gereden maar ga gewoon proberen Tong uitsteken)

Ik denk dat 2x Sherra opgeven niet zoveel zin heeft, haha.

Maarre ja, de wedstrijden gaan natuurlijk gewoon door!

ik bedoelde inplaats van de 2e Sherra Chanel Clown Tong uitsteken
had er 3 keer geleden op gereden en toen was ik binnen 2á 3 minuten klaar, toen was die echt super snel!! maar ga gewoon weer, heb hem dan misschien wel hele dag voor me alleen en nu ga ik gewoon zonder zweep want had van iemand gehoord dat dat helpt! Haha!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:07

Anneke zit vaak op bokt op SCHOOL.. Clown
En ik, ik was net weg, bio leren.. Nu even weer een kleine pauze, wilde even kijken of mijn cijfer van Sk al op de site stond en dat was zo! Een 6! Haha!
En Don, heb jij donderdag een dagje vrij óf neem je een dagje vrij?? Vork
Nou ik ga maar eens verder.. Boos!
p.s. Don, halen of brengen? Vork

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:13

over 3 dagen al een jaar bokt!! Haha! Tong uitsteken Go jij! Go jij!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:16

Ik zie net dat ik in dit topic al 294 bladzijdes meeklets. Clown

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:16

Nu ga ik echt veel leren.. Sigaar

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 16:21

ik klets al vanaf blz 11 mee.. dus 297-11= 286 blz doe ik al mee! Lachen Tong uitsteken

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:18

Leuk dat jullie weer lekker proefjes gaan rijden. Ik ga met Tommie in het voorjaar weer starten. Ben iet meer lid van Nieuw Hagenauwe, maar dan waarschijnlijk van de Stichtse. Kan ik lekker op Achterberg bodem starten!!!
En ik wil met Tommie niet meer op de manege starten, omdat ik bang ben dat hij daarvan in de war raakt.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:29

Dat lijkt me inderdaad ook verwarrend voor 'm Annemiek, ziet 'ie al z'n vriendjes weer enzo. En voor jou zou het ook wel een beetje raar zijn, toch?

@ Roos: Kelsey had gister al verteld dat er een nieuwe paard zou komen, we zullen 'm zo wel zien! Vraag me nou wel erg af waar ze 'm willen laten.

Kels, vertel eens. Is het nou waar wat je gister zei?

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:46

Ik zit ook heel vaak op school, tijdens mn cup uren te Bokken, hihi.

Echt super leuk dat er een nieuw paardje bij komt! Chique naam heef ze, ben super benieuwd! Denk dat een nieuw paard wel nodig is omdat er een paar paarden op rust staan (wat ik overigens heel erg goed vind!)...

@ Annemiek: Jammer dat je niet meer komt starten met Tommie, leek me leuk om jullie nog eens te zien rijden! Maar ik snap ook wel dat je denkt dat Tommie daarvan in de war raakt... Ben je dan bang dat ie onrustig wordt tijdens de proef? Ohja, en dat we nog een keer naar Snoopy zouden gaan, zullen we dat nou nog een keer doen of was het nou niet echt een serieus voorstel, haha? Lijkt me nl echt leuk (als de eigenaren het ook goed vinden)! Hyper!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 18:02

Het is een heel gaaf paardje!! Bij heeft iets weg van Femke en Final door elkaar heen! Hij is 1.67, heeft L2 gelopen, merrie meer weet ik niet meer Tong uitsteken
Annemiek: Wel jammer maar ik begrijp je wel!!

Er was vandaag een hoefsmid voor gijs, bjarnie, astrix(viel steeds bijna om!!) en Lilith! Maar hij is zooo komisch!! Want ik zeg zo:
1.Misschien moet je lil haar kont omdieuwen want astrix viel steeds bijna om! maar hij zei waarom kont het zijn toch billen Tong uitsteken je zegt toch zelf ook geen kont! Ik zo: Jawel hoor Tong uitsteken
2. Pebbles had een stukje van dat spul wat van de hoeven afkomt in z'n mond maar ik wist niet dat honden dat lekker vonden! Dus hij zegt dat vinden ze lekker hoor! Jij eet ze ook want ik verkoop ze altijd aan de kaugomfabriek! Hij zei het zo serieus dat het leek alof hij het meende dus geloofde ik het! Later vroegen we aan Linda: Is het waar?? Zij: Nee Tong uitsteken
3. Ik zei zo: Ik vind dat echt heel lelijk(weet niet meer wat het was), hij: weetje wat pas lelijk is: Ik in een badpak! Wij: Heb je dat dan? Hij: Ja vorig jaar een roze met bloemetjes en dit jaar een blauwe met groene bolletjes! Wij: Vet hard lachen! Hij zei dat zo serieus maar dat geloofde ik niet!!

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 18:04

Jullie kunnen lekker bokken op school! Koe Bij ons mag dat niet, want dan komt RIET! Boos! Die is héél eng, en die stuurt je weg Tong uitsteken Is me al meerdere malen overkomen en dan mag je een week niet meer op de computers.. best lastig! Clown
@Roos; ik HEB een dagje vrij Knipoog Wat denk je wel niet van me! Bloos De dag daarna hebben we een SE, en dan geven ze ons een dag vrij! Haha!
Ik overleg tijdens het eten eventjes en dan hoor je het over 't halen en brengen. Ik ga over 'n uurtje naar stal, mijn lieve mama wilt me brengen en halen ♥, dus ik sms wel.. Gips hoeft geen eten hea?

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 18:07

Ik mag ook niet bokken op school! Anders wordt mn account geschorst voor een tijdje!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 18:21

Anneke heeft een laptop waarmee zij werkt op school! Dus kan ze ook lekker bokken