manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 08:32

Hoi hoi,

Lekker mariekje, dat jade weer zo braaf was buiten!
Hoop dat ze dat nu altijd is!

Voice was gister jarig!!!!!!!! 8 jaar geworden, betekent dat ze officieel en finacieel..haha nu al 5 jaar echt van mij is.

Was Voice weer fel gister in de bak?
Kom straks denk ik nog even naar de les van Gerlien kijken, ze was zo fel vorige week en onrustig, vrijdag en zaterag toen ik zelf ging rijden was ze super rustig.
Naja les ook al iets langer.

Lekker hoor bar, dat je weer aan t rijden ben!
Je kan natuurlijk ook een keer met ons mee naar t springveldje, tis niet zo ver hoor.
Weet je die westernstal 'ride by the sea'?
Daar is het aan het einde van die weg.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:26

Leuke vakantie gehad dus Kims! Haha de Beekse Bergen... daar ben ik ook wel eens geweest, kreeg toen zelfs een verzorgde picknick mee haha! Knipoog Wel balen van de auto: wat was er aan de hand dan? Hij is nog zo nieuw!
Super hoor Marieke, dat het zo lekker ging! Op naar onze rit zaterdag: eindelijk weer eens met z'n 3-en op pad! Dat er nog maar veel mogen volgen de komende jaren Lachen
Bar, volgende keer gewoon ff komen buurten bij de Braamhof!
Gefeliciteerd met Voice Nel! Al 5 jaar van jou; ongelofelijk! Hoe was de les van Gerlien vandaag? Was Voice rustiger?
Heb nu al zin in de buitenrit morgen; wat een heerlijk weer! Hoorde net van een oude dame dat het tot na pinksteren mooi blijft, dusje hoort mij niet klagen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 16:19

Phoe, idd genieten van dit mooie weer zeg Cool Anne is vast al poepie-bruin! Al was het net heel warm tijdens mn les!! Maar we hebben weer goed ons best gedaan en lekker gereden Ja
Welkom terug Kims Lachen Wanneer heb je nog tijd om samen naar Nous te gaan? Je herkent dr bijna niet meer terug met dr dikke pens Clown Ik krijg m er echt niet af gereden!! Heb al zin in je feestje zaterdag!
En nog gefeliciteerd met Voice Nel! We zullen snel eens samen naar t crossveldje gaan, moeten we als 1e training gewoon alleen stappen..of lukt dat ook nie?
Bar: kunnen we eens samen op buitenrit Lachen
Jade was idd heel braaf; al moet ze nog ff leren om normaal door plassen heen te lopen ipv springen en dan een peeskap verliezen Huilen van het lachen Zo hoeft Marieke niet terug op de fiets om m te halen. (of we moeten onderweg opletten ROFL )
Nou, morgen en zaterdag op buitenrit; heb er zin in Haha!

En ik doe net iets heel stoms (al kon ik er weinig aan doen); doe de schuurdeur dicht en vanuit t niets komt Bloem aanrennen en ineens hoor ik hard gepiep, zat blijkbaar haar voetje ertussen. Ze rent echt hard op 3 benen naar binnen en ik loop erachteraan. Ligt er binnen allemaal bloed, is 1 van dr voetkussentjes open, tis zonde Ach gut Ik net dr voet in badje schoongemaakt, maar ze heeft er nog wel pijn aan, want Vlinder mag dr niet eens troosten, dan gromt ze! T arme beest!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:23

Ohoh Thirz! Vuile kattenmishandelaar!
Arme bloem, maarja ze was zelf niet erg slim bezig!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 18:54

Citaat:
Phoe, idd genieten van dit mooie weer zeg Anne is vast al poepie-bruin! Al was het net heel warm tijdens mn les!! Maar we hebben weer goed ons best gedaan en lekker gereden

haha, valt mee hoor Tong uitsteken Heb een hele dag (vanaf 10 uur) in de trein of op school gezeten. Dus zo heel veel bruiner ben ik nie geworden. Of t moet van dat ini-mini stukje lopen zijn naar de Mac, school en station,maar dat verwacht ik niet Clown
*Anne gaat weer met de trein hoor.. vertraging, dus we zouden een half uur te laat in college komen. Omdat we t niet zo'n goed plan vonden om halverwege binnen te komen vallen hebben we ons maar getracteerd op een Mc Flurry Vork Voor de geleden schade in de trein hè Knipoog & vervolgens moesten we in de brandende zon nog een half uur wachten op de intercity, dus hebben we ons nog maar getracteerd op een Calippo Cola Bloos Wij hadden een geweldig begin van de schoolweek dus. Hopen dat we t niet zo vol moeten blijven houden Clown
*gaat zo verder reageren.. eerst ff wat andere dingen doen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 20:16

Zooo, even op t gemakje alles nog eens lezen en reageren Lachen
Barbara_ schreef:
Ik moet vanaf morgen helaas gewoon weer werken... maarja ach, hoort erbij he?

Ja, hier nog 1 hoor.. Nouja naar school dan, maar das ongeveer t zelfde. Met dat verschil dat je werk meestal nuttig is Tong uitsteken (alleen mn laatste les ging door vandaag. De les die om kwart voor 3 begon. Daar stap je dan om 10 uur voor in de trein Vork ) Moest jij vandaag ook al weer Kim?

Hee en Kim, je had al een vent hè Tong uitsteken Dus knappe, lieve limburger of niet, je mocht er toch niets mee! haha Knipoog Wel fijn dat die even kwam helpen. Wat wat er idd mee? Maar lekker druk weekje. Leuk hoor! Over een poosje doe je al die dingen met je kindje erbij Haha! Komt steeds dichterbij, tis nu al weer mei! En zodra jij ook weer te paard zit, roep je gewoon één van de fotograaf-mensen op hier in t topic en dan heb jij ook foto's van jezelf op Nous Knipoog
Benieuwd naar de foto's van je vakantie Kim!

Phoe liever jij dan ik Cis Bloos! 4800m jek!
Ladylada schreef:
Maar nu zitten we weer in Lima, miezer en geen zon.

hihi Schijnheilig Gelukkig is er ook wel eens een beetje gerechtigheid: we hebben hier in t regenlandje een keer beter weer dan Cis in Lima Knipoog haha. Neehoor Cis, hopen dat t bij jullie ook snel weer gewoon mooi weer is Ja

Whaaa Hyper! Top van je buitenrit Mariek Haha! lekker hoor! Nog een paar van zulke goede ervaringen erbij, en jullie zijn weer ontspannen, relaxte recreatie buitenrit rijders OK dan! Hopen dat ze de volgende keer inderdaad ook zo is. Komt vast goed Ja

Voice alweer 5 jaar van jou? Jeemie.. de tijd gaat snel zeg! Je hebt toch wel een liedje voor der gezongen en een lekkere verjaardagstaart voor der gemaakt hè! Tong uitsteken

Nou hopen dat die oude vrouw gelijk heeft Bianz! Dan hoor je mij ook nie klagen Haha! *nouja.. wil ik alleen wel íets meer wind op de binnenplaats op school Nagelbijten / Gniffelen T was daar écht niet te doen vanmiddag zeg. En ik wil een cabrio-trein en... Tong uitsteken haha

Foei Thirz! Is Bloem nu toch niet boos op je? Tink vergeeft gelukkig altijd snel, maar een logé van ons wil nog wel eens een poosje verontwaardigd blijven als je iets hebt gedaan waar ze t niet helemaal mee eens was Clown
Loopt ze nu weer wel op 4 pootjes? En arme Vlinder.. Wil je je zusje troosten, mag t niet eens!

Morgen ben ik wel vrij Thirz Cool Dus duik dan wel lekker de tuin in met mn schoolspullen om wat bij te bruinen Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:52

We hebben eigenlijk al ontzettend veel met de auto gereden. Hij was ook niet helemaal nieuw natuurlijk. Maar met 15.000 km in 9 maanden tijd te hebben gereden is het ook helemaal niet gek dat er wat mee aan de hand is Huilen van het lachen De kabel van de handrem en daar een of ander mechanisme van liep vast. Dus als we de handrem weer naar beneden doen, blijft ie er half op staan. Met rijden merk je er niks van, op een piepgeluid na. Maar nu is natuurlijk heel die schijf afgesleten en moet er een nieuwe rem op gezet worden. Ook is het weer tijd voor een onderhoudsbeurt (moest 5.000 km geleden al Schijnheilig ).

@ Marieke: Fijn dat Jade zo braaf was buiten! Vandaag ging het met wandelen ook al super! Lekker hoor Lachen
@ Thirz: bloem is ook altijd de sjaak he Huilen van het lachen zit ze eerst in de schuur opgesloten, nu is een andere schuur de boosdoener van haar zere poot! Als die geen schuur-trauma's meer krijgt weet ik het ook niet meer haha Haha!
@ Nel: gefeliciteerd met Voice!
@ Anne: ik hoef nog niet naar school hoor! *grijns* Heb de hele week nog vakantie! Volgende week mag ik met mijn stage beginnen.
@ Bianz & thirz: veel plezier morgen!

Ik ben vandaag weer naar Nous geweest. Ik heb dr enorme buik nog geïnspecteerd. Ze lijkt ook wel zwanger Huilen van het lachen . Ik belde Marieke op dat ze de paarden niet binnen hoefde te zetten omdat ik naar stal ging. Alleen stond ze al met beide paarden in dr hand haha! We hebben een wandelingetje gemaakt met ze in het zonnetje, lekker hoor!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:07

Hier trouwens een paar foto's van de vakantie. Ik heb maar 45 foto's kunnen maken van de hele vakantie omdat de camera het begaf. Dat was wel even balen. Maar hier dan toch wel 6 foto's Haha!

Valkenburg:
De kabelbaan. Nick was echt doods en doodsbang haha! Je zit ook niet vast in die stoeltjes o.i.d. De stang die ervoor zit, zit gewoon los en kan je zo over je hoofd heen trekken. Je had zo wel mooi zicht op de omgeving.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En wel 2 foto's van de dierentuin
Afbeelding

Afbeelding

En nog 1 van mn buik, achter het huisje gemaakt
Afbeelding

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:07

oops, de foto's vergeten te verkleinen! Ik hoop dat jullie pc's niet vastlopen haha

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:14

Wow kim je buik is echt mega joh! Weet je echt zeker dat er maar 1 baby in zit?
Mooie foto's van die kabelbaan zeg! Zou het idd ook wel eng vinden zo hoog en dan niet vast zitten!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 14:23

Nou ik kan Nick een handje geven wat dat betreft hoor.. Brrr, ook niet mijn ding die kabelbaan! Wel mooi daar ook zeg Ja En dé zwemmende olifanten Haha! gaaf hoor!

Vanmorgen deed het internet het niet helemaal, maar ik heb al wel een kleine selectie gemaakt voor bokt uit onze iets meer dan 300 foto's Vork Zal vanaaf eens kijken of ik ze erop kan zetten. Mams is nu bezig op de laptop nl en daar staan de foto's op Lachen
Je buik wordt nog steeds dikker hè! Bloos! Logisch, weet ik wel, maar hij was al zo mega! Heb je nu ook niet enorm last van je rug al Kim?
En Grrrr nog een week vakantie, tssssssss! Boos! Schandalig!

Waar begin je je stage ook al weer Kim? In Rotterdam toch? Je kamer al helemaal geregeld daar in Utrecht?

*duikt weer de tuin in met de andere schoolspullen* Cool

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 14:24

Brr, ik zou die kabelbaan ook eng vinden, echt hoog Bloos! Maar leuke foto's! Is alles nu geregeld met je stage wat betreft werktijden en slaapplaats?
En Bloem rent weer als vanouds achter vliegen enzo aan, dus het is allemaal wel meegevallen. Ze is gewoon kleinzerig volgens mij, want ze schreeuwde echt hard! En het is idd altijd Bloem Clown

Vanmorgen express op tijd naar stal omdat ik om half 12 een afspraak bij het ziekenhuis had voor mn kin... nou, uiteindelijk liep het 1 1/2 uur uit, zaten we daar te wachten! Snel die prikken in mn kin en wegwezen..beetje jammer weer dat ze zo strak inplannen Rolleyes
Maar we hebben wel een leuke buitenrit gemaakt he Bianz Lachen

Edit: (Anne post net voor mij Tong uitsteken ) Er is echt niemand in de kabelbaan durft hihi!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 14:27

Ow das zuur.. Zit je daar binnen met dit mooie weer, hoop gehaast enz Scheve mond Altijd handig!
Wat zijn de verdere plannen nu met je kin Thirz? Nog meer prikken, buisje nog? of?

*duikt nu wel echt weer de tuin in...*

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:01

Die gekke Bloem; ze bevestigd wel steeds meer haar Madonna-status he? Lachen Gelukkig gaat het nu weer goed met d'r.
Leuke foto's Kims! Enneh... ik ben niet bang voor de kabelbaan haha Haha! Grapje, in Frankrijk heb ik bij het skiën ook wel eens zo'n ding gehad, nou ik zat echt muisstil omdat ik bang was er uit te vallen haha! En ik weet het nog steeds zeker als ik je buik zie: het is toch echt een tweeling hoor, je weet het alleen zelf nog niet Haha! Fijn dat je weer bij Nous bent geweest!
Anne lekker in de tuin zitten huiswerken? Bruin geworden? Het leek vanochtend wel warmer dan nu! Geen ijsjes gegeten vandaag? Tong uitsteken Benieuwd naar je foto's!
Nou dat was echt een belevenis in het ziekenhuis hoor; gerust 1 1/2 uur mensen laten wachten, echt te gek! Moet voor hen toch ook wel vervelend werken: al die mopperende mensen? O ja Nel; daar waren we dus, voor het geval je ons zoek was bij terugkomst op stal haha!
In ieder geval wel een hele toffe buitenrit gemaakt: Janis liep erg lekker en we hebben zelfs weer lekker gegalopeert want ze liep prima! De DA had nog naar pees gekeken en had ook gezegd dat ze weer lekker op kan gaan bouwen. Dus eigenlijk is ze weer gewoon te belasten vanaf nu, heerlijk! Nog even 3 weekjes genieten van d'r!
Vanmiddag fijn getypt binnen, helaas heb ik geen laptop! Straks lekker tennisles; zal wel extra zweten zijn zo in de zon! Doeidoei!
Laatst bijgewerkt door Bianz op 07-05-08 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:02

Jeetje dat is balen Thirz! Zit je daar voor niets te wachten!
Mag je trouwens overdag op het strand of niet? Ik weet dat t bij vrouwepolder niet mag...

Ik ga vanavond lekker naar Sharon, de hoefsmid is vandaag geweest, dus ze staat weer mooi op dr hoeven (ze was 1,5 maand geleden nog gedaan, maar toen had hij dr hoeven veel te lang gelaten en 1 hoef was een beetje een "platvoet" geworden... echt slordig!)... Op mn nieuwe stal heb ik een andere hoefsmid, dus ben benieuwd!

Ik zag Kim nog lekker op een terrasje zitten, niet eerlijk ik moest gewoon nog werken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:03

Zo Bianz, jij was snel Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:04

Hahaha was zeker balen Bar; we zaten er nog samen (of nee, eigenlijk apart haha) te wachten ook Knipoog Je mag overdag bij Dishoek ook niet op het strand helaas. Welke smid heb je nu? Rij-ze!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:06

Ik heb nu ene Jacob uit Nieuw en Sint Joosland geloof ik...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 19:18

Jahoor Bianz, ging prima in de tuin Ja Had nog niet zoveel hw te doen voor deze week. Een paar hoofdstukken lezen en wat artikelen, dus das prima te doen in de tuin. Nu net nog even wat gedaan voor mn project. Dat gaat binnen toch makkelijker Tong uitsteken
Haha, nee geen ijsjes vandaag Tong uitsteken Moet ook geen gewoonte gaan worden, want dan komt t nie meer goed Vork

Schandalig al dat gewacht altijd.. Je hoort t ook vaker wel dan niet Scheve mond Gelukkig hadden jullie van te voren al wel een lekkere buitenrit gemaakt Haha! Fijn dat Janis weer goed liep en dat je weer lekker een galopje kon doen!
Hoe was t tennissen? niet gesmolten?

Helaas mag t hier ook niet Boos! Gemeente Vlissingen niet en gemeente Veere niet.. Volgens mij was het zelfs zo dat je in Vlissingen helemaal niet op het strand mag, maar dat weet ik niet meer zeker Lachen Voor jullie maakt dat niet zo uit ook, jullie gaan er toch niet bij Vlissingen op lijkt me. (Die ene helling die we met Paardoes meestal namen als we t strand op gingen)

Zo en nu ga ik me maar even over mn foto's buigen Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 19:47

Eerste dag na veel regen een droog rondje rond het meer gelopen in het dal
Afbeelding

Mn paps had een roofvogel gezien en die moest op de foto natuurlijk! Helaas was de vogel een beetje ver weg en kon ik met onze lens gewoon nog niet dichtbij genoeg komen. Hij bleef ook niet lang, want hij werd al snel verjaagd
Afbeelding

en we hebben nog meer beestjes gespot die week Ja Jaja!
Dé Vlaamse gaai
Afbeelding
Die zag je daar best vaak, maarja logisch.. Vláámse gaai hè Vork

een kudde, vrolijk kriebelende termieten Vork Slechts een select gezelschap kreeg de eer om op de foto te mogen
Afbeelding

Madame Gans
Afbeelding

en Monsieur Sik
Afbeelding

Tsja, paarden familie of niet hè Knipoog Dus ook de póny!
Afbeelding

Het uitzicht tijdens een wandeling
Afbeelding

Als klein hondje zo boven op de berg, zie je het soms nog niet goed genoeg dus dan...
Afbeelding

Onderweg allemaal een eierkoek eten Vingers aflikken *Tinker vindt dat t maar erg lang duurt eer dat hij zijn deel krijgt Vork
Afbeelding

Als je naar boven klimt.. moet je ook weer een keer naar beneden!
*was best steil daar, maar iedereen is veilig beneden gekomen Haha! Tink was ondertussen al drie keer beneden geweest en weer terug "Waar blijven jullie nou?!"
Afbeelding

Jaja, ook wij hadden een lift. Een heuse ski-lift zelfs! Gelukkig konden we nu mooi lopend naar boven Tong uitsteken
Afbeelding

Nog naar een museum geweest over de stenen die ze daar in t gebied hebben.
Afbeelding
Marcelle had bij de eerste wandeling in het bos meteen al een steen gevonden met een soort goud poeder erin. Grote kans dat het inderdaad goud poeder is, want goud wordt daar gewonnen.

Wilde stenen Tong uitsteken
Afbeelding

We hadden natuurlijk ook ons eigen beest mee *LOL* Heeft zich prima vermaakt daar!
Afbeelding
Afbeelding

Onderweg waren er een paar denneboompjes omgevallen op het pad. Het pad was onder water gelopen door de regen en tussen die dennebomen was dus een heel mooi Tinker badje Haha!
"Gooi die steen, gooi!"
Afbeelding
hihi Mooie kerstsfeer hè Knipoog en dat terwijl de zomer nog moet beginnen Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 20:06

Wow, hele gave omgeving zeg, supermooi Ja En die 1e foto is helemaal cool met die weerspiegeling! En die Tinker; die had de tijd van zn leven Knipoog Niet stiekem ook nog ergens paardgereden daar?
Idd overdag niet op t strand, maar wel 's ochtends vroeg (kan je heel koudekerke wakker maken Clown ) of 's avonds. En met dit weer wil je toch overdag niet met de drukte en de warmte!

Cool onderschrift Bianz Pling

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 20:11

Nee niet stiekem nog paardgereden Knipoog
Tinker heeft het hele weekend na de vakantie ook redelijk voor pampus in zn mand gelegen Ach gut Volgens mij was hij een beetje moe.. Tsja, ook niet slapen in zn eigen omgeving natuurlijk, dus waarschijnlijk al niet de ideale nachtrust. 's Middags niet echt je middagdut zoals thuis en véél actiever tijdens wandelingen Tong uitsteken

Die eerste foto vonden wij ook mooi! (en dat met de gewone kleine camera Knipoog ) Das ook wel een voordeel van niet te veel zon. Anders krijg je dat niet zo

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 20:23

Hoihoi,

Bar: jacob hoefsmid is van de eendracht, ruud is van nieuw
en sint joosland en dan heb je ook nog jacco, die werkte vroeger altijd met ruud, maar volgens mij zit ie nu ergens anders.
Dus weet niet welke hoefsmid jij nou bedoeld?

Zo vanmiddag heb ik les gehad, t ging super, Voice was heel even bang van 2 shetlanders die voorbij kwamen, maar toen die wegwaren liep ze weer heerlijk!

Jarno is met annemoon weer op bosrit geweest en dat ging weer super!

Bianz, haha ik zocht je al toen we terug kwamen met annemoon, maar ik dacht al wel dat je weg zou zijn.

Thirz, vervelend hoor dat je afspraak zo ontzettend uitliep.
Maar gelukkig is het weer voorbij!

He Kims, leuke foto's hoor, wel eng zo'n kabelbaan, maar ook wel een mooi uitzicht!
Ik vindt dat je een mooie buik hebt hoor, staat mooi naar voren toe dus je bent niet dik maar mooi zwanger! Knipoog

Anne, ook leuke foto's, er zitten echt ook gave tussen!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 21:11

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 21:29

Citaat:
En ik weet het nog steeds zeker als ik je buik zie: het is toch echt een tweeling hoor, je weet het alleen zelf nog niet Haha!

Haha, help! Nagelbijten / Gniffelen Het zou je inderdaad maar gebeuren dat er ineens nog eentje achteraan komt! Brrr

Citaat:
Heb je nu ook niet enorm last van je rug al Kim?

Wil je het echt weten? Ik lijk wel zo'n oud wijf als ik opsta haha! Nee echt hoor, die rug is 10× niks meer... Ben benieuwd hoe het op stage zal gaan! Ik zit trouwens de eerste 3 weken in Rotterdam op kamers (blaak) en de weken daarna in Utrecht.

Nick is ook weer gerustgesteld; hij voelt zich weer een beetje vent Haha! Iedereen vindt de kabelbaan eng haha!

Jeutje Thirz, 1,5 uur, das echt niet normaal! Hadden ze wel een bordje ophangen dat het zo lang zou duren? Want dan had je nog ff een ijsje kunnen halen o.i.d. Zo'n bordje hebben zij bij chirurgie wel altijd.

Hoe ging je tennisles Bianz? Lekker warm zeker! pfff. Dan heb je ook wel een ijsje verdiend hoor Haha!

Gave foto's Anne! Mooie omgeving ook. Dat beest met die sik is helemaal geweldig haha. Wist niet dat ze zo'n lange sik konden krijgen! Dan zijn die geiten in nederland maar zielig met hun plukje hoor! haha

@ Bar: nog lekker gewerkt? Je heb in ieder geval op de fiets nog van het zonnetje kunnen genieten!