Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel balen van de auto: wat was er aan de hand dan? Hij is nog zo nieuw!
Anne is vast al poepie-bruin! Al was het net heel warm tijdens mn les!! Maar we hebben weer goed ons best gedaan en lekker gereden
Wanneer heb je nog tijd om samen naar Nous te gaan? Je herkent dr bijna niet meer terug met dr dikke pens
Ik krijg m er echt niet af gereden!! Heb al zin in je feestje zaterdag!
Zo hoeft Marieke niet terug op de fiets om m te halen. (of we moeten onderweg opletten
)
Ik net dr voet in badje schoongemaakt, maar ze heeft er nog wel pijn aan, want Vlinder mag dr niet eens troosten, dan gromt ze! T arme beest! Citaat:Phoe, idd genieten van dit mooie weer zeg Anne is vast al poepie-bruin! Al was het net heel warm tijdens mn les!! Maar we hebben weer goed ons best gedaan en lekker gereden
Heb een hele dag (vanaf 10 uur) in de trein of op school gezeten. Dus zo heel veel bruiner ben ik nie geworden. Of t moet van dat ini-mini stukje lopen zijn naar de Mac, school en station,maar dat verwacht ik niet 
Voor de geleden schade in de trein hè
& vervolgens moesten we in de brandende zon nog een half uur wachten op de intercity, dus hebben we ons nog maar getracteerd op een Calippo Cola
Wij hadden een geweldig begin van de schoolweek dus. Hopen dat we t niet zo vol moeten blijven houden

Barbara_ schreef:Ik moet vanaf morgen helaas gewoon weer werken... maarja ach, hoort erbij he?
(alleen mn laatste les ging door vandaag. De les die om kwart voor 3 begon. Daar stap je dan om 10 uur voor in de trein
) Moest jij vandaag ook al weer Kim?
Dus knappe, lieve limburger of niet, je mocht er toch niets mee! haha
Wel fijn dat die even kwam helpen. Wat wat er idd mee? Maar lekker druk weekje. Leuk hoor! Over een poosje doe je al die dingen met je kindje erbij
Komt steeds dichterbij, tis nu al weer mei! En zodra jij ook weer te paard zit, roep je gewoon één van de fotograaf-mensen op hier in t topic en dan heb jij ook foto's van jezelf op Nous
4800m jek!Ladylada schreef:Maar nu zitten we weer in Lima, miezer en geen zon.
Gelukkig is er ook wel eens een beetje gerechtigheid: we hebben hier in t regenlandje een keer beter weer dan Cis in Lima
haha. Neehoor Cis, hopen dat t bij jullie ook snel weer gewoon mooi weer is
Top van je buitenrit Mariek
lekker hoor! Nog een paar van zulke goede ervaringen erbij, en jullie zijn weer ontspannen, relaxte recreatie buitenrit rijders

*nouja.. wil ik alleen wel íets meer wind op de binnenplaats op school
T was daar écht niet te doen vanmiddag zeg. En ik wil een cabrio-trein en...
haha
Dus duik dan wel lekker de tuin in met mn schoolspullen om wat bij te bruinen
De kabel van de handrem en daar een of ander mechanisme van liep vast. Dus als we de handrem weer naar beneden doen, blijft ie er half op staan. Met rijden merk je er niks van, op een piepgeluid na. Maar nu is natuurlijk heel die schijf afgesleten en moet er een nieuwe rem op gezet worden. Ook is het weer tijd voor een onderhoudsbeurt (moest 5.000 km geleden al
).
zit ze eerst in de schuur opgesloten, nu is een andere schuur de boosdoener van haar zere poot! Als die geen schuur-trauma's meer krijgt weet ik het ook niet meer haha
. Ik belde Marieke op dat ze de paarden niet binnen hoefde te zetten omdat ik naar stal ging. Alleen stond ze al met beide paarden in dr hand haha! We hebben een wandelingetje gemaakt met ze in het zonnetje, lekker hoor!
En dé zwemmende olifanten
gaaf hoor!
Zal vanaaf eens kijken of ik ze erop kan zetten. Mams is nu bezig op de laptop nl en daar staan de foto's op
Logisch, weet ik wel, maar hij was al zo mega! Heb je nu ook niet enorm last van je rug al Kim?
Schandalig!
Maar leuke foto's! Is alles nu geregeld met je stage wat betreft werktijden en slaapplaats?

) Er is echt niemand in de kabelbaan durft hihi!
Altijd handig!
Gelukkig gaat het nu weer goed met d'r.
Grapje, in Frankrijk heb ik bij het skiën ook wel eens zo'n ding gehad, nou ik zat echt muisstil omdat ik bang was er uit te vallen haha! En ik weet het nog steeds zeker als ik je buik zie: het is toch echt een tweeling hoor, je weet het alleen zelf nog niet
Fijn dat je weer bij Nous bent geweest!
Benieuwd naar je foto's!
Je mag overdag bij Dishoek ook niet op het strand helaas. Welke smid heb je nu? Rij-ze!
Had nog niet zoveel hw te doen voor deze week. Een paar hoofdstukken lezen en wat artikelen, dus das prima te doen in de tuin. Nu net nog even wat gedaan voor mn project. Dat gaat binnen toch makkelijker 
Moet ook geen gewoonte gaan worden, want dan komt t nie meer goed 
Gelukkig hadden jullie van te voren al wel een lekkere buitenrit gemaakt
Fijn dat Janis weer goed liep en dat je weer lekker een galopje kon doen!
Gemeente Vlissingen niet en gemeente Veere niet.. Volgens mij was het zelfs zo dat je in Vlissingen helemaal niet op het strand mag, maar dat weet ik niet meer zeker
Voor jullie maakt dat niet zo uit ook, jullie gaan er toch niet bij Vlissingen op lijkt me. (Die ene helling die we met Paardoes meestal namen als we t strand op gingen)

Jaja!

Slechts een select gezelschap kreeg de eer om op de foto te mogen

Dus ook de póny!

*Tinker vindt dat t maar erg lang duurt eer dat hij zijn deel krijgt

Tink was ondertussen al drie keer beneden geweest en weer terug "Waar blijven jullie nou?!"

Heeft zich prima vermaakt daar!

en dat terwijl de zomer nog moet beginnen
En die 1e foto is helemaal cool met die weerspiegeling! En die Tinker; die had de tijd van zn leven
Niet stiekem ook nog ergens paardgereden daar?
) of 's avonds. En met dit weer wil je toch overdag niet met de drukte en de warmte!
Volgens mij was hij een beetje moe.. Tsja, ook niet slapen in zn eigen omgeving natuurlijk, dus waarschijnlijk al niet de ideale nachtrust. 's Middags niet echt je middagdut zoals thuis en véél actiever tijdens wandelingen 
) Das ook wel een voordeel van niet te veel zon. Anders krijg je dat niet zo 
Citaat:En ik weet het nog steeds zeker als ik je buik zie: het is toch echt een tweeling hoor, je weet het alleen zelf nog niet
Het zou je inderdaad maar gebeuren dat er ineens nog eentje achteraan komt! BrrrCitaat:Heb je nu ook niet enorm last van je rug al Kim?
Iedereen vindt de kabelbaan eng haha!