Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:@ Kirsten, nee tis gewoon gras die galoppeerbaan, geen zand.
en we kunnen daar niet naar buiten.. je kan niet stappend naar het bos, daar moet je echt met de trailer voor op pad. Hij komt om de dag in de molen en elke dag in de paddock, behalve als het de hele dag regent.
Verder heeft ie het wel naar z'n zin, hij kan de hele dag alles zien wat er gebeurt. ik merk aan niets dat hij het niet leuk zou vinden..
ik rij niet anders met de les dan als ik alleen rij, daar let ik echt heel erg op dat ik hetzelfde blijf doen.
anders snappen we het allebei niet meer.
Pebbs schreef:ik streef geen niveau na, en ik heb ook niet zoiets van hij moet goed lopen want er komen weer wedstrijden aan. dat is onzin.
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:ik streef geen niveau na, en ik heb ook niet zoiets van hij moet goed lopen want er komen weer wedstrijden aan. dat is onzin.
Maar je hebt wilt wel goed presteren en hoog komen met hem toch? Maar dat geldt voor mij, ik zie dat als een onbewuste druk waarbij ik toch hoop hoog te eindigen, vandaar dat ik het ook niet meer doe.
Broccoli schreef:Pebbs schreef:hoezo niet ?
Sommige zeggen zelfs dat de oortjes naar de ruiter gericht moeten staan. Dat dat getuigt van concentratie.
zelfs de foto dat ik voor het eerst op een paard zat
Niet gezien
Zit naar sbs te kijken.