Als we kalkoenen nodig hadden had ik een mooi probleem, de hoefsmid krijgt wrs geen ijzers onder Faya, ze laat zich heel lastig bekappen en stresst 'm helemaal als de andere worden beslagen.
Ik had vandaag examenstunt het was zoooooo grappig, bij docenten langsgeweest om 4 uur 's nachts.
Derde uur werd omgeroepen : - De volgende personenn NUUUUUUUU melden bij mevr Renz (absentie) 60 leerlingen opgenoemd, en toen ik HERHAAl weer 60 namen. Je had mn leraar moeten zien
.
En nog allemaal van die dingen.
4e weer complete onzin zoals dat de treinen later vertokken en dat de treinkaartjes duurder waren voor elke trein apart opgenoemd. Ze hadden het netwerk gehackt en wilden filmpjes van docenten om 4 uur 's nachts afspelen die een ontbijtje aangeboden kregen, echt hilarisch, alleen mijn docent is kinderachtig en was als pissed en toen moesten we weg en gingen we in een ander lokaal kijken, werd er omgeroepen: voor iedereen die gratis potgrond wil af te halen bij de docenten parkeerplaats, lag daar 5 kuub echt gewoon een bult van 2 meter hoog
, docenten konden dus niet naar huis
.
Die mensen gingen serieus scheppen zag ik toen ik naar huis ging, die staan nu nog wel te scheppen hoor
En ze zijn tijdens het 3e bij scheikunde een paar jongens in hun zwembroek de klas binnengelopen en onder die douche gaan staan
Docent vond het super grappig en leuk (is ook wel aardige man, geeft eigenlijk informatica). Andere mensen wat minder geloof ik.