Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:Whaaaa...had ik toch even mazzel. Kwam er een half uurtje geleden achter dat we vorige week een brief hadden ontvangen. Met de mededeling dat we vandaag i.v.m. werkzaamheden van 9:00 t/m 17:00 uur geen warm water zouden hebben. Gelukkig had ik nog wel warm water, dus ben ik meteen maar onder de douche gesprongen

LIQUITA schreef:xan schreef:Vanmiddag een proefrit gemaakt in de auto die ik op het oog heb.
Levertijd: 4 maanden !!!!
Duurt dus nog effies
Ooh...die zijn zo om. Maar heb je de auto nu dan wel gekocht?

mntj schreef:LIQUITA schreef:Whaaaa...had ik toch even mazzel. Kwam er een half uurtje geleden achter dat we vorige week een brief hadden ontvangen. Met de mededeling dat we vandaag i.v.m. werkzaamheden van 9:00 t/m 17:00 uur geen warm water zouden hebben. Gelukkig had ik nog wel warm water, dus ben ik meteen maar onder de douche gesprongen
kwam je leker op tijd achter haha
. Heb nu nog steeds warm water. Misschien zijn de wekzaamheden al klaar. LIQUITA schreef:Ah...er komt nu een klein zonnetje door. Wel lekker, want ik geloof dat San in de buitenbak wil gaan rijden.
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Zo dadelijk heeft Wesley zijn spreekbeurt op school en moet ik even helpen om alle spullen te verhuizen!Hij wist al begin van het schooljaar waar hij het over wilde hebben en was meteen aan de slag gegaan om het voor te bereiden. Toen het lijstje met data opgehangen werd, had hij zich als eerste opgeschreven. Zo ijverig heb ik hem nog nooit gezien, maar ja.... het gaat natuurlijk wel over ZIJN interesse-gebied: techniek/afstandbestuurbare voertuigen en dan komt-ie los!
En hoe ging zijn spreekbeurt Shen?Leuk onderwerp trouwens had ook iets voor Lars kunnen zijn.
winnitou schreef:kon ik vanmorgen eens heerlijk uitslapen (Rowan was bij zijn vader), sta ik om half zeven al naast mijn bed.....
hoor de vogeltjes weer heerlijk fluiten en heb zin in het voorjaar! ha zou zo weer naar de camping willen rijden. Misschien vanmiddag nog even (met Rowan, die hoeft nu pas om half vijf te trainen) en anders morgen, dan gaat mijn vader weer mee en kunnen we de vlonder afmaken. Moet zo wel al de spullen gaan verzamelen die mee moeten.
Ga maar een begin maken aan de belastingaangiftes (doe die voor mijn ouders ook).
Ik ben standaard vóór de wekker wakker: om 7.00 uur gaat hij af en tussen half 7 en kwart voor 7 lig ik al wakker. Als hij dus afgaat, ga ik er ook meteen uit. Maar nu neem ik me wel eens voor om uit te slapen en lig dan - net als jij - nóg vroeger wakker, vaak dan al om 6 uur... Ben nu eenmaal een ochtendmens, dus eigenlijk maakt het niet uit. Uitslapen is voor mij tot half 8 of 8 uur, anders vind ik het zonde van m'n dag!