Lovis vandaag voor het eerst weer in de paddock gezet. Hij was zo blij dat hij weer kon rollen en even zn benen kon strekken. Merkte gister met rijden dat hij het echt zat werdt in de binnenbak. Steeds stil staan en slaan naar mn been als ik dan aandreef. Hopelijk gaat het rijden morgen weer beter, t ging net zo lekker. Terrein is aardig schoon dus konden weer over het terrrein wandelen. Beetje frisse lucht en daglicht kan geen kwaad. Nu ff eten en weer opwarmen thuis en de rest van de avond op de bank tv kijken denk ik.
Haha een voor jullie allemaal dan omdat het valentijnsdag is. Tsja waarom het doodvalt geen idee ? Ik rij niet meer op chardon dus kan daar niet veel nuttigs over vertellen, en verder rijd ik helaas ook weinig paard
aatjuh12
Geplaatst: 14-02-12 21:33
maar t mag ook best over andere dingen zijn..
zo wil ik jullie bijvoorbeeld graag vertellen dat vandaag op mijn werk iemand mijn spaghetti naar mannendeo vond ruiken En bedankt mam!
hoe laat heb je zaterdag die fotoshoot karin? jammer hoor aman dat je zaterdag weer niet mee kan doen. kan je niet alvast de volgende datum doorgeven op je werk en dan vragen of je dan geen avonddienst hoeft te doen? wat had je door je spagetti gedaan dan dat het naar mannendeo rook? (wat voor deo gebruikt die persoon dan vraag ik mij af?) ben vandaag maar weer op de scooter naar mn werk gegaan. maar t was nog wel erg koud, en stond iets meer wind dan ik had gedacht. kom je zaterdagavond nog kijken lies, of ben je in winterswijk?
hey! Ja ik ben inderdaad in w'wijk ben al 5 weken niet geweest en ik heb zo'n zin om te rijden niet normaal ik zit de hele dag '' aaaah ik wil zo graag'' nog maar 3 daagjes wachten! Ja is nog best koud, zeker op de scooter lijkt me, maar het is al tien keer beter dan vorige week!
haha ik dacht er inderdaad aan toen ik op plaatsen had gedrukt wel gaaf kaar.. en wanneer komt t dan in de krant? die moet ik natuurlijk wel even gaan bekijken
Nouja eigenlijk niets geks.. gewoon tomatensaus met gesmolten kaas
Ja zou ik eigenlijk moeten vragen.. maar heb voor aankomende maand al zoveel verzoekjes ingediend dat ik denk dat ze niet blij van me worden als er nog meer bij gaan komen
Aman, volgens mij is er pas eind april weer een fnrs wedstrijd voor volwassenen. Zit nog een knhs dressuur en spring wedstrijd tussen en de zitcompetitie. Dus misschien als je binnenkort al aanvraagd voor eind april dat het wel kan. Vind het maar niks, die duikende paarden. Kan me niet voorstellen dat ze dat leuk vinden en dat het goed voor ze is. Ben blij dat het niet door gaat. Maar wat ze nu gaan doen moet je maar afwachten