Kjoet he Zal morgen proberen wat actie vast te leggen, ik heb ontdekt dat als ik op tal ga zitten en beetje door de wei stap gaat Flo van alle kanten meedraven
xveer
Geplaatst: 21-05-10 16:27
Iehhh die spin! Ik heb ook een keer zo'n dikke spin in mn badjas gehad!en heb toen aan mn broertje gevraagd of hij 'm wilde vangen
Pfffff natuurkunde was best pittig maar ben er wel aardig doorheengekomen denk ik.. Moet alleen een 7.6 halen voor een 8 gemiddeld maar dat gaat 'm denk ik niet worden Best zonde want ik sta nu een 7.4..
Ja Super goed! Hij is geen 1x geschrokken, hij keek alleen, hij vond alles wel interessant, maar dat vind k niet erg want hij bleef keurig bij me! Knappe vent! Ging echt goed
Voorlopig komt hij nog even niet naar stal, ik denk over twee maanden. Eerst even het leven weer op de rails en hij mag even paard zijn in de wei. Hij wordt ook wat doorgereden.
Die spin doet me ook niet veel, denk dat degene is die laatst bij ons over het plafond kroop. Dies was zo groot dat ik hem met mn kippige oogjes zonder brille nog goed zag. Geen idee waar hij is gebleven..
Ik heb nog geen andere foto's denk dat ik ook even moet investeren in een nieuwe camera! Hij wordt woensdag 6 jaar en is een papilon en dat is Kigali x winkenburgstam
Je wil niet weten hoe goed hij straks kan dressuren! Vanmorgen is hij al lekker in de wei geweest en vanmiddag wordt hij gereden. Morgen ga ik naar hem toe en hem lekker wassen(joepie eindelijk een waspaard! )