Tijd gaat snel!
Weet nog dat je zij dat je hem een halfjaaren een jaar reed! Tis nu alweer een jaar/halfjaar verder, wow!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Weet nog dat je zij dat je hem een halfjaar
) en dat is niet de kwaliteit die ik probeer te leveren. En ik snap heel goed dat je het randje mooi vind en voor het formaat maar alsnog is het een beetje respectloos om zo mijn © te gebruiken ovor foto's die ik ten eerste niet gemaakt heb en ten tweede zonder het aan me vragen. En het is ook aardig respectloos tegenover Jane en Melissa, of de foto's nou gelukt zijn of niet.

!
! En helemaal super dat je bent gevraagd voor het viertal,

fryskhynders schreef:he weten jullie wanneer de zit competitie is voor de gene van onze manege?
Emmaa_ schreef:Maar kijk Mel, er zitten foto's tussen die met een compact/mobiel gemaakt zijn (ik neem aan dat Kirsten/Noortje geen SLR heeft gekocht?) en dat is niet de kwaliteit die ik probeer te leveren. En ik snap heel goed dat je het randje mooi vind en voor het formaat maar alsnog is het een beetje respectloos om zo mijn © te gebruiken ovor foto's die ik ten eerste niet gemaakt heb en ten tweede zonder het aan me vragen. En het is ook aardig respectloos tegenover Jane en Melissa, of de foto's nou gelukt zijn of niet.

spannend!
!
! 
Kirsten_S schreef:Ohh echt ?? kan me er wel wat bij voorstellen maar aan de andere kant ook weer niet..
jammer dat we niet in ze hoofd kunnen kijken, dan was het wat duidelijker ..
Jaa die foto's die ik zag van edwin, zag je wel de angst in zowel chantal als victor ze ogen..
wel raar eigenlijk...
najah paarden zijn wel moeilijk zeg om te begrijpen![]()

Melanie_B schreef:![]()
![]()
![]()
Startkaart binnen!
![]()
![]()
![]()
20 juni ons debuut!
En ik kan toch nog wel een beetje rijden..
Ik ben gevraagd om in het viertal te komen rijden..
Dus nu heb ik elke donderdagavond les met het viertal en gaan we lekker
hard trainen, en zullen we ook daar ons in vertegenwoordigen, ook
op concours.