_sandra schreef:ik heb om half elf les, dus kom ik je lastig vallen met inrijden hihi
ha ha ha ff lekker botsen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Volgens mij hoef je niet perse je paspoort op jou naam te laten overschrijven, maar moet er wel een inlegvel bij.
Neem je een nw paspoort, dan heb je geen inlegvel nodig, want dat staat dan al in dat paspoort (zo begreep ik het)

xan schreef:Tytje schreef:Stephanie gaat zaterdagavond met mij mee, om te helpen laden. Ben heel blij met haar hulp! Ik ga met Michaels auto, dus Stef kan ook aanwijzigingen geven met de auto voor de trailer zetten. Mag nu geen deuk maken!
Heeft Michael een nwe auto ???

Tytje schreef:xan schreef:Volgens mij hoef je niet perse je paspoort op jou naam te laten overschrijven, maar moet er wel een inlegvel bij.
Neem je een nw paspoort, dan heb je geen inlegvel nodig, want dat staat dan al in dat paspoort (zo begreep ik het)
Hebben jullie dan je paard niet op je eigen naam staan dan? Ik heb dat toen bij de KWPN veranderd.

xan schreef:Als ik het goed gelezen heb in P&S gaat het alleen om paspoorten van voor 2004Nicole1995 schreef:IK heb net gekeken en mijn paspoort is van 9 febr.2004 en blz 27 t/m 33zijn de medische behandelingen.staat in de inhoudsopgave.Lijkt mij dan dat ik geen nioeuwe hoef toch?
maar waarschijnlijk wel zo'n inlegvel.
Tytje schreef:xan schreef:Volgens mij hoef je niet perse je paspoort op jou naam te laten overschrijven, maar moet er wel een inlegvel bij.
Hebben jullie dan je paard niet op je eigen naam staan dan? Ik heb dat toen bij de KWPN veranderd.
_sandra schreef:ik heb om half elf les, dus kom ik je lastig vallen met inrijden hihi
[/quote]