Mooooi Setje Partries !! Én een leuk paardje
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Elja schreef:

Ahtnamas schreef:Annie_ schreef:Ik heb juist geleerd dat als je stil wilt staan je paard juist niet achteruit mag lopen en
dat je hem dan meteen voor uit moet rijden.
Nicole had het 'niet willen halthouden/stilstaan' probleem ook met Dominga. Alleen ging Dominga dan juist vooruit, maar haar is toen verteld dat je het paard alle kanten op mag laten lopen (die het paard dus wil) behalve vooruit. En die methode heeft volgens mij bij haar toen gewerkt.
Jane_ schreef:Ik ben Shall We Dance aan het kijken op net 5
Zo romantisch

Flevolander schreef:Jane_ schreef:Ik ben Shall We Dance aan het kijken op net 5
Zo romantisch
"Shall we dance mister Clark"?
DenK4ever schreef:halllooooo
Ik heb vanavond zooooooooooooooooooo'n fijne les gereden!!!
Phalasquo is echt heel erg leuk!!

Annie_ schreef:sabriena nieuwe liefde ..... ?
Kirsten_S schreef:wat ik nog wou zeggen, toen ik afgelopen week een keertje in het begin van de nacht wakker werd (door het hoesten volgens mij) zag ik echt een groene gestalte zo een rondje maken in me kamer en weer weggaan? Heel raaar.
Annie_ schreef:tych je ware liefde
Phalas je geheime liefde
DenK4ever schreef:Hij rijd echt heeeel erg lekker en voor mij heel goed om op verbinding te rijden! daar heb ik met Tieg gewoon veel moeite mee omdat die in eerste instantie echt voorwaarts gereden moet worden.
Phalas loopt heerlijk uit zichzelf dus kon heel erg met mijn houding enzo bezig ben!
Peet zei ook dat ik op Phalas een veel rustigere beenligging heb en heel goed op verbinding rij
Annie_ schreef:Kirsten_S schreef:wat ik nog wou zeggen, toen ik afgelopen week een keertje in het begin van de nacht wakker werd (door het hoesten volgens mij) zag ik echt een groene gestalte zo een rondje maken in me kamer en weer weggaan? Heel raaar.
was er licht in je kamer.
Ik had heel vaak dat ik ook dingen vaag zag als ik net wakker was ssoort rare vlekken.
Maar schenen de eiwitten op me hoorn vlies te zijn soms kan je die zien
Annie_ schreef:3 weken en 5 dagen dan 17 jaartjes