xan schreef:JAAAAAH, goed ideeZoals bijv. de smurfen-cd ???????
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:JAAAAAH, goed ideeZoals bijv. de smurfen-cd ???????

LIQUITA schreef:Bonte avond???? wat is dat????

LIQUITA schreef:Xan, ben je morgenavond op de manege? Ik wel, om even met Coen en Sandra af te spreken voor donderdag.
xan schreef:Hihihi....maar we mogen toch niet onze kür verklappenLIQUITA schreef:Bonte avond???? wat is dat????
Zal ik ff uitleggen:![]()
Je neemt mee: je blauwe smurfen t-shirt, die doen je op zaterdagavond aan, als iedereen gevraagd wordt een stukkie te gaan opvoeren![]()
![]()
Ik denk zomaar dat Grardus en Conny gaan voor Frans Bauer en Marianne Weber. Lijkt me wel wat![]()
Ennuh Bert als ................

LIQUITA schreef:Hihihi....maar we mogen toch niet onze kür verklappen
xan schreef:Ik heb nog geen idee, denk dat wij vroeger gaan...maar je hoort het.LIQUITA schreef:Xan, ben je morgenavond op de manege? Ik wel, om even met Coen en Sandra af te spreken voor donderdag.
Ja ik ben er ook, ga met de les van 21.00 uur meerijden.
Ik heb vanmiddag met Tytje gebeld, en wij hebben in principe rond 10.15 uur afgesproken op de parkeerplaats van het tankstation aan de coentunnelweg. Vandaaruit rijden we dan samen verder.
Als jullie ook ongeveer rond die tijd gaan rijden, kunnen we wellicht met meerdere tegelijk gaan rijden.
Lijkt me wel prettig, voor het geval er iets gebeurd met iemand.

LIQUITA schreef:Blauw is de kleur van smurfenland
van onze neus en oren
Het is de aller mooiste kleur
ja zo zijn wij geboren
Die blauwe kleur die maakt ons blij
en daardoor voelen wij ons vrij
Ik wil het niet kwijt die blauwe kleur
maar dat zal nooit gebeuren
De kleur is blauw in smurfenland
geef mij je hand, en ga meeeeeeee
ons volk ik heel te vreeeeee
(= ongeveer 50 seconden)
GROET, 1, 2, 3, 4
xan schreef:LIQUITA schreef:Hihihi....maar we mogen toch niet onze kür verklappen
hahaha de bonte avond doe ik zonder NoNo hoor

LIQUITA schreef:Ik heb nog geen idee, denk dat wij vroeger gaan...maar je hoort het.

LIQUITA schreef:Hihihi....maar we mogen toch niet onze kür verklappen
xan schreef:hahaha de bonte avond doe ik zonder NoNo hoor
LIQUITA schreef:Niet
.... ik zie het al voor me. 

meelen schreef:Ik ga morgenmiddag weer beginnen met de post, dus tref het meteen.
Maar ja, liever een beetje regen dan die vieze dikke spinnen hahahaha.
, ben je niet zo alleen

meelen schreef:Dat stoffige op de Veluwe valt misschien wel mee hoor Xan, het zou morgen gaan regenen.
xan schreef:Er zijn boven 4 slaapzalen. Bij sommige ligt het raam eruit (verwacht niet dat daar wat aan gedaan is), maar een sjabrak en ducktape doet wonderen. Heerlijke stapelbeddenIk heb het natuurlijk 3 jaar lang luxe gehad in een blokhut, met alle ruimte om ons heen.
Op een kamer met z'n allen moet je zeker al je spullen meteen in je tas opruimen ???
Grappig hè, maar ik heb geen idee hoe het daar boven in die slaapzalen is. Met hoevele lig je daar eigenlijk ???
En nog even een praktische vraag: heeft er iemand een föhn mee die ik mag lenen ????
(Anke, ik ga je missen meid, jij had altijd zoveel mee, zo handig allemaal)
lekker dicht op elkaar, blijf je teminste warm. Ik neem een föhn'tje mee, dus die mag je lenen hoor.
.
xan schreef:Chips, ja, ik heb ook nog 2 chabrakken buiten hangen.
Vanmiddag nog even snel gewassen, ga ze ff binnenhalen anders zijn ze morgen nog steeds nat.
Tot morgen Liquita
Doegie