stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:40

sjorsie schreef:
AnneOmie schreef:
Mooie foto's allemaal. Jammer dat die van jou zo klein zijn Cindy.

dankjewel Annemiek
Ik had ze er eerst groter op staan, via mijnalbum maar kreeg meteen te horen dat ze foeilelijk waren en hierna ging iedereen foto's plaatsen terwijl ik gewoon trots mijn nieuwe paard wilde laten zien
Verdrietig

Ik vind dat je een prachtig paard hebt hoor!! Kun je ze niet groter plaatsen dan? Je moet even kijken wat max grote mag zijn op bokt. Ik denk dat ze groter veel beter uitkomen! Vind de foto's absoluut niet foeilelijk hoor! Is toch logisch dat je vol trots je nieuwe paardje wil laten zien Ja

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:46

Cindy met zo'n paard moet je wel trots zijn! U2 is gewoon een heel leuk paard en ik zou ook trost zijn! En de foto's zijn niet lelijk (alleen jammer vd achtergrond zoals ik al zei, nu komt U2 minder mooi uit, maar dat komt volgende x helemaal goed). En we willen juist graag foto's zien en zeker ook van nieuwe aanwinsten! Vind een foto v paard en baas ook altijd erg leuk al was je daar zelf minder over te spreken, vind ik dat altijd iets hebben. Dus graag nog meer foto's Pling

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:53

jaah wij zijn toch gek op foto's!! Haha! Haha!

Die van missie.. ohhh wat zijn ze LEUK!!! die van dat kusje.. prachtig! Haha!
Die ene.. dat Thimo omhoog rijkt naar Missie... Missie lijkt wel een tank van 1.70? Of zit Thimo ervoor op z'n knieen ofzo...??

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 22:57

alle foto's zijn leuk

natas kan je van de week ook van pascha foto's komen maken want ik he er geen goed gevoel over bij pascha Huilen Huilen Huilen Huilen

ben bang dat ik dr kwijt raak want ik heb er geen goed gevoel over bij pascha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:03

He Bren op houden hoor. Probeer positief te denken! Anders wordt je gek v jezelf. Pas moet beter worden en ze gaat al beter dus ..... en anders bel je ze vertel je je zorgen. Miss moet ze dan terug al denk ik dat ze haar niet voor niets naar huis laten gaan. Je moet echt niet zo somber denken, dat is niet goed voor jezelf en ook niet voor Pas. Pas is een sterke merrie en gaat dit halen hoor. Vorige jaar zei je mij ook altijd dat ik moets geloven in dat t goed zou komen, doe dat nu dan zelf ook!
Kom op meisie houd je sterk en houd moed!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 23:06

ShirleyA schreef:
He Bren op houden hoor. Probeer positief te denken! Anders wordt je gek v jezelf. Pas moet beter worden en ze gaat al beter dus ..... en anders bel je ze vertel je je zorgen. Miss moet ze dan terug al denk ik dat ze haar niet voor niets naar huis laten gaan. Je moet echt niet zo somber denken, dat is niet goed voor jezelf en ook niet voor Pas. Pas is een sterke merrie en gaat dit halen hoor. Vorige jaar zei je mij ook altijd dat ik moets geloven in dat t goed zou komen, doe dat nu dan zelf ook!
Kom op meisie houd je sterk en houd moed!

je moet maar is mee gaan je zou zeggen dat het pascha niet meer is echt je herkent haar niet zo verslechterd
ze heb zoveel pijn bij alles wat ze doet
ze lag vanmiddag en wou opstaan en kon amper opstaan Huilen toen ze emaal stond stond ze weer helemaal teshaken op dr benen Verdrietig zelfs met zware pijnstillers

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 23:08

liever dat ze terug gaat naar emmeloord en dat zeg ik niet gauw maar ik heb er nu ook geen fijn gevoel bij.
daar heb ze 24 uur bewaking en hier opstal niet Huilen straks gebeurt er iets en dat vergeef ik me zelf nooit

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:17

Gelijk heb je hoor Bren.. Bel ze gewoon morgen even, en bespreek je zorgen.. ze kunnen en zullen je toch niet wegsturen..?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:19

Je zei t vanavond al dat je liever had dat ze daar nog stond. Maar probeer voor jezelf moed te houden anders wordt je echt gek hoor.
En paarden doen als ze ziek zijn snel 'een jas uit' hoor, dat trekt echt wel weer bij.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 23:20

ik ga morgen ook bellen tussen 8 en 9uur

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 23:21

ShirleyA schreef:
Je zei t vanavond al dat je liever had dat ze daar nog stond. Maar probeer voor jezelf moed te houden anders wordt je echt gek hoor.
En paarden doen als ze ziek zijn snel 'een jas uit' hoor, dat trekt echt wel weer bij.

dat ze broodmager is dat komt hoop ik wel weer goed maar de benen daar maak ik me erg veel zorgen om Huilen ze heb daar zoveel pijn in je ziet duidelijk door de zware pijnstiller heen dat ze stokkreupel loopt
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 18-02-07 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:22

Ik ga slapen. Trusten allemaal Slapen Doei, doei

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:23

Is t pijn of is ze heel erg slap in haar benen?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 23:24

heel duidelijk heel veel pijn en dat zegt me pa ook

de kogels en nouja alle gewrichten zijn ook dubbel zo dik als anders Huilen en erg pijnlijk als je eraan komt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:28

Als ze echt zo veel pijn heeft zou ik idd even overleggen of ze niet terug kan, of dat ze niet iets kan krijgen tegen de pijn, want 2 x 5 minuten stappen is niet erg veel. Als ze door de pijn niet meer dan dat kan lopen is t niet goed. Nou probeer goed te slapen en ga morgen maar bellen, bespreek t met de da.
Hou ons op de hoogte.

Ik ga nu echt pitten want ik val om....

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:32

Welterusten Shirley, en sterkte Brenda! Ik hoop voor je dat je haar terug kan brengen naar de kliniek, want dit is inderdaad niets zo.... Daar kunnen ze haar veel beter in de gaten houden.
Heeel veel sterkte! Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 23:33

ze wil echt niet langer als 5min stappen
ik hou je op de hoogte
ik kan niet slapen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:57

Niet te lang naar je avatar kijken dan Bren, want dan val je NOOIT in slaap.... Sterkte!

Ik ga ook slapen.. tot morgen Doei!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 00:01

Dabo schreef:
Niet te lang naar je avatar kijken dan Bren, want dan val je NOOIT in slaap.... Sterkte!

Ik ga ook slapen.. tot morgen Doei!

deze beter Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 00:36

pascha7 schreef:
alle foto's zijn leuk

natas kan je van de week ook van pascha foto's komen maken want ik he er geen goed gevoel over bij pascha Huilen Huilen Huilen Huilen

ben bang dat ik dr kwijt raak want ik heb er geen goed gevoel over bij pascha

tuurlijk wil ik foto's komen maken,maar zoals je weet ben ik maar een hobbyist he Knipoog
en het is een sterke dame zoals ik je al eerder zei....ze red het wel en dan maken we van de zomer gewoon nog eens wat foto's dan zijn mijn skills hopelijk ook al wat beter Knipoog

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 08:07

Mogguh

Hmm ik een tijd niet gepost hier!
Maar goed ik heb zaterdag avond 2 puntjes in het MI gehaald dus ben erg trots!

Cindy leuke fotos en U2 is een super paard maar dat wist je al!

Die van mis bobbie en thimo zijn ook echt top vooral met dat stro op de achtergrond heel mooi gedaan!

Natas jij ook bedankt ik heb al gelijk door die nieuwe foto iemand die een afspraak komt maken hahah

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 11:55

dankjewel, ik ben gewoon een beetje depri sorry

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 12:18

sjorsie schreef:
Oh Cindy, dat is niet zo best. maar kan me ook wel beetje voorstellen, dat gedoe met die brommer van je, wat een ge**
Maar troost je, je hebt een nieuw prachtpaard onder je kont! Haha!
Hoop wel voor je dat je snel goede huizen voor Abel en Wesco vindt.. Heb je al een afspraak gemaakt met jeweetwelwie? (ik noem even geen namen ivm privacy) Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:56

sjorsie schreef:

jeetje meid,ken je gevoel.....heb afgelopen maand natuurlijk 4 kapotte auto's gehad met een totale verlies van 1800,- Verdrietig
het is zo verschrikkelijk balen als je geen vervoer hebt en afhankelijk moet zijn.
maar als je er mee zit ,ik slaap elke dag aan de andere kant van het kalf en ik ga nu elke dag naar wild rose toe aangezien ik geen job meer heb (ja dat kwam er ook nog eens bij ,ontslagen)
dus als je wilt kan ik je op komen halen en gaan we samen naar stal Knipoog

willemijn: helemaal geweldig dat je gelijk geintresseerde hebt! daar doen we het toch voor he? Haha!
ik ga deze week wild rose weer zelf oppakken....kijken hoe het gaat aangezien het de afgelopen dagen met rosan erbij heel goed ging...en ik heb ook de tijd nu
ben al bezig met een bedrijf voor sollicitatie....maar dat gaat zowiezo 3 weken duren vanwege alle testen en de procedures
maar goed als ik er doorheen ben dan ga ik wel even veel meer verdienen als dat ik al deed Bloos Haha!
en heb ik veel betere werktijden en nog maar 5 nachten per maand werken in plaats van 20 Haha!

erg mooie foto's zo bij het stro! das gelijk weer een goed idee Bloos

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:10

Dat zou fijn zijn Natasja, ik heb jou nog nooit op de fiets gezien of heb je nu een 5de auto? Super dat die nieuwe baan zich zo snel aanbied.

De reden dat ik depri bent komt oa door de scooter en de verhoop van mijn haffies maar vooral doordat ik nu al 2 weken thuis zit en de HA nog steeds niet goed weet wat ik nu heb, morgenochtend moet ik weer terug.