ik kom even heel brutaal binnenvallen in jullie topic

Ik ben nog wel eens aanwezig bij jullie op stal, dus ik kom hier ook maar even heel brutaal reclame maken voor mezelf

[EA-CO] Fotoshoots Zuid Holland aangeboden
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:wisten jullie dat zwembad Tropica niet meer bestaat als zwembad?
wilde er donderdag heen met mijn zoon dus dat wordt dan maar Tiki bad
nienkietjuh schreef:Vandaag gelukkig weer heerlijk gereden met Nike.
Zondag ook wel... alleen nu ben ik direct in het zadel gaan zitten inplaats van achter het zadel
Nike gaat af en toe al helemaal stoer doen, Als je op me zit dan moet ik toch lopen en niet stil staan?
Als hij toch stil moet staan dan gaat hij maar graven. Gelukkig hebben we wel de rem gevonden haha
Niet zo best voor de bodem haha praatjesmaker
x_Mliss schreef:Flurk schreef:wisten jullie dat zwembad Tropica niet meer bestaat als zwembad?
wilde er donderdag heen met mijn zoon dus dat wordt dan maar Tiki bad
Nou wees maar blij geloof me daar wil je echt niet meer zwemmen.
Ik denk dat ze het dicht hebben gegooit omdat daar veel te veel mensen aangerand en onwillig betast werden.
En dan nog sorry dat ik het zeg maar leek marokko wel daar binnen.
* Vroeger was het echt leuk maar dat is allang niet meer zo.
Flurk schreef:Dacht dat mijn pony de lichtste zou zijn maar het fjordje uit de voorstal won het met 400 kg WW woog 419 uiteindelijk is Baily ook nog gewogen maar weet zijn gewicht niet meer was in ieder geval meer dan we dachten
roxxxiejjj schreef:Flurk schreef:Dacht dat mijn pony de lichtste zou zijn maar het fjordje uit de voorstal won het met 400 kg WW woog 419 uiteindelijk is Baily ook nog gewogen maar weet zijn gewicht niet meer was in ieder geval meer dan we dachten
Ik durf die van mij niet eens te wegen, moest jammer genoeg werken
, anders had ie wel meegedaan.
Flurk schreef:roxxxiejjj schreef:Ik durf die van mij niet eens te wegen, moest jammer genoeg werken
, anders had ie wel meegedaan.
had maar gevraagd we hadden hem zo voor je op de weegschaal gezet