Heb je wel herkend.

En Spetter is leuk, heb ik ook op gereden en keer.

214 is toch netjes?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dinniej schreef:Spannend! Succes!
Ik ga zondag voor het eerst caprilli doen, dat valt toch ook onder F-proeven?
Ik denk dat ik gewoon de C1 ga doen, want ik heb nog nooit caprilli gedaan en ik weet ook niet hoe die "klasses" in z'n werk gaan. Heb maar gewoon C1 opgegeven met een groot vraagteken erachter.
Astor schreef:Citaat:Uitslagen:
14 juni: Bellatrix F12 2x. 213 en 213
14 Juni: KimH F17 - 208 - 1e prijs
14 juni: Purny F5 - 214 punten
21 juni: Laura_ - F8.2 - 234 punten - 4e
21 juni: Shetjjee__x - F9+3 - 214 punten - 2e plek
20 September: Astor F8B 233 punten - 1e
20 September: Purny F5A 233 punten - 1e
Wedstrijden:
Juni:
14 juni Bellatrix - F12 2x
21 juni: Laura_ - f8.2
28 Juni: KimH - F8
Juli:
Aug:
30 augustus(waarschijnlijk): Laura_ - F9.1, Juul F7a
September:
6 September: kimH - F17 2x
20 september: Purny F5 2e keer
Oktober:
18 Oktober: Purny F6
Zwitsal schreef:ik heb me (half) laten overhalen om ook weer eens een f proefje te rijden..
ooit in een grijs verleden een keer F5 en F6 afgerond en rij nu al een jaar lang alleen maar in de carrousel..
veel carrousel teamleden rijden ook f proefjes dus nu hebben ze me een beetje over gehaald.
nu alleen de volgende problemen![]()
- ben mn fnrs paspoort kwijt ^^ (dus 10 oktober rijden gaat niet lukken denk ik)
- heb sinds een jaar ook geen normale dressuur les meer gereden. (wat dat betreft is t wel goed als er weer eens echt commentaar komt.. mijn houding bijvoorbeeld is echt enorm verslechterd naar mijn gevoel).
vanavond maar even op kantoor kijken op stal of mn paspoort daar toevallig tussen de carrousel materialen rondzwerft.
misschien weten jullie dat, maar als ik mn paspoort kwijt ben en een nieuwe moet aanvragen, moet ik dan weer bij de f5 beginnen? (heb de f6 dus ook ooit al een keer gedaan en gehaald)