Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik hoop ook dat alles goed verloopt of verlopen is.. misschien heb je ondertussen al wel een kindje

ik hoop dat haar misselijk gauw overgaat en ik ben benieuwd naar foto's hoor!
mooie naam

Gefeliciteerd, ik had het al opgevangen van de trotse tante en zelfs al een fotootje mogen spotten. Mooi kindje en een mooie naam. Fijn dat je je goed voelt ook 
) gezet, er waren er maar twee die mee wilden (Maartje
en Heleen, meisje op Jacky) en toen wilde Laura graag blijven liggen. Toen hebben Maartje en ik een Fjord gepakt en met drie fjorden een buitenrit gemaakt. Maartje op Odessa en ik heb die nog nooit zo happy gezien
Ze was helemaal blij en ik op Misty en ook dat is een leidingpony waar je eng van wordt. Die denkt zo ongeveer mee. 
) , spelletjes (Maartje viel van Puncky) en we zijn de weg kwijt geraakt met de dagtocht (heerlijk omgereden) en het was gewoon ontspannen. De meiden die er waren waren vrij rustig. Maartje en ik waren prettig gestoord en het was zo leuk dat de rest ook los kwam, op donderdag avond hebben we een feestje gebouwd, eerst bij de bar (op hitzone 15
) en later die avond in het klephok op de muziek uit Maartjes MP3, ik heb Maartje gepromoveerd tot hulpleiding, de kleintjes zagen haar op een gegeven moment aan als leiding (erg grappig, vooral voor Maartje), maar ze mocht niet achter de hoefijzer bar, wel de muziek doen: Maartje hing er half over heen. Een van de meiden had Koehandel bij zich en dat hebben we veel gespeeld en een avond lang omgekeerd verstoppertje. De drie meiden van de manege waren er ook nog op dinsdagochtend en die hebben erg lekker gereden geloof ik. Nouja, was dus een leuke week

en wil ze later ook leiding worden nou? 

maar voor jou is je eerste ponykampseizoen dus ook geslaagd geweest?
Annemarie schreef:Over 12 minuten vertrek ik naar het station

Zwartwitje schreef:Ah wat klinkt dat leuk Feniig beter dan vorige week met al die ongelukken!
Van wie hebben jullie lesgekregen, van Pauline of Kirsten? En jij reed dus mee met Mirthe? Ook bitloos?
De twee weken waren allebei erg tof

Zwartwitje schreef:Heeft Maartje het nog naar haar zin gehad? Klinkt overigens zo grappig, die is dus binnen een jaar gewoon 4 keer op ponykamp geweesten wil ze later ook leiding worden nou?
En wie was er nou zo blij van die dauwrit, Maartje of Odessa?
Ze heeft nu ook al gezegd dat ze over twee jaar wel leiding wil worden, want die is pas 15 ( ! ) nu. Wat je overigens niet zou zeggen.Zwartwitje schreef:Had je Vosje ook bitloos mee naar buiten? Wat een verandering he? En hoe gaat het met Fiona en Tosca en eigenlijk de rest van de pony's?
Maargoed wat een vragen allemaalmaar voor jou is je eerste ponykampseizoen dus ook geslaagd geweest?
Tosca doet het weer goed, die loopt prima en is erg braaf buiten. De rest van de pony's gaat eigenlijk ook goed. Vond veel erg mager en ze hadden het overduidelijk gehad. We hebben ook flink wat op weiland proberen te houden of tussen door een dag te zetten. Maar het snelle was er vanaf en het werden een beetje automaatjes, je merkte ook aan de beginnerpony's (Misty en Odessa) dat die het een verademing vonden toen Maartje en ik er eens opgingen.

(Wel 3x tussen 12 en half 4 vrij, maar wat is dat nou voor tijdstip
)

, want de rest van de weken iedere dag kwart over 5 vrij en meestal 's ochtends vroeg beginnen) dus dan kan ik dan bijwerken. Ook heb ik me al aangemeld om donderdag te koken (en dan meteen een lekker toetje ofzo als traktatie omdat ik zaterdag jarig ben).