Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Yinari

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 08:51

Een paard zonder gebruiksaanwijzing heb ik nog nooit meegemaakt, en dat lijkt me ook niet leuk, kun je net zo goed een hobbelpaard nemen. Heb je die gebruiksaanwijzing erbij gekregen of moet je 'm zelf nog uitvinden?

Nee hoor, ik snap wat je bedoelt, maar een beetje karakter is alleen maar goed, heb je op latere leeftijd ook nog een pittig ding!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:49

natuur5D schreef:
Shenavallie schreef:
Oh ja, Maisie gaat verhuizen en wordt de bijna-buurvrouw van Tornado. Een buitenstal is gewoon veel en veel beter voor haar luchtwegen en er was er eindelijk eentje vrij. Wat t*ring zooi had die vorige bewoner er van gemaakt zeg! Ik ben alleen al 20 minuten bezig geweest om die waterbak schoon te maken (de schimmel en schuim stond erin, bah!). Verder zo'n 8 kruiwagens schimmel, beschimmelde stront en plakken rode vlas weggehaald. Het stonk ondraaglijk daar! Ik heb de stal schoongemaakt met Dettol en daarna goed met water gespoeld. Nevada vond het allemaal erg interessant, ha ha! Vandaag is de stal even goed aan het drogen en morgen ga ik m'n kind verhuizen. Ze heeft afgelopen maandag een Prednison-injectie gekregen, maar ze hoest nog steeds en het zweet loopt na een stukje rennen aan alle kanten uit haar lijf. Vrijdag mocht ik de veearts weer bellen, dus zien wat hij verder van plan is.

ohw nu snap ik waarom je vanochtend zij dat Maisies stal bijna klaar was voor gebruik, ik snapte het al niet Blond ik ben blij dat Maisie in een buitenstal komt, want dat is natuurlijk ook beter met frisse lucht enzo, maar ik ben een beetje verdrietig dat ik een heeele leuke buurvrouw kwijd raak Doei, doei snif snif. maar zo groot is de manege nou ook weer niet dus dan zoek ik je daar wel op.

Ah, wat lief! Ik heb broodkruimels gestrooid, dus ik weet de weg "terug" te vinden Vork

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:36

Shenavallie, hoe vroeg ben jij altijd op de manege?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 17:53

Vandaag gingen Minneke en Chip voor het eerst los in de binnenbak. Natuurlijk moest ik even wat foto's maken. Ik moet zeggen dat ze aardig gelukt zijn voor foto's gemaakt in de binnenbak.

Afbeelding

Afbeelding

En deze heb ik voor "papa" Colin gemaakt, uitgeprint en ingelijst. Ik denk dat hij er blij mee zal zijn.

Afbeelding

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:06

Dat heb je weer OK dan! gedaan Petra, ik vind je een topper. Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:07

Haha...THANKS Bloos

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:09

Wow hele mooie foto's! Wat is het een plaatje om te zien. Vooral op de eerste foto!
Wie is de vader van Chip?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:28

LIQUITA schreef:

Als ik op de fiets ben 5 over half 9 en met de auto 1 minuut over half negen Cool . Het hangt vaak af van hoe snel Wesley afscheid van me kan nemen als ik die naar school heb gebracht Clown

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:31

@Liquita: dit vind ik nou eens echt een spontane actie! Ik denk dat Colin wel een Fisherman's Friend gevoel krijgt, want hij is zo verschrikkelijk trots op Minneke en "zijn dochter"! *LOL* Ze zijn echt heel mooi gelukt!!!! Pling

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:41

Zefana schreef:
Wow hele mooie foto's! Wat is het een plaatje om te zien. Vooral op de eerste foto!
Wie is de vader van Chip?

Jonhson is de vader van Chip!!!

Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:46

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:

Als ik op de fiets ben 5 over half 9 en met de auto 1 minuut over half negen Cool . Het hangt vaak af van hoe snel Wesley afscheid van me kan nemen als ik die naar school heb gebracht Clown

Ah...je bent er wel heel erg vroeg Gaaaap Nagelbijten / Gniffelen !!! en tot hoe laat ben je er dan meestal? Misschien kan ik volgende week foto's van Maisy gaan maken Cheese! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:12

Shenavallie schreef:
@Liquita: dit vind ik nou eens echt een spontane actie! Ik denk dat Colin wel een Fisherman's Friend gevoel krijgt, want hij is zo verschrikkelijk trots op Minneke en "zijn dochter"! *LOL* Ze zijn echt heel mooi gelukt!!!! Pling

Haha..ik ben benieuwd naar zijn reactie.

Het is alleen jammer dat de uitgeprinte versie toch niet zo mooi is geworden Verdrietig .

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:13

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:

Haha..ik ben benieuwd naar zijn reactie.

Het is alleen jammer dat de uitgeprinte versie toch niet zo mooi is geworden Verdrietig .

Ja, helaas is dat altijd zo Knipoog

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:15

@ Sasje_ Ben je er al uit of je de haflinger er bij neemt Clown ??

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:28

@ Liquita, zeer nette binnenbak foto's wat is het een schatje zeg!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:37

l0rdJ schreef:

Dank je.....ja het is echt een schatje, ach......veulens zijn altijd errug leuk. Ik zie mijn Liquita'tje al voor me met een veulen aan d'r voet Ja lijkt me echt geweldig Lovers .......zucht!!!!

Hackie

Plafon schildering in een rokerskantine:

Afbeelding

Clown

Hackie

LIQUITA schreef:
l0rdJ schreef:

Dank je.....ja het is echt een schatje, ach......veulens zijn altijd errug leuk. Ik zie mijn Liquita'tje al voor me met een veulen aan d'r voet Ja lijkt me echt geweldig Lovers .......zucht!!!!

Waarom niet Schijnheilig ??

LIQUITA

Hihi....echt geweldig!!!

*edit* de foto van de rokerskantine Knipoog
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 22-02-07 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:38

Ik weet alleen nooit of het plavon of plafon is Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:41

Hackie schreef:
LIQUITA schreef:

Waarom niet Schijnheilig ??

We hebben er wel eens over na gedacht.....maar dan moet ik op een gegeven moment een keuze gaan maken tussen Liquita en het veulen..............moeilijk, moeilijk.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:42

Hadden jullie gister trouwens sport levensgevaarlijk gezien??

Ging over een vrouwelijke Jockey en dat paard komt uit de startblokken, wil omdraaien maar knalt tegen de ijzeren reling en vliegt over de kop. Jockey zijnde schuurt langs de reling en knalt er dan onder en met haar zij kant er tegen aan. Ze had alles gebroken en zo. Maar het kwam goed.
Ze kon niet meer racen, maar wel rijden. Wat denk je ?? Had ze nog geen cap op, dan ben je echt dom Lips are sealed ! Haar wervels enzo waren verbrijzeld, en dan nog zonder cap Koe

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:44

Hackie schreef:

Ging over een vrouwelijke Jockey en dat paard komt uit de startblokken, wil omdraaien maar knalt tegen de ijzeren reling en vliegt over de kop. Jockey zijnde schuurt langs de reling en knalt er dan onder en met haar zij kant er tegen aan. Ze had alles gebroken en zo. Maar het kwam goed.
Ze kon niet meer racen, maar wel rijden. Wat denk je ?? Had ze nog geen cap op, dan ben je echt dom Lips are sealed ! Haar wervels enzo waren verbrijzeld, en dan nog zonder cap Koe

Jaggie, klinkt lekker ...ik heb het niet gezien, en ik wil het liever ook niet zien....daar kan ik niet zo goed tegen Bloos .

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:55

LIQUITA schreef:
Hackie schreef:

Jaggie, klinkt lekker ...ik heb het niet gezien, en ik wil het liever ook niet zien....daar kan ik niet zo goed tegen Bloos .

Haha, ik ben er wel een beetje imuum voor geworden, sinds ik bij een dierenarts stage heb gelopen Vingers aflikken

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:34

Citaat:
Ah...je bent er wel heel erg vroeg Gaaaap Nagelbijten / Gniffelen !!! en tot hoe laat ben je er dan meestal? Misschien kan ik volgende week foto's van Maisy gaan maken Cheese!
Tot ongeveer 11.00 uur/11.15 uur, want daarna moet ik Wesley ophalen van school. Slim