Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

natuur5D schreef:Shenavallie schreef:Oh ja, Maisie gaat verhuizen en wordt de bijna-buurvrouw van Tornado. Een buitenstal is gewoon veel en veel beter voor haar luchtwegen en er was er eindelijk eentje vrij. Wat t*ring zooi had die vorige bewoner er van gemaakt zeg! Ik ben alleen al 20 minuten bezig geweest om die waterbak schoon te maken (de schimmel en schuim stond erin, bah!). Verder zo'n 8 kruiwagens schimmel, beschimmelde stront en plakken rode vlas weggehaald. Het stonk ondraaglijk daar! Ik heb de stal schoongemaakt met Dettol en daarna goed met water gespoeld. Nevada vond het allemaal erg interessant, ha ha! Vandaag is de stal even goed aan het drogen en morgen ga ik m'n kind verhuizen. Ze heeft afgelopen maandag een Prednison-injectie gekregen, maar ze hoest nog steeds en het zweet loopt na een stukje rennen aan alle kanten uit haar lijf. Vrijdag mocht ik de veearts weer bellen, dus zien wat hij verder van plan is.
ohw nu snap ik waarom je vanochtend zij dat Maisies stal bijna klaar was voor gebruik, ik snapte het al nietik ben blij dat Maisie in een buitenstal komt, want dat is natuurlijk ook beter met frisse lucht enzo, maar ik ben een beetje verdrietig dat ik een heeele leuke buurvrouw kwijd raak
snif snif. maar zo groot is de manege nou ook weer niet dus dan zoek ik je daar wel op.

LIQUITA schreef:Shenavallie, hoe vroeg ben jij altijd op de manege?
. Het hangt vaak af van hoe snel Wesley afscheid van me kan nemen als ik die naar school heb gebracht
Ze zijn echt heel mooi gelukt!!!!
Zefana schreef:Wow hele mooie foto's! Wat is het een plaatje om te zien. Vooral op de eerste foto!
Wie is de vader van Chip?
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Shenavallie, hoe vroeg ben jij altijd op de manege?
Als ik op de fiets ben 5 over half 9 en met de auto 1 minuut over half negen. Het hangt vaak af van hoe snel Wesley afscheid van me kan nemen als ik die naar school heb gebracht
!!! en tot hoe laat ben je er dan meestal? Misschien kan ik volgende week foto's van Maisy gaan maken
. Shenavallie schreef:@Liquita: dit vind ik nou eens echt een spontane actie! Ik denk dat Colin wel een Fisherman's Friend gevoel krijgt, want hij is zo verschrikkelijk trots op Minneke en "zijn dochter"!Ze zijn echt heel mooi gelukt!!!!
. LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:@Liquita: dit vind ik nou eens echt een spontane actie! Ik denk dat Colin wel een Fisherman's Friend gevoel krijgt, want hij is zo verschrikkelijk trots op Minneke en "zijn dochter"!Ze zijn echt heel mooi gelukt!!!!
Haha..ik ben benieuwd naar zijn reactie.
Het is alleen jammer dat de uitgeprinte versie toch niet zo mooi is geworden.
?? l0rdJ schreef:@ Liquita, zeer nette binnenbak foto's wat is het een schatje zeg!
lijkt me echt geweldig
.......zucht!!!! 
LIQUITA schreef:l0rdJ schreef:@ Liquita, zeer nette binnenbak foto's wat is het een schatje zeg!
Dank je.....ja het is echt een schatje, ach......veulens zijn altijd errug leuk. Ik zie mijn Liquita'tje al voor me met een veulen aan d'r voetlijkt me echt geweldig
.......zucht!!!!
??
Hackie schreef:LIQUITA schreef:
Dank je.....ja het is echt een schatje, ach......veulens zijn altijd errug leuk. Ik zie mijn Liquita'tje al voor me met een veulen aan d'r voetlijkt me echt geweldig
.......zucht!!!!
Waarom niet??
! Haar wervels enzo waren verbrijzeld, en dan nog zonder cap
Hackie schreef:Hadden jullie gister trouwens sport levensgevaarlijk gezien??
Ging over een vrouwelijke Jockey en dat paard komt uit de startblokken, wil omdraaien maar knalt tegen de ijzeren reling en vliegt over de kop. Jockey zijnde schuurt langs de reling en knalt er dan onder en met haar zij kant er tegen aan. Ze had alles gebroken en zo. Maar het kwam goed.
Ze kon niet meer racen, maar wel rijden. Wat denk je ?? Had ze nog geen cap op, dan ben je echt dom! Haar wervels enzo waren verbrijzeld, en dan nog zonder cap
...ik heb het niet gezien, en ik wil het liever ook niet zien....daar kan ik niet zo goed tegen
. LIQUITA schreef:Hackie schreef:Hadden jullie gister trouwens sport levensgevaarlijk gezien??
Ging over een vrouwelijke Jockey en dat paard komt uit de startblokken, wil omdraaien maar knalt tegen de ijzeren reling en vliegt over de kop. Jockey zijnde schuurt langs de reling en knalt er dan onder en met haar zij kant er tegen aan. Ze had alles gebroken en zo. Maar het kwam goed.
Ze kon niet meer racen, maar wel rijden. Wat denk je ?? Had ze nog geen cap op, dan ben je echt dom! Haar wervels enzo waren verbrijzeld, en dan nog zonder cap
Jaggie, klinkt lekker...ik heb het niet gezien, en ik wil het liever ook niet zien....daar kan ik niet zo goed tegen
.
Tot ongeveer 11.00 uur/11.15 uur, want daarna moet ik Wesley ophalen van school.Citaat:Ah...je bent er wel heel erg vroeg![]()
!!! en tot hoe laat ben je er dan meestal? Misschien kan ik volgende week foto's van Maisy gaan maken