Nou de verhuizing is gelukt hoor!
We hebben ze rond half 7 gebracht en ze waren SUPER blij dat ze lekker op de wei mochten en deden hun koppie's niet meer omhoog!
Max staat er nog niet bij, die staat eerst in de wei ernaast en blijft daar een paar dagen staan zodat ze op die manier aan elkaar kunnen wennen!
Onze kast staat er gelukkig ook, dat was namelijk nog een hele gebeurtenis....
Mijn schoonvader reed met de trailer en Wilco en ik reden met een aanhangwagentje erachter met de kast er op.
We zagen onderweg op de snelweg dat er onder de deuren van de kast heel wat wind zat, maar maakte ons niet druk.
Toen we bij Vlissingen aan kwamen, keken we nog even achterom en zagen de kast niet meer op ons karretje liggen............................. o ooooohhhh
Dus wij teruggekeerd en zoeken... en jahoor daar zagen we de kast in stukken liggen aan de andere kant van de snelweg.
Gelukkig lag ie in de berm en is ie niet op een andere auto terecht gekomen.
Maar het was wel schrikken , we hebben alle stukken bij elkaar geraapt en hem bij braamhof weer in elkaar gezet.
Jarno heeft naast alle buien nog een leuke dag gehad en in totaal 3 ringen gestoken, dus das netjes voor de 1ste keer.
Morgenochtend zet ik jade en nous op de wei en smiddags kom ik kijken naar de les van Gerlien, want die heeft i.p.v mij les en ik heb vrijdag les.
Dus ben er rond 13.00 uur dan weer.
Weltrusten allemaal.
Les was weer erg leuk en fijn gereden
)
.
Supergaaf!!! 
En natuurlijk foto's gemaakt. Zal zo eens wat leuke foto's opzoeken en plaatsten 

..dat was bij jou een stuk moeilijker!
, wandelvakanties, zonvakanties, zadels passen (fijn dat ie past!). Ook mooie foto's van Nous voorbij zien komen
. Jij moet ondertussen toch ook wel veel foto's hebben van Nous, Thirz? Ik geloof dat ik er maar een handjevol heb waarop ik op Nous zit