manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 22:30

Hoi hoi,

Nou de verhuizing is gelukt hoor!
We hebben ze rond half 7 gebracht en ze waren SUPER blij dat ze lekker op de wei mochten en deden hun koppie's niet meer omhoog! Knipoog
Max staat er nog niet bij, die staat eerst in de wei ernaast en blijft daar een paar dagen staan zodat ze op die manier aan elkaar kunnen wennen! Doei!

Onze kast staat er gelukkig ook, dat was namelijk nog een hele gebeurtenis.... Nagelbijten / Gniffelen
Mijn schoonvader reed met de trailer en Wilco en ik reden met een aanhangwagentje erachter met de kast er op.
We zagen onderweg op de snelweg dat er onder de deuren van de kast heel wat wind zat, maar maakte ons niet druk.
Toen we bij Vlissingen aan kwamen, keken we nog even achterom en zagen de kast niet meer op ons karretje liggen............................. o ooooohhhh Verward
Dus wij teruggekeerd en zoeken... en jahoor daar zagen we de kast in stukken liggen aan de andere kant van de snelweg.
Gelukkig lag ie in de berm en is ie niet op een andere auto terecht gekomen.
Maar het was wel schrikken , we hebben alle stukken bij elkaar geraapt en hem bij braamhof weer in elkaar gezet.

Jarno heeft naast alle buien nog een leuke dag gehad en in totaal 3 ringen gestoken, dus das netjes voor de 1ste keer. *LOL*

Morgenochtend zet ik jade en nous op de wei en smiddags kom ik kijken naar de les van Gerlien, want die heeft i.p.v mij les en ik heb vrijdag les.
Dus ben er rond 13.00 uur dan weer. OK dan!

Weltrusten allemaal. Gaaaap

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 10:50

Zo, ben net weer thuis van mn slaapdienst!
Jammer dat de tocht niet meer doorgaat Cis, maar volgens mij is er genoeg te doen en te beleven (net foto's gekeken en je verhaal gelezen Knipoog ) Geniet er nog maar lekker van!
Das schrikken van je kast Nel! Gelukkig is het goedgekomen! Op welke wei staan Voice en Annemoon?
Ik en duim voor je zadel hoor Bianz Ja

Ik zie je vanmiddag dan nog wel Nel, ik heb ook les! Hoop dat t droog is Nagelbijten / Gniffelen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 18:00

Nou, heb toch nog droog kunnen rijden Lachen Les was weer erg leuk en fijn gereden Ja
Nu wel moe; daarna Jade nog ff gereden en 2 stallen en 2 paddocks zijn dan best wat werk. Maargoed, vanaaf lekker avondje bankhangen!
Succes met je les morgen Nel; kan je ook weer lekker rijden!

(tis echt té rustig hier.. Clown )

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:21

Ja nu er een paar met vakantie zijn enzo is het echt ineens stil hier!
Is Annemijn ook op vakantie?
Want die vult meestal wel de pagina's...haha Knipoog

Fijn dat je lekker gereden hebt thirz!
Ik heb zeker veel zin in mn les morgen!
Ben zo blij dat ze weer lekker op de wei staan!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 12:02

Superleuke foto's Nel Haha! .

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 14:19

Echt top dat t zadel past Bianz, hij ziet er echt nog goed uit! En met onze nieuwe spullen erbij komt het helemaal goed Knipoog
En de vakantiegangers komen vandaag terug, dus dan willen we verhalen en foto's zien!

Mn moeder belde net; ze had bij AH punten voor de musical Tarzan gespaard en ze heeft kaartjes gekocht, dus de 14e ga ik naar Tarzan Hyper! Supergaaf!!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 16:35

Zo, de Bianz-paarden-binnenhaal-en-dekens-afdoe-dienst is weer terug van een geslaagde missie Lachen Nous en Jade gingen netjes mee naar binnen en Voice was blij zonder d'r deken!
Ben zeker blij dat m'n zadel past: gisteren heen en weer was niet voor niks! Hij zit ook heerlijk, dus dit moet goedkomen! De boom wil ik nog een heel klein beetje verstellen voor als er een wat dikker dekje onder moet, alleen dat moet ik nog even uitvinden hoe dat werkt.
Je hebt wel wat beleefd met je kast Nel! Hij stond er net nog goed bij, dus jullie hebben hem weer mooi in elkaar kunnen zetten! Jammer dat jouw les niet doorging vandaag: heeft Gerlien lekker gelest gisteren?
Thirz heeft ook lekker gelest én bankgehangen en nu weer lekker aan het werk; morgenmiddag kun je weer met Nous genieten van het mooie weer! Wow en Tarzan is echt heel gaaf! Wil ook nog steeds, ben hard aan het sparen!
Nou vakantiegangers, laat de verhalen maar komen!! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 21:04

Zoo even alles gelezen. Vind dat jullie nog goed je best hebben gedaan hoor zo zonder de vakantiegangers Knipoog

Super dat je zadel past Bianz! Heel fijn dat de ritjes niet voor niets waren en natuurlijk top dat je nu een lekker zittend, goed passend zadel hebt al! (wel een paard hebben, maar nog geen zadel is ook zo sneu hè.. Orson lijkt me niet het ideale zonder zadel zit paard ook)

Whaaa! wat gaaf Thirz! Hyper! Das gelukkig ook al snel, scheelt weer lang wachten! Haha! Leuk zeg!

3 ringen, doe ik Jarno niet na Nagelbijten / Gniffelen Knap hoor! Hihi en ja Nel, ik was ook op vakantie Ja Een midweekje naar Vielsalm. Was jij toch ook geweest poosje terug?

Onze vakantie was leuk Lachen Maandag een hoop regen, een hele grijze, grauwe lucht en nergens een opklaring te ontdekken. Gelukkig konden we bij aankomst om half 2 meteen al t huisje in, dus wat gegeten, die gewoon op t gemakje ingericht en wat uitgerust/ gerelaxt binnen. 's Avonds was t droog en hebben we nog lekker een wandelingetje rond het meertje in het dal kunnen maken. De andere dagen hebben we wel wat buien gehad, maar gelukkig toch prima kunnen wandelen Lachen Zo nu en dan een klein buitje onderweg, maar die waren zo weer overgewaait en niet enorm hevig. Er is maar één avond geweest dat we de laatste 1 à 2 km echt tegen de regen in af hebben moeten maken. Dus viel echt alles mee! Was eigenlijk prima weer zo. Had misschien iets droger mogen zijn, maar warmer is ook niet fijn als je zo wil wandelen.

Is jouw vakantie ook bevallen Kim?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 23:20

heej anne, ook weer terug!
Ben je in België geweest (Vielsalm)?
Want daar zijn wij de laatste keer in februari ook geweest.
T was erg mooi daar!

Heej thirz, wat leuk dat je naar tarzan gaat!
Ik heb net nous en jade nog binnen gezet en vrolijke Arjen, das echt het zonnetje in huis........
ben rond half 9 namelijk nog op voice gaan rijden, had geen les meer, dus wij zaten vanmiddag lekker op het veerse meer op de boot, heerlijk in het zonnetje.
Daniël had het ook erg naar zn zin!

Bianz, nogmaals bedankt dat je bij voice dr deken af wilde doen!
Ik zag dat mooie weer en baalde toen dat voice het warm had.
Maar kon niet eerder naar haar toe dan vanavond, dus dankjewel!!!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 09:50

Anne is weer thuis! Zo te lezen een fijne vakantie gehad, al had het weer nog wel iets mooier gemogen, maar ja... zoals je schrijft hebben jullie lekker gewandeld tussen de buien door! En idd je hebt gelijk: zonder zadel op Orson hebben we een schoftprobleem hahaha!
Graag gedaan hoor Nel; Voice leek er ook blij mee! Max en Annemoon zijn ook een leuk stel hoor! Lekker dat jullie gisteren met de boot weg waren!
Het is echt super weer vandaag, maar ik ga echt weer verder aan m'n scriptie; was gisteren al goed op dreef. Nog maar een maandje en dan moet het gebeurd zijn, jippie!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 19:14

Jups, België Ja Wij zaten in Sunparks en dan beneden in het dal had je een groot meer. Zeker mooi daar! Hebben ook echt weer genoten. En inderdaad Bianz, lekker tussen de buien door kunnen wandelen Lachen Zowiezo lijken onze buien enorm meegevallen te hebben als ik sommige mensen hoor over t weer hier Bloos!

Gelukkig toch nog even de tijd genomen om te relaxen vandaag Bianz en van t mooie weer te genieten! We zijn namelijk naar t crossveldje gegaan Lachen Thirz had écht wel 3 mensen nodig voor de veiligheid Tong uitsteken En natuurlijk foto's gemaakt. Zal zo eens wat leuke foto's opzoeken en plaatsten Ja
Suc6 met je scriptie nog Bianz!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 19:55

Zooo hier dan de foto's Haha!

Eerst de zoveelste poging doen voor een blackfoto en jawel, zonder photoshop, zo recht uit de camera:
Afbeelding
Lijkt al ergens op hè Tong uitsteken

Nu met hoofdstel (en zadel) nog een keer oefenen
Afbeelding

En dan eindelijk op weg naar t Crossveldje om daarna lekker te gaan springen!
*geen bijtende leeuwen achter de sprong baas? Zeker? Nors opkijken
Afbeelding

Nee, je hebt gelijk Haha! *Whoesh!*
Afbeelding

Onderweg een beheerst, hand galopje
Afbeelding

Weer even *zennn* en relaxt worden na de Hyper! sprongen!
Afbeelding

En weer snel opladen voor de waterplas!
En strék!
Afbeelding

Kunnen we natuurlijk niet alleen in t water. Ook op het land kunnen we prima strekken na de losmaak oefeningen in het water.
Afbeelding

*Splash!*
Afbeelding
Afbeelding

Tsja.. Hoe t nou komt dat Thirz er zelf ook zo nat van wordt? Geen idee... Clown
Afbeelding

Nog even uitblazen op t veld
Afbeelding

En even roepen naar mn onzichtbare vriendje *Ik was lekker in de waterbahàk! Puhuh! Tong uitsteken*
Afbeelding

Nog even lief lachen naar mn onzichtbare vriendje Lachen
Afbeelding

Het gevaarlijke paard en het veiligheidsteam! Knipoog
Afbeelding

En..
Tsja.. De seconde hiervoor had ik Thirz nog wel in beeld..
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:24

Foto's zijn erg mooi geworden hoor Anne! Nous heeft zo'n lol in het springen, echt leuk! En waarom Thirz zo nat werd? Geeeen idee... Haha! Wij zaten direct klaar voor redding, dat is duidelijk te zien op de foto haha! Kom je snel ook eens foto's van Orson maken als hij er is Anne?
Het was echt super weer zeg! Morgen laat ik me niet meer afleiden heb ik me voorgenomen Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:31

Dat veiligheidsteam had ik hard nodig Ja Zonder hun was t niet goedgekomen! Maar we hadden zeker plezier; Nous soms iets té veel, maar ach, ze heeft zich weer even uitgeleefd! Thanx voor de foto's Anne; ze zijn superleuk Haha! Vooral die 1e blackfoto vind ik gaaf!!

En wat een weer idd; dan is het moeilijk om achter de computer te zitten aan je huiswerk! Nog ff Bianz, dan ben je ervan af Ach gut
Grappig dat jij onze knollen ging binnenzitten Nel; Arjen is idd het zonnetje in huis Clown
Anne ook nog foto's van de vakantie?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 20:45

Haha! ben ook echt zó blij met deze camera! Heerlijk!
Eindelijk, éindelijk een keer een leuke blackfoto. Duurde ff Vork
Ow en Marieke.. Al die blackfoto's van Jade zijn idd niets. Toen stond de zon alweer verkeerd op de stal :/ Beetje jammer.

Fijn dat je blij bent met de foto's Thirz! Zal ze morgen ook even op CD branden *brander is hier stuk, dus moet op de laptop. En op diezelfde laptop staan ook de vakantiefoto's Thirz. Zal morgen eens kijken of k tijd heb om daar wat van te uploaden Lachen

Lastig hè, om je niet te laten afleiden door dit weer. Nog even doorbijten Bianz! Gewoon iedere pauze dat je even wat gaat drinken, of eten lekker buiten gaan zitten Ja Suc6 morgen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 21:42

Bedenk me net: vergeten te reageren op evt foto's van Orson. Tuurlijk Bianz Ja Komt goe!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 08:10

Hoi hoi,

leuke foto's hoor!
Echt heel gaaf, en nous die springt echt super hoog...
Thirz, ik ga een keer met je mee op Voice, alleen weet ik niet wat voor bit ik moet gebruiken want de laatste keer dat ik op het springveldje was, was ze niet te houden en scheurde ze zelf over alle sprongen heen...

Ik heb gisteravond nog gereden, even een klein buitenritje gemaakt, dat was heerlijk.
Jammergenoeg moest ik gister overdag werken met het mooie weer bij mn moeder in de winkel.

Maar ach, geld moet er ook komen.

Lekker genieten allemaal van het weer van vandaag, want het wordt weer super!!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 08:33

Nou Nel: lijkt me leuks om samen met Voice er een keer heen te gaan! Spreken we een keer af Ja En jij moest gister werken; ik vandaag! Maar ik ga wel iets zoeken om in de zon te zitten Cool ..dat was bij jou een stuk moeilijker!
Gister nog leuk in de stad?
En succes met de knollen vandaag Marieke Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:09

Zo mensen, ik ben ook weer terug van een vakantie na een lange dag reizen...
Het was echt super lekker weer, iedere dag rond de 26 graden, dus ik heb lekker kunnen bruinen!
Verder ga ik morgen een uitgebreid verslag typen, ik heb nogal hoofdpijn dus ik duik zo mn bed in!

@ Neline: super joh van je proef! Gefeliciteerd! En fijn dat Voice weer op de braamhof staat, dat gras doet de paardjes goed he?!

@ Bianz: super dat je zadel zo fijn is! Wanneer komt Orson nou precies? Ik ben echt benieuwd naar hem!

@ Thirz: wauw mooie foto's van Nous zeg! Waar ligt dat crossveld precies? Want het lijkt me leuk om er ook een keer naar toe te gaan!

@ Annemijn: klinkt als een leuke vakantie, fijn he eventjes weg? Het weer is hier gelukkig ook wat beter geworden, dan is de schok voor mij iets minder groot, haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 11:53

Haha Anne, niet af laten leiden is idd een ramp, maar heb in ieder geval afgekregen wat ik wilde. Dus toen toch nog even lekker een uurtje in de tuin gezeten einde van de middag. Vandaag is het ook weer super weer! En ook super dat je mee wilt om eens Orson-foto's te maken Knipoog
Hoe was het werken Thirz? Kids braaf geweest? Nog lekker naar buiten geweest?
Marieke lekker aan het genieten van een vrije dag? Lekker gereden?
Lekker hoor Nel, even een buitenritje maken! Wel genieten zeker dat dat nu weer zo fijn kan in Koudekerke?
Nou Bar, klinkt als een topvakantie! Heerlijk weer en goed gerelaxed? Moet je nu van de week wel weer werken of ben je nog lekker vrij? En was Shaar blij je te zien?
Kims alweer terug van vakantie? Heb al zin in je feestje Knipoog
Nou, ik ga straks in de pauze m'n bammetjes maar eens lekker in de zon opeten: we hebben een dakterras tegenwoordig! Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 12:40

Ik moet vanaf morgen helaas gewoon weer werken... maarja ach, hoort erbij he?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 16:19

Haai, daar ben ik ook weer Doei!

Ik heb een leuke vakantie gehad met toch wel goed weer! Ik denk bij elkaar maar een paar uurtjes regen gelukkig. We hebben vanalles gedaan; wezen shoppen in Maastricht (leuke stad!), Venlo en Roermond, terrasjes wezen pikken en we zijn ook nog naar valkenburg gegaan. Daar hebben we zo'n grot bezocht en zijn we de kabelbaan ingegaan Lachen Ook zijn we nog naar Safaripark Beekse Bergen geweest en we hebben daar zwemmende olifanten gezien haha Clown
Heeeeel beknopt ons weekje beschreven Haha! En zoals jullie lezen hebben we ons prima vermaakt en zijn we druk bezig geweest! Onze auto begaf het op een gegeven moment nog, maar een lieve limburger (nee, knap was ie helaas niet) wilde ons wel helpen bij zn garage, gratis Haha!

Jullie hebben zo te lezen ook voldoende meegemaakt! Vliegende kasten Huilen van het lachen , wandelvakanties, zonvakanties, zadels passen (fijn dat ie past!). Ook mooie foto's van Nous voorbij zien komen Kwijl . Jij moet ondertussen toch ook wel veel foto's hebben van Nous, Thirz? Ik geloof dat ik er maar een handjevol heb waarop ik op Nous zit Nagelbijten / Gniffelen Wel gaaf hoor Lachen We moeten nog eens foto's wisselen!

Ik zal zo wel ff een paar foto's van de vakantie plaatsen.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 17:34

Pfoe ik was vanmiddag met Sharon op buitenrit gegaan, weet de weg nog niet zo goed, dus was maar gewoon een end aan het rijden en toen was ik opeens heel dicht bij de braamhof! Best grappig!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 17:35

Oehhh, bij het zien van die foto´s krijg ik toch een beetje heimwee moet ik eerlijk bekennen. Lekker in het zonnetje paardrijden, heerlijk! Fijn dat jullie vakantie geslaagd is meiden, zo te zien hebben jullie ook heerlijk weer gehad?
Wij zijn gisteravond terug gekomen van een weekendje in de bergen. We gingen met een 13 uur durende treinreis naar het oosten en kwamen over een hoogte van meer dan 4800m (en dat voel je wel!) Fantastische uitzichten, echt heel erg mooi. Maar nu zitten we weer in Lima, miezer en geen zon. Gut, het begint bijna te klinken alsof ik het erg vind hier te zijn haha. Maargoed, geniet lekker van het mooie weer en bewaar nog wat voor als ik terug ben in september Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 21:13

Hallo allemaal....
alles zo te lezen goed met iedereen....
Leuk dat je weer bij ons staat Nel, voice was lekker bezig in de bak vanmiddag haha....
de foto's van Nous zijn echt goed gelukt, voor al die van het hulpteam haha, zit erg ongeinteresseerd met stukjes hout te spelen hihi...Nou ja, Nous had het in elk geval naar dr zin, dat was duidelijk....
Ben benieuwd naar de vakantiefoto's van iedereen...

Ben vandaag heerlijk met Thirz naar buiten geweest, half rondje stort, maar Jade was echt superbraaf, kon gewoon met een lang teugeltje lopen, heerlijk.....als ze nou voortaan zo is hahaha....