zou ik het super fijn vinden als iemand Evita even uit haar stal wil halen.. Ze mogen van de gemeente(reiniging?) even niet in de uitloop tot het beter weer is, dus haar grote deur is dicht sinds woensdag. Opzich geen probleem, maar ze begint nu ontzettend stijf te worden met haar artrosepootjes en kwam gisteren (en vanochtend bij marieke) best moeilijk haar stal uit. Ik kan er pas morgenavond weer zijn, dus ze moet best wel weer een poosje op stal staan. Zou het super vinden als iemand haar er even uit wil halen! (hoeft niet lang te zijn, even heen en weer lopen tussen de buitenboxen scheelt al weer een heleboel denk ik)
. 
. had hem eerst aan het halstertouw vast maar daarna wou ze lkkr los, nou moet zeggen het ging onwijs goed. hij was niet druk, soms een beetje dribbelen maar dat komt omdat ie niet veel had gelopen. hij schrok nergens van, ook niet van de paarden in de paddock, hij vond het maar best allemaal. ze heeft zelf een galopje gedaan en dat vond ie echt heerlijk. zijn kleine oortjes waren de hele tijd vrolijk naar voren dus hij genoot er echt van
.