ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 20:21

Gaaf zeg martina! Haha!

Ik heb geen foto's van Snippie

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 05:23

het was ook wel gaaf die parade...Knipoog
ik heb volgens mij ook geen foto van snippie.....
maar moet nu werken...
bye bye

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:38

Veel succes met werken, ik moet zo ook gaan werken Doei, doei

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:46

Ik pas om half 5. Sigaar

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 10:01

ik niet Nagelbijten / Gniffelen ik moet zo autorijden!
Dan naar tanja.. daarna mee naar Hanneke d'r huisje! even bezichtigen en d'r haren knippen en dan naar huis en savonds VERVELEN!!! WANT DE CARROUSEL HEEFT ALVAST EEN ZOMERSTOP INGEVOERD!!... Huilen

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:58

ben al weer klaar met werken ...:p

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:44

Ohow meiden, ik heb een probleem Bloos

In week 5 (28 juli t/m 4 augustus) en week 7 (11 t/m 18 augustus) moet ik leiden, heb ik me gister gekwalificeerd voor de Zuid-Hollandse kampioenschappen, 10 en 11 augustus Scheve mond .

Nu ga ik vragen of mijn trainers Roc door willen trainen in week 5 en dan start ik vrijdag, maar mocht het gebeuren dat ik naar dag 2 door ga, dan heb ik toch een probleempje Nagelbijten / Gniffelen . Nog maar niet van een veel groter probleem te spreken als ik een wonder verricht en op het Nederlands kampioenschap moet starten, want dan moet hij in week 7 ook doorgetraint worden, maar dan zijn m'n trainers op vakantie Clown . Dus ik ga zo José even bellen, kijken of er te regelen valt dat er in worse/best case scenario Roc mee kan in week 7 om doorgetraint te worden Knipoog ...

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 11:57

Ooohww dat is echt K_lote!!... Ik bied me eventueel wel aan als hulpje voor te leiden hoor;)! zeg dat maar tegen josé als je haar mailt!

Maaar wel goed dat je door bent toch!!!!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:57

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:13

Je moet ook niet zo verdomd goed rijden Kathleen.. dat is helemaal niet handig. Het is dat ik deze vakantie al een baan heb.. en ze al lastig vinden dat ik één weekje er niet ben. Baan kwam beetje plotseling uit de lucht vallen.
Kan wel ruilen Knipoog.. week 7 komt mij veel beter uit dan week 3 Knipoog moet je wel meteen ff grote keuken draaien... maar als je zo goed kan paardrijden is koken vast geen probleem Clown

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 12:14

wat bedoel je met grote keuken draaien eef?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:19

José had bedacht dat ik wel weer grote keuken kon gaan doen.. net als in jullie week vorig jaar. Omdat ik zo volwassen ben enzo Knipoog en Jet altijd buiten doet. (en ik eigenlijk niet meer buiten moet doen omdat ik dan beetje m'n benen uit me lijf ren en dat niet zo gezond is voor me)
De leiding krijgen altijd een rol. Er zijn er 4: Grote keuken (dus verantwoordelijk voor het eten) buiten (verantwoordelijk voor paardengedoe) kleine keuken (hulp van grote keuken) divers (hulp buiten en zorg voor toiletten) Nou ja zo ongeveer dus.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:24

week 3 zit ik helemaal vol met wedstrijden Nagelbijten / Gniffelen , ik kan dus ook niet ruilen Clown *gaat nog een keer naar Fjordenpaard bellen*

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:34

Henk net gehad, Jose belt me even terug als ze weer thuis is Knipoog

Die ene zaterdag is dan nog niet zo'n probleem denk ik, dan kom ik namelijk zaterdag avond aan. Maar mocht er een NK op het programma komen, dan hoop dat ik op de een of andere manier Roc mee kan nemen, dat ik hem bijvoorbeeld 's ochtends voor het eten train. Ik kan hem moeilijk een week in de wei laten staan en dan verwachten dat hij een week later even de sterren van de hemel loopt. Ik wil niet voorbarig zijn, maar je zult net zien als ik niet regel, dat het dan gebeurt en we op het laatste moment een hoop moeten regelen Clown

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:07

Het is verdomde stoer Kate, zou wel super gaaf zijn als je gewoon NK mag starten!!! Ik weet niet wanneer week 7 valt, ben iig van 18 juli t/m 1 aug op vakantie, en wil best een paar dagen (of week) invallen hoor - want mijn scriptie is dan hopelijk af en ik denk dat ik nog niet echt een baan heb dan.

oja, heb ook foto's van snippie, maar als jij die ene enorme snippie fan bent dan heb je mijn foto's al lang gehad Clown

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:20

Hè je gaat toch extra dagen op vakantie Lachen leuk zeg! Wouter heeft het dus kunnen regelen. Mooi zo!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 13:27

OOOh zie je het gaat heelmaaaal goed komen!! haha

martien denk je dat jullie nog meer hulp kunnen gebruiken?? bijde bakker? haha dat ik misschien ook is kanhelpen? moet nog ff naar jullie toe! vandaag of morgen om ff te zeggen dat ik een "extra" vakantie heb!! doordat ik nu met mandy ook meega natuurlijk!

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:34

ja...die andere kok kon ook wel door de week een extra dagje werken! Gelukkig maar, anders werd de vakantie wel erg kort Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:45

Wat gaaf Kate! En ook wel een beetje balen Knipoog
Hopen dat alles lukt!

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:11

@Nan.... hoebedoel je wil je door de weeks ook werken hier zo... inde zomer vakantie...?
ik moet dan ff kijken of er nog iets is... zo ie zo moet ik deze 4 weken elke dag werken of in de bakkerij of in de winkel en sommige dagen allebei.... dus dan ren ik heen en weer....
wanneer ga je nu nog met Mandy mee....?
want officieel heb je 4 weken vrij... dus dat zou beteken dat je eigenlijk nog maar 1 zaterdag vrij mag... maar er valt wel iets te regelen :p.....

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:13

en Nan ga je dan broodjes bakken.....:p dan word je egt een koekebakker...Knipoog
je mag ook dagen voor mij werken vind ik niet erg hoor....:p maar ja zo stroomt het geld voor me rijbewijs wel lekker naar binnen...het geld voor me rijbewijs zit ik al tegen aan nu nog me autotje....

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:16

ohh Nan... we hebben nog wel werk... je mag als je die week hier bent met mij... aad zijn kranten lopen Knipoog whahah is voor jowu een uurtje lopen en krijg je 2,45 voor denk :p wh\hahaha

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:34

Haha lekker veel!
Het onweert Scheve mond

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:34

welke leiding had ik ook al weer.. hmm even kijken!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:36

Jorijn, Ingrid, Nicole, Milena .. Ik heb nog geen van allen gehad maarja ik ben er ook pas 1 keer geweest Tong uitsteken