Staat je super leuk Kim! @Linda: Nee ik kijk daar niet naar, dr zijn zoveel programma's tegenwoordig bezig dat ik ze allemaal niet meer bijhoud [ITP] Ook Ferro moest er aan geloven....
_Lucy
Geplaatst: 18-01-13 20:33
kim345 schreef:
_Lucy schreef:
Staat leuk kim!! Je had het ook al eerder zo kort gehad toch?
Toen ik nog heel jong was, ik hebvhet altijd langer gehad denk ik. Nooit zo kort!
Zo ik heb echt weer heerlijk gereden op Tango! Hij had vlak ervoor ook al gelopen en daar heb ik dan echt profijt van want dan is die heerlijk los!! We gingen ook springen en hij heeft echt geeeen springtalent haha, lompe boer! Ook is er gefilmd van mij om weer op te sturen naar Amerika en ik ben echt heel blij met de filmpjes! Ga er zelf denk ik een topic van maken!
Nou helaas, die plek in Amerika, waar ik dus al die filmpjes voor heb gemaakt, dat gaat niet meer door. Ik heb de knoop doorgehakt om er niet meer heen te willen. Het werd me allemaal echt wat te raar en zij schetste het opeens ook veel duurder dan dat ze eerst zei. Ik heb haar ook laten weten hoe ik erover denk. Helaas pindakaas. Dus nu even verder zoeken want ik wil toch nog wel heel graag even weg nu het nog kan!
Ik lees wel mee, maar ga niet meer praten. Heb beetje gevoel dat sommige van hier mij een beetje lopen te negeren... En dat ik door sommige niet echt gewenst meer ben. Wat ik ook zeg, post doe er wordt gewoon nooit gereageerd op mij en wel op de anderen hier...
Ik geloof dat je dat verkeerd ziet hoor daan. Weet niet of je mij met sommige bedoeld, maar ik reageer alleen op dingen waar ik ook wat zinnigs op kan zeggen.