Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sabinee__ schreef:Omdat mijn hele idee van overvragen toch niet klopt aangezien 'xander het doet omdat hij het leuk vind'.

Vergeet niet dat jullie twee het hartstikke goed doen en dat je hem al zoveel heb geleerd. Rome is niet in één dag gebouwd he. En moet je eens bij jezelf nadenken.. het zou helemaal niet leuk zijn als je gekke paard alles in 1x goed doet en alles meteen kan, dan heb je helemaal geen uitdaging meer en heb je een nieuw paard nodig! Dit scheelt je bakken vol met geld
Lekker oefenen met z'n tweetjes, komt helemaal goed. Pebbs schreef:met al die regen lijkt het me niet handig om de galoppeerbaan op te gaan... en uit laten razen heeft ook geen zin want dan geef ik hem z'n zin en dan BLIJFT ie hard gaan..
met linda erbij doet ie nooit wat.. dan kan ie ineens heel netjes in een rustig tempo lopen...
Broccoli schreef:Maar het gekke is dat ie het als Linda erbij is wel allemaal kan/doet. Waar zit hem dan het verschil vraag ik me af.
Sabinee__ schreef:Broccoli schreef:Maar het gekke is dat ie het als Linda erbij is wel allemaal kan/doet. Waar zit hem dan het verschil vraag ik me af.
Denk dat het op dat moment aan Noortje ligt. Want als ik in de bak sta (of jij) is er geen overduidelijk verschil.
Het is dus niet dat Xander mensen in de bak associeert met iets.
Ik ben van mening dat Noortje onbewust een andere houding oid aanneemt omdat zij zich gesteund voelt door Linda die in de bak staat om haar te begeleiden.
Sabinee__ schreef:Omdat mijn hele idee van overvragen toch niet klopt aangezien 'xander het doet omdat hij het leuk vind'.
Kirsten_S schreef:Sabinee__ schreef:Omdat mijn hele idee van overvragen toch niet klopt aangezien 'xander het doet omdat hij het leuk vind'.
Daarom zei ik het juist toen je dat zei, omdat hij nog jong is en daarom dit doet..
Geen excuus das waar ,maar het hoort bij zijn leeftijd dat niet luisteren en jolig doen. Blijft vervelend dat ontken ik niet
Broccoli schreef:Paardrijden is gewoon moeilijk. Echt paardrijden bedoel ik. En soms zo vreselijk ontmoedigend!
. Meer voor dat ene moment, dat ringo alles doet en hij net als een z paard loopt haha. Maar ik moet zeggen dat sinds ik geen wedstrijden meer rij (dressuur dan) dat ik veel fijner kan rijden, niet de druk dat hij goed moet lopen want ojee zondag heb ik wedstrijd. Dan bereik je die voldaanheid veel sneller dan dat je telkens een bepaald niveau nastreeft.