knuffeldier schreef:Musiess schreef:Ook ik zal uitkijken of er iemand een paardje zoekt.
Ook ik ga me opgegeven voor Jumping Maasluis, Zijn er meer stal genootjes die mee doen?
(dat word hard trainen en trainen en trainen, aangezien ik de afgelope 2 maanden niet veel gedaan heb met sjaakie?)
Ik zag je gisteren voor het 1st rijden en ben even blijven staan kijken. Wat kan dat paard van jouw leuk lopen zeg!
Dankje, hij loopt nog niet zoals ik hem wil hebben.. maarja hij is 4. Heb hem zelf zadelmak gemaakt (met flink wat tegenslagen) en opgeleid tot wat hij nu is.
Vanmiddag als t weer een beetje droog blijft en t rustig is in de buitenbak.. hoop ik weer ff te kunnen gaan springen.

Hopelijk blijft het een beetje droog
Ik weet ook wel dat hij het niet expres doet en dat hij er ook niks aan kan doen, maar ik was toch echt heel boos. Maar goed, omdat ze er toch was heeft ze gelijk maar naar zn pootjes gekeken, want daar zou ze anders vandaag voor komen. Was weinig meer van te zien. Allen rechts voor een kleine onregelmatigheid. Dus komende tijd even rustig aan doen om te kijken of dat verbeterd, en anders door de molen laten halen.
)