Nou ik heb het ook een keer gehad dat ik een voorwerp op mijn voet kreeg wat pijn deed en de volgende dag ging mijn voet pas opzetten. Wees maar voorzichtig
Saskia89
Geplaatst: 29-09-13 22:17
Doe mijn best
Net even getest of het autorijden goed gaat, dat gaat gelukkig wel. Niet heel prettig, maar is te doen. Scheelt weer een hoop geregel voor morgenochtend
Saskia89
Geplaatst: 30-09-13 17:20
Toch maar even naar de dokter geweest en daarna door naar het ziekenhuis om een foto te laten maken. Niets gebroken, dus dan maar afwachten tot het herstelt....
Toch niet helemaal goed met je voet. Gelukkig niets gebroken, nu hopen dat het snel weer beter wordt.
Gisteren weer eens gemend met Mazzel na baggerloop - slecht weer - vakantie en los ijzer. Was wel koud op de kar, maar ook wel weer even lekker. Mazzel liep weer voor de kar, alsof hij nooit anders doet. Heerlijk zo'n pony. En vandaag nog naar het strand geweest. De heenweg was rampzalig, de kabouters waren losgelaten, Mazzel schoot steeds opzij en vooruit om de kleinste dingen. Mijn teugels maar op maat gehouden en wow, net voor duin liep Mazzel keurig stelling 2 kanten en aan de teugel en het voornaamste, hij vloog niet steeds weg. Op strand was hij erg enthousiast, steeds willen galopperen. Dus veel galop gedaan totdat ik wilde stoppen. En ik had een herder die maar om hem heen bleef springen en naar hem happen en pony stond wel te kijken van help me nou, maar verder bleef hij rustig. Een paar keer kon ik er bij en heeft de hond van mij een schop gehad en met de zweep wegjagen was niet te doen. Maar het is goed gekomen. Baas wel gezegd, dat hij geluk heeft met zo'n makke, als hij een keer mept, dan is er van de hond niet veel over. (Baasje: hij heeft een keer een trap nodig). Op de terugweg maar wat rustiger aangedaan om hem weer beetje droog te krijgen. Het strand was wel heerlijk breed om te rijden.
Ja of houdt dat beest aan de lijn als je te beroerd bent om er iets aan te doen... Maar als er echt wat gebeurt, dan kijken ze jou erop aan hoor! Heb je je paard niet onder controle of iets dergelijks...
Ja, eigenlijk best wel....maar had veel moeite met terugrijden. Was ook erg moe en mijn schouders hingen steeds verder naar voren...tja, dat hielp natuurlijk niet! Verder was ik druk met het vinden van de knopjes en heeft ze af en toe flink door mijn been heen kunnen lopen!
Weer een nieuw paardje op je lijst. Het wordt nog eens wat anders dan alleen maar Adje
Danseresje
Geplaatst: 02-10-13 23:25
Zeker een leerzame les, maar nee, geen optie voor mijn wedstrijd.... En ja, het wordt ineens wennen, al die andere paarden! Mij benieuwen op wie ik morgenochtend mag!
Nee er was alleen plek om 1000 en dat is voor mij gewoon niet relaxed omdat ik om 1300 alweer in Adam moet zijn. Dan moet ik me zo haasten.
Danseresje
Geplaatst: 03-10-13 20:03
Uiteindelijk had je best om 9u kunnen rijden, ze waren maar met 4. Was kennelijk wel een onstuimig lesje, paarden hadden er zin! Ik mocht op Zizo en heb lekker gereden. Net een paar uur geslapen en ga me zo maar mijn bed uit, klaarmaken voor mijn nachtdiensten!
Weer fijn gereden dus! Jammer Antoinette, dat jij niet kon. Volgende week beter (hoop ik )
Ik ga morgen weer naar de manege. Kijken bij het nichtje van een vriendin.Ze mogen voor het eerst los rijden hoorde ik, hahaha. Nog iemand die morgen op de manege is?
Danseresje
Geplaatst: 05-10-13 08:41
Leuk Sas! Helaas kan ik niet naar de manege vandaag (of morgen) ivm nachtdienst. Ga zo lekker slapen! Wil jij mijn vriendje en vriendinnetje een aai geven? Veel plezier in ieder geval!
Saskia89
Geplaatst: 05-10-13 13:11
Ik heb ze beide over hun kont geaaid .
Ze mocht op Omar, dus kon gelijk helpen met verzorgen haha. heb alle paarden ook even beter kunnen bekijken. Vind Ziggy toch ook wel een grappig ding. En Anouk zag er ook wel leuk uit.
Dank je Sas! Maarre trendy over de kont geaaid? Stond ze niet met haar hoofd buiten de box???? Vond nichtje van vriendin zeker wel fijn, dat je kon helpen met Omar? Was het verder leuk? Anouk is leuk ja ! Ziggy ben ik nog niet zo over uit! Liepen die allebei mee in die les dan of ben je op je gemakje door de stallen gaan struinen om alle paardjes wat beter te bekijken? En ja, bij zo'n les heb je wel gelegenheid om alles eens even te bekijken!