nee hij was op proeftijd, maar ben bang dat hij wel verkocht wordt. Weet nog niet waarheen als ik weer in wwijk ben ga ik t vragen. Anders vertellen ze t me toch niet... :/
pff.. vond het vandaag maar koud.. was bang dat mijn tenen zouden breken als ik met die ijstenen van het paard af zou springen hadden jullie daar gister geen last van?
pff.. vond het vandaag maar koud.. was bang dat mijn tenen zouden breken als ik met die ijstenen van het paard af zou springen hadden jullie daar gister geen last van?
of gewoon het lijstje ff bijwerken steef. t blijft maar sneeuwen. zat ik echt niet op te wachten. vanavond de binnenbak maar weer in. ben wel blij dat we zondag in de manegebak mogen longeren.
Haha die vermaakt zich wel in de sneeuw. Van mij mag het wel weer gaan dooien. Wat een gedoe met dat openbaar vervoer als er een beetje sneeuw ligt. Zo nog even naar stal. Hopelijk niet al te glad op de weg.
haha geweldig filmpje kaar! wat vermaakt die zichzelf heerlijk in die sneeuw!
ons weekendje was echt super! heen ietsje langer onder weggeweest ivm de sneeuw.. maar t weekend heeft t allemaal weer goed gemaakt! wat een creaties hadden sommige mensen aan zeg.. pff.. voelde ons af en toe zelfs nog een beetje TE normaal