Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Ben vandaag zelfs twee keer op de manege geweest.
eerst voor het werk om ogen van Nap te zalfen en na mijn werk om vijf om het nogmaals te doen (ik rij toch langs de manege naar huis en Rowan zou om half zes thuisgebracht worden).
Zit er al een beetje verbetering in de ogen?
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Ik geloof dat ik aardig wat bij te lezen heb. Ga ik zo doen.
Ik heb net m'n zadel mee gegeven om te passen. Geld heb ik al ontvangen (€100,- meer als waar ik hem afgelopen zaterdag voor verkocht zou hebben als die had gepast). Heb wel de afspraak dat als hij niet past, ze hem terug brengen en ze hun geld terug krijgen. DUS....helpen jullie even mee duimen dat hij past???? Degene is al 3 maanden opzoek naar een zadel, en niks past....dus afwachten maar.
YEAH....m'n zadel is verkocht!!!

. Chantal was bezig met paarden verhuizen, dus misschien heeft zij het gedaan ( hang me er niet aan op als het niet zo is). Ate was er iig nog niet.
. 

LIQUITA schreef:Ik heb Nado in z'n nieuwe stal zien staan. Chantal was bezig met paarden verhuizen, dus misschien heeft zij het gedaan ( hang me er niet aan op als het niet zo is). Ate was er iig nog niet.
De stallen zijn echt heel mooi geworden hoor, maar blijf het toch een beetje jammer vinden van het stro. Begrijp het wel hoor, het stro moet toch ergens heen.

meelen schreef:Krijg net een sms van Sanne, dat Nado al verhuisd is.
Heb jij dat gedaan soms ATE?

winnitou schreef:xan schreef:Die nieuwe stallen zien er inderdaad erg mooi uit.
En dan staan die paarden ook niet meer in het stof van die binnenbak. Lijkt me lekker voor ze.
Gaan Nap en Xandra ook over ????
Nap gaat ook verhuizen maar wanneer?