De Chardonners bokken door! [deel 3]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Re: De Chardonners bokken door! [deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:23

Kom jullie nog even gedag zeggen, vertrek morgen voor 10 dagen naar rimini. Dus tot dan :D :wave: Probeer het rustig te houden hihi :P

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 22:24

Veel plezier Eef! :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 22:26

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:50

Zo ben ik ook even... heerlijk op Ollever gereden :D

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:52

Ik zat toch lekker op yorickje :D

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:04

Idd steef dat bedoelde ik ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:14

Annemiek vond mijn punten van de vaardigheid ook wel errggggggg laag.

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:18

ik heb heerlijk op Zorro gereden :D

het was leuk om weer eens les te hebben van Annemiek!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:19

Maar nu ga ik ervandoor :wave: Fem tot zaterdag :D

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:22

ja vond de les van annemiek wel leuk :D en blij dat ik gewoon op mijn kleine vriend zat

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:30

tot zaterdag :D het wordt een vermoeiend maar leuke, gezellige week!

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:44

Fe_m_ke schreef:
ik heb heerlijk op Zorro gereden :D

het was leuk om weer eens les te hebben van Annemiek!

inderdaad leuk om Annemiek weer eens te hebben, altijd weer ff andere kijk er op!

enne ben vergeten aan Sabine te vragen van de Kolonel foto's, ik sms d'r morgen wel even ;)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:20

Monica24 schreef:
Jeany_Orion schreef:
Ja idd. En ik rij dan zaterdag :) afmetingen zijn veel kleiner : 20 bij 40

Huh? De binnenbak is ook 20x40. En bij KNHS wedstrijden zijn de bakken altijd gewoon dezelfde maat als binnen, beide 20x40. Maar dan uitgezet met bordjes.
Veel succes met je B-proef. Er wordt wel strenger gejureerd dan bij de FNRS, maar het gaat vast lukken!

ik dacht juist dat de bak met zo een wedstrijd groter was.. omdat ze dan de de afmetingen gebruiken die bij een z-proef nodig zijn.. en als er binnenwedstrijden zijn rijd er nooit z omdat dan de bakken niet de goede afmetingen hebben..

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:22

x_sabine schreef:
Net terug van werk :( Echt niet leuk..
Ging de poonies naar t land brengen en toen trof ik een oververmoeide bezwete manegepony aan in het land, die had koliek.. Ze was er heel slecht aan toe.. Ben er zo van geschrokken! De dierenarts kwam gelijk met spoed maar ze was na 2 uur nog niet opgeknapt dus we duimen dat ze t haalt.. arm beestje..

Costa was ook een beetje ziek vandaag :( hij stond heel stilletjes in zijn stal.. heel zielig.. en als ik hem riep keek die niet op of om.. toen heb ik met hem gestapt, even snel naar huis omkleden, broertje ophalen en terug.. was hij alweer een heel stuk opgeknapt! toen ik na mijn les de stal in liep en hem roep draaide die ook meteen om.. je zag hem meteen kijken en weer hinnikken :+:

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:23

Mallow schreef:
Kom jullie nog even gedag zeggen, vertrek morgen voor 10 dagen naar rimini. Dus tot dan :D :wave: Probeer het rustig te houden hihi :P

fijne vakantiee eeeeff :+: geen dingen doen die ik ook niet zou doen!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:29

Woeeeeeeehh heb weer heerlijk gereden op Wizzard.. nu 3 weken niet rijden! dan weer 1 x wel.. en dan weer 1 x niet.. en hoop dat ik dan weer gewoon fulltime kan rijden :P vind wizzard echt leuuuukk :+: annemiek is inderdaad een fijne instructie!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:42

Zo vannacht om half 4 nog even lekker mijn bed uit geweest ahahahahah ... me vader had de haken op de deur gedaan, maar joyce was nog niet thuis ahaahha

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:45

hahahaha dat zijn altijd leuke dingen! mijn ouders doen ook weleens de poort op slot.. sta je dan.. sóchtends vroeg voor de deur :P gelukkig maar dat ze je wakker heeft gekregen!

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:57

Aman, Voor de Z proeven leggen zetten ze gewoon een grotere ring neer met bordjes/hekjes. B wordt gewoon in 20*40 gereden. Ze leggen dan een aantal ringen van 20*40 naast elkaar.
Vroeger met buitenwedstrijden die wij organiseerden vaak een heeeeleeeeboel van die ringen uitgezet in het land, valt nog niet altijd mee om het recht te krijgen.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:06

oowhh okee.. want volgens mij hebben ze op chardon meestal maar 1 bak liggen.. maar ik kijk meestal alleen bij femke en wacht niet op de z-proeven :P dus weet er eigenlijk niet zoveel van ;) dat dacht ik altijd alleen maar :P

hoe gaan ze dat dan doen als de binnenbak van de pensionklanten word vergroot? zetten ze dan een stuk af voor de lagere proeven?

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:41

Hee dames,

Nou ik ben gister geopereerd :( ( aan me rechter knie) ze hebben alleen gekeken en zijn geschokkrn van het resultaat me binneste miniscus is gescheurd die gaan ze hechten er zit een deuk in me kraakbeen die gaan ze behandelen door er litteken weefsel te maken en ze zijn er gister achter gekomen dat me voorste kruisbanden helemaal afgescheurd zijn :( dus heb nu niet zo heel veel pijn maar na de tweede operatie word dat dus heel erg pijnlijk :(

He die nieuwe pony's zijn leuk he..?

Xxx

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:10

kimmiepimmie schreef:
Hee dames,

Nou ik ben gister geopereerd :( ( aan me rechter knie) ze hebben alleen gekeken en zijn geschokkrn van het resultaat me binneste miniscus is gescheurd die gaan ze hechten er zit een deuk in me kraakbeen die gaan ze behandelen door er litteken weefsel te maken en ze zijn er gister achter gekomen dat me voorste kruisbanden helemaal afgescheurd zijn :( dus heb nu niet zo heel veel pijn maar na de tweede operatie word dat dus heel erg pijnlijk :(
Xxx

Auwieh, dat klinkt niet fijn! Hoe kom je aan die blessures?

@Mallow, je bent waarschijnlijk alllllllannnng weg, maar toch fijne vakantie!
@Joyce: je bent zeker nog niet wakker......................... :P
@Kaar ha ha ha arme jij, schrok je niet of doet Joyce dat wel vaker
@Aman Wizzard was leuk bij je! Sabine vond hem nu ook heel leuk, ze kreeg wat praktische tips van Annemiek en die hadden gelijk zijn uitwerking, en volgens mij komt Costa gewoon een beetje aandacht tekort, kunnen ze hem niet verplaatsen naar de manegestal daar is genoeg te zien voor hem
@Femke helaas..... geen foto's van je ouwe liefde, maar ik zal het ook nog eens aan Desiree vragen, die heeft veel koetswerk gedaan vroeger..................... er zal toch wel iemand zijn van de oude garde die een foto heeft? Al is het er maar 1!

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:22

Ja ik heb 7 jaar geleden me knie verdraaid ik draaide helemaal naar links en me rechter onderbewn bleef staan en toen was ik naar het zh gegaan en daar hebben ze me naar huis gestuurd met een verbandje en thats it terwijl toen me meniscus en me kruisbanden al geacheurd waren :( en nu 7 jaar later hebben ze eindelijk onderzoek gedaan

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:46

Hahah het komt wel vaker voor inderdaad dat mijn vader de haken erop doet ;).. gelukkig hoorde ik mijn telefoon ...dacht echt zo nee he moet toch niet nu al eruit aangezien mijn wekker hetzelfde deuntje speelt

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:00

zoo daar zijn ze lekker op tijd mee dan! beterschap dan maar! haha vervelend wakker worden is dat dan he als je gewoon nog onwijs moe ben :P heb mijn broer ook nog weleens wakker gebeld.. sorryyyyy sleutel vergeten :D