Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica24 schreef:Jeany_Orion schreef:Ja idd. En ik rij dan zaterdagafmetingen zijn veel kleiner : 20 bij 40
Huh? De binnenbak is ook 20x40. En bij KNHS wedstrijden zijn de bakken altijd gewoon dezelfde maat als binnen, beide 20x40. Maar dan uitgezet met bordjes.
Veel succes met je B-proef. Er wordt wel strenger gejureerd dan bij de FNRS, maar het gaat vast lukken!
x_sabine schreef:Net terug van werkEcht niet leuk..
Ging de poonies naar t land brengen en toen trof ik een oververmoeide bezwete manegepony aan in het land, die had koliek.. Ze was er heel slecht aan toe.. Ben er zo van geschrokken! De dierenarts kwam gelijk met spoed maar ze was na 2 uur nog niet opgeknapt dus we duimen dat ze t haalt.. arm beestje..
kimmiepimmie schreef:Hee dames,
Nou ik ben gister geopereerd( aan me rechter knie) ze hebben alleen gekeken en zijn geschokkrn van het resultaat me binneste miniscus is gescheurd die gaan ze hechten er zit een deuk in me kraakbeen die gaan ze behandelen door er litteken weefsel te maken en ze zijn er gister achter gekomen dat me voorste kruisbanden helemaal afgescheurd zijn
dus heb nu niet zo heel veel pijn maar na de tweede operatie word dat dus heel erg pijnlijk
![]()
Xxx