Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jarrah schreef:Ja klopt ja
Jeetje dat arme dier! Hoop dat ze nu dan wel een fijn baasje krijgt welke niet anderhalf uur gaat rijden en maar zit te trekken en plukken![]()
![]()
wonderworst_ schreef:tis dat ik bij zoeken andante in typte omdat ik een oud topic zocht,
ik zou graag een ding willen zeggen, dat wij onwijs gek op der zijn, en ja der is ook nog iets heel erg gebeurt, en als dat niet was gebeurt had ze nog heel lang bij ons gebleven..
anderhalf uur rijden heb ik nog nooit gedaan.
maar goed, zo'n trap na geven terwijl je vast verwacht dat iemand het moeilijk heeft is toch blijkbaar ook fijn...
wij zijn der allemaal al deze hele week helemaal kapot van.
en believe me, je (eerste) eigen paard verkopen raakt je echt wel heel diep hoor!!!
jarrah schreef:Vanmiddag trouwens voor het eerst weer met madametje naar de vlietlanden geweest... jeutje wat vonden wij dat allebei spannend zeg! Heb lekker wat kleine stukjes weer lekker rechtuit gedraafd en wat gegaloppeerd en de rest gewoon lekker gestapt met het zonnetje in ons gezicht... heerlijk
Rij ik trouwens langs die stal die daar rechts beneden ligt, zie ik een paard wat verdomd veel lijkt op een paard wat ik zo'n 10 jaar geleden een jaar of 2 gereden heb. Dus ik op de terugweg (ben niet rond geweest, dat vond ik nog te ver voor dr) gevraagd hoe dat dier heet aan iemand die in de bak aan het rijden was... blijkt het idd dat dier te zijn... ik zat er echt raar van te kijken joh
Ik weet dat ie verkocht was naar Belgie, en nu staat ie ineens voor mijn neus... echt te bizar gewoon...