Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 11:07

Maar motregen zie je niet op de buienradar.
En als ik de motregenradar bekijk krijg zo mijn twijfels.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 11:13

Ja en als ik knmi.nl mag geloven krijgen wij vanmiddag in het zuidwesten flinkie oliebol over ons heen... tot 50 mm water en met flink onweersbuien en alles... ik weet niet of ik het nog wel zo grappig vind allemaal :P :D

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 11:47

:oo dan ga ik niet :P

kimtif, zag je sms, als ik er vanmiddag ben en het gaat regenen zal ik der binnen zetten ;)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 12:11

Whaaa watje :P
Laat maar ff weten of ik je nog op moet pikken of niet. Ik heb misschien om kwart voor 4 les, dus ik ga sowieso rond half 3 naar stal :)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 12:19

ja ik ga wel gezellig mee :+

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 12:57

Getver! Weer regen! Moet met Malvin weer aan de wandel vanmiddag. We zijn niet van suiker maar dan ben ik voor de derde dag op rij nat geregend.
Les hebben in de regen is ook niet zo leuk of ga je binnen rijden Jarrah? Nee toch?
We zijn teveel verwend met het mooie weer van afgelopen weken. Het gaat nu dan toch echt herfst worden.
Wat een dag pfffffffffff! Er zijn van die dagen! Gelukkig vliegt de tijd!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:59

Ik heb Tence vandaag eens lekker heen en weer zien scheuren en bokkesprongen maken,hij voelt zich goed blijkbaar. :D
Hij had ook weinig rust om zijn eten op te eten,stond geen moment stil.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:38

Ook goedemorgen,het is zowaar droog.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:40

JAHHAA! En ze zeggen dat het droog blijft vandaag. Elders in het land was het vannacht noodweer met waterovelast en onweer.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:41

Hier is vannacht ook heel wat water gevallen maar in Limburg het meeste.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 14:24

Middag mensen! Ben weer in het land, 3 nachten weg was best lang. Zo lekker naar mijn ventje, het is echt afgekoeld de herfst is nu toch echt begonnen. Komt er nog een nazomer??:D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 14:55

Noah2006 schreef:
Middag mensen! Komt er nog een nazomer??:D

Alleen vandaag denk ik en misschien morgen. :D

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 17:00

tis dat ik bij zoeken andante in typte omdat ik een oud topic zocht,
ik zou graag een ding willen zeggen, dat wij onwijs gek op der zijn, en ja der is ook nog iets heel erg gebeurt, en als dat niet was gebeurt had ze nog heel lang bij ons gebleven..
anderhalf uur rijden heb ik nog nooit gedaan.
maar goed, zo'n trap na geven terwijl je vast verwacht dat iemand het moeilijk heeft is toch blijkbaar ook fijn...
wij zijn der allemaal al deze hele week helemaal kapot van.
en believe me, je (eerste) eigen paard verkopen raakt je echt wel heel diep hoor!!!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 17:18

Sorry dat ik mij er even mee bemoei, ik ken Jamie verder helemaal niet goed, alleen via bokt.
Als ik haar steeds over Andante hoorde, hoe gek zij op haar was/is begrijp ik heel goed dat zij er kapot van is.
Weet verder niet waarom ze haar verkoopt, las op marktplaats vanwege tijd gebrek, dit kan eenmaal gebeuren.
Maar de manier hoe het hier op bokt bekend word gemaakt vind ik niet kunnen. Vraag het eerst gewoon aan Jamie via een PB.
Wou dit toch even kwijt :o

jarrah schreef:
Ja klopt ja :j
Jeetje dat arme dier! Hoop dat ze nu dan wel een fijn baasje krijgt welke niet anderhalf uur gaat rijden en maar zit te trekken en plukken :x :x :x

Dat je dit kan zeggen, vind ik gewoon niet kunnen.
Kom op zeg!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 17:34

wonderworst_ schreef:
tis dat ik bij zoeken andante in typte omdat ik een oud topic zocht,
ik zou graag een ding willen zeggen, dat wij onwijs gek op der zijn, en ja der is ook nog iets heel erg gebeurt, en als dat niet was gebeurt had ze nog heel lang bij ons gebleven..
anderhalf uur rijden heb ik nog nooit gedaan.
maar goed, zo'n trap na geven terwijl je vast verwacht dat iemand het moeilijk heeft is toch blijkbaar ook fijn...
wij zijn der allemaal al deze hele week helemaal kapot van.
en believe me, je (eerste) eigen paard verkopen raakt je echt wel heel diep hoor!!!

Ik ben gelijk het topic gaan nalezen of er vervelende opmerkingen zijn gemaakt en zag alleen de opmerking van Lisette. Ik heb het idee dat je nu het hele GM topic over een kam scheert over één mening. Wellicht had je zelf lisette kunnen vragen wat zo'n opmerking inhield dan direct een aanval met een bokker te beginnen.

Zoals ik al zei Jamie. Ik vind het echt heel vervelend voor je dat je dat Andante verkocht moet worden en wens je echt heel veel sterkte. Ik geloof ook werkelijk dat je niet zonder een gegronde reden dat beestje zou verkopen. :(:)

Kunnen we nu even die negatieve sfeer uit het topic halen??

@ primadonna: Ik snap dat je het voor iemand op wil nemen, maar vind dit niet echt de beste manier. Zoals je zegt... PB eerst even. ;)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 17:36

Ik mag het inderdaad voor iemand opnemen ook al ken ik diegene niet goed.
Heb Jamie ook al gePB't en in een ander topic tegen haar gezegd dat ik hier een reactie had geplaatst :D :+

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 17:42

nee sorry ik probeer helemaal niet iedereen over een kam te scheren, en heb zat lieve berichtjes gelezen, ook die van jou,
dat primadonna hier gereageert had zei ze daarna tegen mij, en je zou me inbox erop mogen nalezen, k zei al dat mensen misschien zouden zeggen/denken dat ik der gestuurd had maar dat is zeker niet het geval, en zij weet ook pas net een half uur dat andante weg gaat,

ik heb ook helemaal geen zin om nou boze mensen te krijgen, de reden waarom vind ik al erg genoeg, en heb geen zin in ruzie of wat dan ook..

maar verder heel erg bedankt voor de andere lieve berichten en pb's

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 20:07

Als jullie dit in het vervolg via PB op willen lossen dan graag. ;)

Het was lekker weer vandaag,ik kon eindelijk ventje weer eens poetsen,beetje druk was hij wel.
Hij sleurt me gewoon mee,hij profiteerd van het feit dat ik niet zo best ter been ben.
Ik heb hem ook zelf niet weg kunnen brengen.

Ik zag ook iemand op de baan heel hard naar voren komen draven,was ws niet helemaal gepland maar het zag er wel gaaf uit. ;)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 20:11

wie, wie wie????

Jammer dat tence even misbruik heeft gemaakt van de situatie. Maar goed.. wie het laatst lacht, lacht het best. ;)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 20:13

Kimbaie schreef:
wie, wie wie????

Misschien meld ze zichzelf hier wel :P

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 20:25

Jamy: sorry van die opmerking, ik had een k*tbui en had het opgeschreven voor ik erover nagedacht had, ik heb zelf nog aan een mod gevraagd of hij/zij het weg wilde halen omdat ik me er rot over voelde, maar dit is helaas niet gebeurt. Ik vind het rot voor je dat je je beestje moet verkopen, lijkt me idd dat het niet in de koude kleren gaat zitten! Veel succes en strekte! En ik hoop dat we er hierbij gewoon een beetje zand overheen kunnen gooien :)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 20:40

Vanmiddag trouwens voor het eerst weer met madametje naar de vlietlanden geweest... jeutje wat vonden wij dat allebei spannend zeg! Heb lekker wat kleine stukjes weer lekker rechtuit gedraafd en wat gegaloppeerd en de rest gewoon lekker gestapt met het zonnetje in ons gezicht... heerlijk :)

Rij ik trouwens langs die stal die daar rechts beneden ligt, zie ik een paard wat verdomd veel lijkt op een paard wat ik zo'n 10 jaar geleden een jaar of 2 gereden heb. Dus ik op de terugweg (ben niet rond geweest, dat vond ik nog te ver voor dr) gevraagd hoe dat dier heet aan iemand die in de bak aan het rijden was... blijkt het idd dat dier te zijn... ik zat er echt raar van te kijken joh :oo
Ik weet dat ie verkocht was naar Belgie, en nu staat ie ineens voor mijn neus... echt te bizar gewoon... :P

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 21:00

jarrah schreef:
Vanmiddag trouwens voor het eerst weer met madametje naar de vlietlanden geweest... jeutje wat vonden wij dat allebei spannend zeg! Heb lekker wat kleine stukjes weer lekker rechtuit gedraafd en wat gegaloppeerd en de rest gewoon lekker gestapt met het zonnetje in ons gezicht... heerlijk :)

Rij ik trouwens langs die stal die daar rechts beneden ligt, zie ik een paard wat verdomd veel lijkt op een paard wat ik zo'n 10 jaar geleden een jaar of 2 gereden heb. Dus ik op de terugweg (ben niet rond geweest, dat vond ik nog te ver voor dr) gevraagd hoe dat dier heet aan iemand die in de bak aan het rijden was... blijkt het idd dat dier te zijn... ik zat er echt raar van te kijken joh :oo
Ik weet dat ie verkocht was naar Belgie, en nu staat ie ineens voor mijn neus... echt te bizar gewoon... :P

dat klinkt heerlijk, lisette! Wat grappig dat je dat paardje ineens tegenkwam.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:31

Wat is de wereld dan toch weer klein Lizette! Geloof graag dat je raar staat te kijken! 8-)

Taverno, ik was het niet! Heb al weken niet gereden |(

Wie was het?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:32

OH! Ik denk dat ik het al weet! :D